Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kikket ut av vinduet idag og der står kompisen til naboen, han er en søt fyr, et par år eldre enn meg, fra samme by og vi gikk et par år samtidig på ungdomskolen men har ikke hatt noe kontakt med han eller vennegjengen hans. og jeg tenker at han kunne jeg gjerne bli kjent med. Søkte han opp på facebook, virker som en ålreit fyr og det står også at han er singel :danse:

Litt senere på dagen sitter jeg å blar gjennom sukkermatcher og DER er han!

hva gjør jeg? Vil gjerne blir kjent med han men føler det blir litt kleint, sendte en melding og sa jeg håpet dagen hans hadde vært bra, jeg har ikke bilde så han skjønner nok ikke hvem det er. Også har jeg bittelitt behov for at noen synes JEG er interessant, ikke andre veien.

Hvordan ville du gått frem?

Anonym poster: 4b3afd215b8c5141bd2c4e4516a3c16e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kontaktet han gjennom facebook, og ikke sukker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor det?

Skrevet

hvorfor det?

Vel - fordi da virker man ikke så "desperat etter kjæreste".

Han er jo allerede på utkikk (tydeligvis), så det er jo ganske sannsynlig at han vil bli nysgjerrig om en jente poker han på face og sier noe om at hun kjenner han igjen fra ungdomstiden etc.

Ikke noe galt med nettdating altså. Men en mer naturlig tilnærming til dating og kjærlