AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Se for deg dette senarioet : Du er ute med typen din, drikker har det morsomt og reiser hjem med han og en av hans kompiser. Drikker litt mer hjemme, typen din sovner. Du og kameraten fortsetter å prate og le. MEN gjør ikke noe galt selvfølgelig. Han reiser hjem og du prøver å få med typen din for å legge seg, men klarer ikke vekke han fordi han er litt for full. Senere på natten våkner du av at han sitter oppå deg og klapper hardt til deg i ansiktet to ganger. Han sier det er for å "sjokke deg" fordi han trodde du hadde ligget med kompisen hans mens han selv sov.. Dette skjedde meg for noen mnd siden, jeg har vært sammen med han i snart to år. Jeg har sett han sint mange ganger, men han har aldri slått meg. Men verre en slagene er jo at han trodde jeg var i stand til å bli med kameraten hans, mens han selv lå å sov! Jeg har aldri tenkt tanken på å være utro engang. Vi har lagt det bak oss, selv om det dukker opp i hodet mitt innimellom, at han faktisk slo til meg. Jeg har tilgitt, men ikke glemt.. Har du opplevd noe lignende og hvordan taklet dere det? Anonym poster: 181c046bea153f15da01e03f2fec921f Anonym poster: 181c046bea153f15da01e03f2fec921f
kaffemor Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Hva i all verden? Han klapper til deg mens du sover? Vet ikke om jeg hadde tilgitt det der.
Gjest Violetta Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Har dere snakket om det? Angrer han? Hva sier magefølelsen din? Hvis en venninne fortalte deg dette, hva hadde du sagt?
Gjest Lille-pus Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 TS, du sier "dere" har lagt dette bak dere. Ja er du nå så sikker på det da. I ditt hode høres det fremdeles ut til å være 'sprell levende'. Og neste gang, hva skjer da ? Ikke ofte jeg sier det, men her ville jeg tenkt en gang til på om jeg ville vært gitt. Det ligger en massiv usikkerhet og nærmest sykelig mistenkeliggjøring i det du beskriver.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Var han ikke dritings da han klappet til deg? Ikke at det er noe unnskyldning, men dømmekraften har en tendens til å forsvinne hos de fleste som er overstadig beruset. Tror bare du skal legge dette bak deg. Hvis han aldri har gjort noe lignende før, så ser jeg heller ikke noe faresignal vedr. dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå