AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Jeg har en god venn som i høst kanskje har bevegd seg litt mot noe mer. Vi treffes ofte, det er en veldig flørtende tone, og han har gitt uttrykk for at han er glad i meg og liker å være med meg. Han tar seg tid til å treffes selv om han har det travelt på jobb, og jeg merker at han er mye mer med meg enn noen av de andre vennene hans/våre. Det har ikke skjedd noe fysisk, bortsett fra lange klemmer hver gang vi møtes/skilles, kyss på kinnet og at han er mye borti meg, stryker meg på ryggen, kiler meg, osv. Han har sagt flere ganger at han liker meg, synes jeg er søt, liker når jeg smiler, osv. Temmelig uskyldig, vil jeg påstå. Han er kjempesjenert og rødmer mye, og jeg vet at han liker å ta ting sakte. Vi har snakket om forhold sånn generelt (før ting begynte å forandre seg mellom oss) og vi har begge uttrykk at vi ønsker lignende ting i forhold, og at vi kanskje ønsker oss noen som ligner på hverandre. (rar setning, men dere skjønner sikkert) Han hadde bursdag ikke så lenge før jul, og jeg husker at han en gang slo en spøk om at det er så kjedelig å ha bursdag nært jul, siden man alltid får "kombi-gaver" (altså både jule- og bursdagsgave i ett) så jeg bestemte meg for å ta ham på det og gi ham to gaver. Til bursdagen kjøpte jeg et brettspill han har ønsket seg siden han var liten, men som har vært ute av produksjon lenge og han dermed ikke har klart å få tak i. Han fikk nesten tårer i øynene da han pakka opp, og jeg tror aldri jeg har sett noen bli så glad for en gave før. Til jul fikk han to bøker jeg tenkte han ville like, ikke så veldig spennende og personlig som det spillet, men jeg vet han liker forfatteren. Vi hadde en kjempefin dag før vi reiste hjem til våre respektive familier til jul, og han sa han gledet seg masse til å se meg igjen på nyåret, og at han håpet vi kunne snakkes litt på facebook i jula også så han slapp å savne meg så altfor mye. Fikk melding to dager senere hvor han spurte om jeg var kommet meg trygt hjem og at han bare måtte få takke for spillet en gang til, han var så rørt sa han. Jeg sa jeg var fremme og glad han likte det, og lurte på om han hadde prøvd det ennå. Han svarte at han ikke hadde det, men han gledet seg til vi begge var tilbake i byen så vi kunne prøve det ut sammen. Ble noen meldinger frem og tilbake frem til julaften, og på julaften morgen skrev han at han var redd gaven fra ham kom til å blekne helt i sammenligning med det spillet og at han følte seg nesten litt "dum", men at han håpet at julenissen hadde med mye annet fint til meg. Jeg ble kjempeglad for gaven jeg fikk av ham, den var svært personlig og gjennomtenkt, viste at han virkelig får med seg ting jeg sier og ting jeg er interessert i, og han hadde lagt ved et kort med en veldig søt hilsen på. Det eneste som gjorde meg litt usikker var at den ene tingen (det var flere små ting) enten kan være ekstremt tilfeldig (og dermed litt merkelig) eller i klartekst bety: "jeg vil tilbringe mer tid med deg". Jeg skrev melding og takket for gaven, men skrev ikke noe om at jeg tok den siste referansen der, skrev bare at jeg ble kjempeglad og at jeg synes det var søtt av ham å tenke på meg til jul. Og etter den meldinga har det vært stille som i graven. Han leste den dagen etter, men svarte ikke. Han har vært på facebook etterpå, så han hadde kommentert på statusen til en felles kompis, men ikke svart på meldinga eller kommentert/likt noen av mine statuser. Ikke noen nyttårsmelding heller, og ingen kommentar på at jeg er tilbake i byen (jeg skrev det på facebook-statusen min), eller noe om at han er hjemme heller. Og nå lurer jeg fælt på hva som gikk galt. Jeg tenker at det er en av følgende muligheter: 1. Jeg har feiltolket hele situasjonen, og han er overhodet ikke interessert på noen slags måte, men har skjønt at jeg er det og vil nå fase det hele sakte ut. 2. Han synes jeg overdrev mtp gavene, at det ble for mye og han føler seg ubekvem med det. 3. Han liker ikke den forfatteren i det hele tatt, bare lot som for å jatte med meg, og nå har han mest lyst til å skjære over pulsårene med bøkene men vet ikke helt hvordan han skal si det til meg. 4. Han mente noe mer med gaven min, ble skuffet/flau over at jeg ikke tok hintet og tenker at jeg ikke forstår ham uansett og trekker seg unna. 5. Det var feil at jeg skrev at gaven hans var søt? 6. Dersom han åpnet gaven sammen med familien kan han muligens ha fått endel spørsmål om hvem jeg er, og at hele greia ble flaut for ham? 7. Gaven hans ble muligens forbyttet med gaven fra hans gammelonkel Reidulf til gammeltante Olga: en bok om hvordan leve med inkontinens, noe som fornærmet ham stort. 8. Han fikk et strykejern, en ambolt eller et konsertflygel i huet og har nå hukommelsestap og aner ikke hvem jeg er. Jeg tenker vel kanskje at de siste to er hakket mer usannsynlige enn resten, men her utelukker vi ingenting. Han pleier alltid å først lese meldinga og deretter svare en god stund senere (noen ganger til og med en dag eller to) dersom svaret krever mer enn ett ord, men to uker er uvanlig lenge, selv for ham. Det er også litt pussig å ikke takke for julegaver, er det ikke? Særlig når han har takket ca femten ganger for bursdagsgaven, mener jeg. Vet ikke helt hva jeg skal finne på nå, synes det blir både rart og litt ekkelt å ta kontakt nå når han ikke svarer... Anonym poster: a23161ac22f56511019695393f3ad90b 1
Rosadotten Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Utrolig vittig at du legger til humor i situasjonen, dør på meg av latter xD "Han fikk et strykejern, en ambolt eller et konsertflygel i huet og har nå hukommelsestap og aner ikke hvem jeg er" Hahahah, uff Virker som om du har analysert situasjonen ganske godt, så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si. Men hvem vet hva som foregår i hodet hans, kanskje han bare trenger litt tid Synes ikke at du skal gi opp uansett. Trenger kanskje ikke å mase på ham, men synes at du skal ta kontakt selv om det føles ubehagelig for deg. Kanskje han er redd for at han har feiltolket dine følelser, og er redd for at du kanskje ikke liker ham så godt som han trodde? Kanskje han bare driver og tester deg med stillheten sin, og ser om du tar intiativ og prøver videre eller om du bare driter i ham Lykke til uansett Det ordner seg nok 3
kaffemor Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Kanskje han venter på at du skal ta kontakt? Jeg ville ha sendt han en melding og spurt om dere skal prøve ut det spillet sammen
Jodi Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Jeg hadde nok sendt ham en melding. Bare noe kort og hyggelig som "hei Har du hatt en fin jul/nyttårsfeiring?" Eller "hei, hvordan står det til? " Får du ikke noe svar på det heller så spørs det vel..... Men syns det høres merkelig ut at han plutselig skulle droppe deg nå. Han høres jo absolutt interessert ut! Så ikke gi opp med en gang ihvertfall!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Takk for svar alle sammen Utrolig vittig at du legger til humor i situasjonen, dør på meg av latter xD "Han fikk et strykejern, en ambolt eller et konsertflygel i huet og har nå hukommelsestap og aner ikke hvem jeg er" Hahahah, uff Virker som om du har analysert situasjonen ganske godt, så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si. Men hvem vet hva som foregår i hodet hans, kanskje han bare trenger litt tid Synes ikke at du skal gi opp uansett. Trenger kanskje ikke å mase på ham, men synes at du skal ta kontakt selv om det føles ubehagelig for deg. Kanskje han er redd for at han har feiltolket dine følelser, og er redd for at du kanskje ikke liker ham så godt som han trodde? Kanskje han bare driver og tester deg med stillheten sin, og ser om du tar intiativ og prøver videre eller om du bare driter i ham Lykke til uansett Det ordner seg nok Hehe, takk, han pleier også å gi meg komplimenter på humoren min=) Ikke umulig at det kan være noe sånt, forsåvidt. Hele veien har det egentlig vært han som har tatt kontakt/initiativ, fordi han jobber mye mer enn meg, så det er litt enklere at han sier fra når han har tid og sånn. Jeg på min side har alltid sagt ja når han har spurt, og jeg pleier alltid å si at jeg vil treffes igjen snart når vi tar farvel, og at han må si fra når han har tid. Men kan jo hende han synes det er greit at jeg tar kontakt innimellom også? Jeg pleier å vise ganske mye interesse når vi er sammen, men det er vel kanskje litt sånn at vi jenter synes vi er skikkelig overtydelige uten at gutta legger merke til det i det hele tatt. Jeg har hengt meg helt opp i det at jeg sendte melding sist (ganske lang melding også) som han ikke har svart på, men nå leste jeg den meldinga på nytt og ser at jeg stilte ikke noen spørsmål eller skrev noe som liksom...forventer et svar, bare svarte på ting han spurte om, takket for gaven og ønsket ham en fin julefeiring. Tenker at jeg synes det er litt rart at han ikke takket for gaven, men kanskje ikke alle gjør det nå til dags? (Når det er sagt har jeg andre venner som aldri sender melding for å takke for gaver, men som heller venter til de treffer meg, og det betyr ikke at de ikke likte gavene) Jeg jobber sammen med kjæresten til bestekompisen hans, og treffer henne på jobb i morra, så da kan det hende hun har noe "nytt" - hun pleier alltid å "sladre" hvis han snakker om meg til henne/typen hennes Anonym poster: a23161ac22f56511019695393f3ad90b 1
Moderfavn Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Jamen han har jo allerede sparket ballen over til deg med å si at dere må ha spillekveld. Da legger du opp til romantisk kveld, og så inviterer du han og brettspillet over. Jeg er brennsikker på at han går og stusser over om du likte gaven hans og tok hintet, eller om det ble dumt, og at han vil få hjertebank av en invitasjon. Go for it! :)
lillsunshine Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 Høres helt klart ut som han er kjempeinteressert i deg. Om han la et hint i julegaven din og han føler at du ikke responderer det, samtidig som han er sjenert - er ikke så rart han tar litt avstand. Siden han virker som en veldig takknemlig type tror jeg ikke han er skuffet over de andre julegavene. Inviter han på spillkveld. Ta kontakt og ikke la det være stille for lenge, da kan jo være at han blir såret av det. Du har vel egentlig ingenting å tape ved å ta kontakt eller? Bedre det enn å leve i uvitenhet. 3
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2013 #8 Skrevet 6. januar 2013 Jeg hadde spurt han rett ut, har gjort det før og bare vunnet på det, hopp i det:)
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #9 Skrevet 6. januar 2013 Jamen han har jo allerede sparket ballen over til deg med å si at dere må ha spillekveld. Da legger du opp til romantisk kveld, og så inviterer du han og brettspillet over. Jeg er brennsikker på at han går og stusser over om du likte gaven hans og tok hintet, eller om det ble dumt, og at han vil få hjertebank av en invitasjon. Go for it! :) Egentlig en kjempeidé, eneste problemet er at vi må være minst tre for å spille. Hvem i alle dager lager spill for minimum tre personer, liksom, det er jo helt dødfødt i romantisk sammenheng Han sa at vi kunne ta en spillkveld sammen med det paret som vi kjenner, og fleipa litt om alle spillkveldene vi har hatt med dem før, det er mer krangling om regler mellom dem to enn faktisk spilling. Konkurranseinstinkt til tusen, så det ender ofte med at han og jeg stikker ut og tar røykepauser for oss selv mens de andre finleser spillereglene Okei, nå har jeg finlest svaret jeg ga ham, kanskje noen her kan finne ut om jeg svarte "dårlig" Det er litt vanskelig å forklare hva jeg fikk uten at det blir lett å kjenne igjen historien, men la oss bare si at det var en ting jeg ønsket meg til hobbyen min, og en annen ting som jeg virkelig trengte for noen uker siden, som jeg ikke trenger akkurat nå (eller senere, mest sannsynlig), men som gjorde at vi ikke fikk til å møtes en gang vi begge hadde veldig lyst til å treffes. Han sa da at han skulle ønske han kunne gitt meg en sånn, men den var ikke å få tak i på kort varsel, så vi måtte utsette å treffes. Det er det jeg tror kan være et hint om at han vil treffes mer, men som jeg ikke er helt sikker på (Kan legge til at det er en veldig merkelig ting å gi i julegave til noen som helst dersom det ikke var noen baktanke med den. Litt som å gi bort en bruksanvisning til en oppvaskmaskin eller noe.) I tillegg fikk jeg en bok jeg nevnte for leeenge siden at jeg hadde lyst til å lese. På kortet skrev han også en replikk fra vår felles favorittfilm, hvor den boka jeg fikk er nevnt. Uansett, jeg svarte noe ala: tusen takk for gavene, det var virkelig søtt og omtenksomt av deg, jeg gleder meg til å (bruke hobbytingen) og lese bok For ikke å snakke om at jeg nå endelig kan finne ut av (den der greia)! Og gjett hvilken film jeg skal se i morra Var det et dårlig svar? Jo mer jeg ser på det, jo mer føler jeg meg som årets (evt fjorårets) største kronidiot, men dersom han faktisk ikke la noe mer i den tingen så ville det vært så dumt å si noe om det, tenkte jeg...eller, hvertfall tenkte jeg det etter to cognac på julaften Anonym poster: a23161ac22f56511019695393f3ad90b
lillsunshine Skrevet 6. januar 2013 #10 Skrevet 6. januar 2013 Egentlig en kjempeidé, eneste problemet er at vi må være minst tre for å spille. Hvem i alle dager lager spill for minimum tre personer, liksom, det er jo helt dødfødt i romantisk sammenheng Han sa at vi kunne ta en spillkveld sammen med det paret som vi kjenner, og fleipa litt om alle spillkveldene vi har hatt med dem før, det er mer krangling om regler mellom dem to enn faktisk spilling. Konkurranseinstinkt til tusen, så det ender ofte med at han og jeg stikker ut og tar røykepauser for oss selv mens de andre finleser spillereglene Okei, nå har jeg finlest svaret jeg ga ham, kanskje noen her kan finne ut om jeg svarte "dårlig" Det er litt vanskelig å forklare hva jeg fikk uten at det blir lett å kjenne igjen historien, men la oss bare si at det var en ting jeg ønsket meg til hobbyen min, og en annen ting som jeg virkelig trengte for noen uker siden, som jeg ikke trenger akkurat nå (eller senere, mest sannsynlig), men som gjorde at vi ikke fikk til å møtes en gang vi begge hadde veldig lyst til å treffes. Han sa da at han skulle ønske han kunne gitt meg en sånn, men den var ikke å få tak i på kort varsel, så vi måtte utsette å treffes. Det er det jeg tror kan være et hint om at han vil treffes mer, men som jeg ikke er helt sikker på (Kan legge til at det er en veldig merkelig ting å gi i julegave til noen som helst dersom det ikke var noen baktanke med den. Litt som å gi bort en bruksanvisning til en oppvaskmaskin eller noe.) I tillegg fikk jeg en bok jeg nevnte for leeenge siden at jeg hadde lyst til å lese. På kortet skrev han også en replikk fra vår felles favorittfilm, hvor den boka jeg fikk er nevnt. Uansett, jeg svarte noe ala: tusen takk for gavene, det var virkelig søtt og omtenksomt av deg, jeg gleder meg til å (bruke hobbytingen) og lese bok For ikke å snakke om at jeg nå endelig kan finne ut av (den der greia)! Og gjett hvilken film jeg skal se i morra Var det et dårlig svar? Jo mer jeg ser på det, jo mer føler jeg meg som årets (evt fjorårets) største kronidiot, men dersom han faktisk ikke la noe mer i den tingen så ville det vært så dumt å si noe om det, tenkte jeg...eller, hvertfall tenkte jeg det etter to cognac på julaften Anonym poster: a23161ac22f56511019695393f3ad90b Litt vanskelig å kunne vurdere det utifra den merkelige tingen da, men jeg tror jeg skjønner greia. Det høres veldig ut som et hint. Jeg synes egentlig ikke du virker avvisende i svaret ditt. Du virker oppriktig takknemlig. I tillegg til at blunkefjes er veldig flørtende. Men du stilte heller ikke noen spørsmål. Det kan forresten være at han har vært mye opptatt med familien i juleferien, samtidig som han sa til deg at han håpte at dere ville snakkes i ferien på FB og slikt. Virker nesten som han er litt såret ja. Uansett, ikke tenk for mye og vent på at han skal ta kontakt. Ta kontakt selv. Uansett om det er spillkveld eller ikke, det virker som dere har pleid å møtes til andre ting? Hva med å se den filmen som du fikk av han, invitere han på en romantisk filmkveld?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #11 Skrevet 6. januar 2013 Litt vanskelig å kunne vurdere det utifra den merkelige tingen da, men jeg tror jeg skjønner greia. Det høres veldig ut som et hint. Jeg synes egentlig ikke du virker avvisende i svaret ditt. Du virker oppriktig takknemlig. I tillegg til at blunkefjes er veldig flørtende. Men du stilte heller ikke noen spørsmål. Det kan forresten være at han har vært mye opptatt med familien i juleferien, samtidig som han sa til deg at han håpte at dere ville snakkes i ferien på FB og slikt. Virker nesten som han er litt såret ja. Uansett, ikke tenk for mye og vent på at han skal ta kontakt. Ta kontakt selv. Uansett om det er spillkveld eller ikke, det virker som dere har pleid å møtes til andre ting? Hva med å se den filmen som du fikk av han, invitere han på en romantisk filmkveld? Jeg skrev mer i meldinga også, altså, det der var bare det jeg skrev angående julegaven Ellers svarte jeg på et par ting han spurte om, og jeg fleipa søtt tilbake på en vits han kom med, og skrev til slutt at jeg håpet han hadde en kjempefin julefeiring og at nissen kom med noe fint til ham også. Men jeg stilte ikke noen konkrete spørsmål, det er sant. Føler meg litt sårbar selv også, siden det er litt rart at han ikke har kommentert gaven han fikk av meg i det hele tatt - sånn generelt liksom, særlig siden han var så vilt takknemlig for den forrige. Men på den andre siden, kan jo hende det var selve gaven (spillet) han var overbegeistret for, og ikke nødvendigvis at han fikk den av meg, og at han ganske enkelt ikke tenker så mye på meg i hverdagen. Mulig han faktisk bare har glemt hele greia, selv uten å ha fått strykejern i hodet De samles alltid hele familien i jula hos ham med tanter og onkler og besteforeldre og alt, så det har nok gått travelt for seg, han ser dem ikke så veldig ofte, og kanskje begrenset med facebook-tid. Han skulle også reise bort nyttårshelga, og han er ikke typen som har med laptop når han drar på ferie. Men jeg ser at han har vært på facebook både i går og i dag, så han har i det minste hatt mulighet til å svare nå i helga. Når vi treffes er det alltid ute, feks kino, ut og spise, kafé, osv - vi har ikke vært hjemme hos hverandre ennå, faktisk, det er kanskje på tide. Filmkveld er jo superkos, men det må bli hos ham siden jeg ikke har TV Uansett, jeg skal hvertfall spørre venninna mi når jeg treffer henne i morra om hun og typen blir med på spillkveld, og ta det hos meg for en gangs skyld Anonym poster: a23161ac22f56511019695393f3ad90b
Akacia Skrevet 7. januar 2013 #12 Skrevet 7. januar 2013 Hvorfor torturerer du deg selv slik? Kan du ikke prøve å ringe ham? En blir jo psykisk syk av å gruble seg ihel, er det ikke bedre å bare ta kontakt så du vet svaret? Jeg forstår det slik at det kun er snakk om en melding du har sendt over disse to ukene? Han hadde da kanskje ikke tid til å svare når han fikk meldingen og har så glemt det? Noe kan ha skjedd i dette tidsrommet som gjør at han ikke har hatt tid/mulighet til å tenke på deg? For alt du vet har noen i familien hans trykket på pcen/mobilen hans så "ny melding" varselet gikk bort. Synes du kan sende han en ny melding jeg. Eller aller helst ring og spør hvordan det går, "lenge siden sist nå" osv. Forstår ikke hvorfor det er så populært å vike unna muntlig kommunikasjon..
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #13 Skrevet 7. januar 2013 Traff venninna mi på jobb i dag, og hun fortalte at han hadde vært innom henne og typen her om dagen og da hadde han visstnok prata påfallende mye om meg og sagt til dem at det spillet var den fineste gaven han hadde fått i hele sitt liv, omtrent. Hun sa deretter at hun skulle invitere oss begge på middag/spillkveld så snart hun kunne finne en kveld som passet alle, siden vi tydeligvis ikke klarer å få til dette på egen hånd Anonym poster: a23161ac22f56511019695393f3ad90b 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #14 Skrevet 7. januar 2013 Hvorfor torturerer du deg selv slik? Kan du ikke prøve å ringe ham? En blir jo psykisk syk av å gruble seg ihel, er det ikke bedre å bare ta kontakt så du vet svaret? Jeg forstår det slik at det kun er snakk om en melding du har sendt over disse to ukene? Han hadde da kanskje ikke tid til å svare når han fikk meldingen og har så glemt det? Noe kan ha skjedd i dette tidsrommet som gjør at han ikke har hatt tid/mulighet til å tenke på deg? For alt du vet har noen i familien hans trykket på pcen/mobilen hans så "ny melding" varselet gikk bort. Synes du kan sende han en ny melding jeg. Eller aller helst ring og spør hvordan det går, "lenge siden sist nå" osv. Forstår ikke hvorfor det er så populært å vike unna muntlig kommunikasjon.. Jeg skjønner hva du mener, men både han og jeg hater å snakke i telefon over alt på jord, og lengre samtaler enn å bestille taxi eller pizza eller noe synes vi begge er pyton. Og ja, jeg skjønner at det er jeg som er rar - mange av vennene mine har store problemer med å forstå hvorfor jeg ikke synes det er koselig å skravle i tlf. Personlig er jeg veldig fan av muntlig kommunikasjon, men da ansikt til ansikt Anonym poster: a23161ac22f56511019695393f3ad90b
Akacia Skrevet 7. januar 2013 #15 Skrevet 7. januar 2013 Dere trenger ikke skravle i telefonen da? Bare spør om dere ikke skal møtes? Er enig i at det er mye bedre og snakke ansikt til ansikt. Uansett, om du kun har sendt han en melding de siste to ukene, så ville jeg sendt han en til Og er det ikke mer pyton å gå å gruble i flere uker enn å ta en telefon?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #16 Skrevet 7. januar 2013 Dere trenger ikke skravle i telefonen da? Bare spør om dere ikke skal møtes? Er enig i at det er mye bedre og snakke ansikt til ansikt. Uansett, om du kun har sendt han en melding de siste to ukene, så ville jeg sendt han en til Og er det ikke mer pyton å gå å gruble i flere uker enn å ta en telefon? Det har du jo helt rett i Han sa da vi utvekslet nummer at det er alltid greiest å sende sms, er elendig dekning der han bor så han ramler ofte helt ut og da kommer ikke anropene gjennom, men meldinger pleier jo å tikke inn når tlf er på nett igjen. Tipper du har rett ang meldingen jeg sendte, forresten, han har nok bare glemt å svare/glemt at han fikk den. Er ikke helt ulikt ham, han har hukommelse som en gullfisk, og har sagt før at jeg må ikke bli fornærmet om han glemmer å svare. Merkelig nok har han veldig bra hukommelse på en del andre ting (feks julegaven jeg fikk), men andre venner av ham klager også på at han er så utrolig treig til å svare på ting, så det er vel noe i det. Utfra det han sa til kompisen og venninna mi virka det som at han tenker på meg hvertfall Anonym poster: a23161ac22f56511019695393f3ad90b
Akacia Skrevet 7. januar 2013 #17 Skrevet 7. januar 2013 Traff venninna mi på jobb i dag, og hun fortalte at han hadde vært innom henne og typen her om dagen og da hadde han visstnok prata påfallende mye om meg og sagt til dem at det spillet var den fineste gaven han hadde fått i hele sitt liv, omtrent. Hun sa deretter at hun skulle invitere oss begge på middag/spillkveld så snart hun kunne finne en kveld som passet alle, siden vi tydeligvis ikke klarer å få til dette på egen hånd Anonym poster: a23161ac22f56511019695393f3ad90b Leste ikke denne posten før nå! Det var jo gode nyheter, du har jo en snill venninne som ordner det til for dere Men du må jo ikke være så redd for å "gutse" litt
Moderfavn Skrevet 7. januar 2013 #19 Skrevet 7. januar 2013 Petrine i reisen til julestjernen sa det så fint: Gi ham et kyss!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #20 Skrevet 7. januar 2013 Leste ikke denne posten før nå! Det var jo gode nyheter, du har jo en snill venninne som ordner det til for dere Men du må jo ikke være så redd for å "gutse" litt Ja, hun er toppers Var hun som introduserte oss for hverandre til å begynne med også, og jeg tror ikke det var heeelt uten baktanker Og ja, du har rett. Han er bare så fiiiin, alt blir skummelt når de er så søte som han der Petrine i reisen til julestjernen sa det så fint: Gi ham et kyss! Ntååh=) Fare for at jeg kanskje må prøve meg på det snart Var veldig rett før en kveld forleden, men jeg feiga ut...huff, jeg er pysete og han er vanskelig å lese, vi er vel den perfekte match, kan jeg tenke meg Anonym poster: a23161ac22f56511019695393f3ad90b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå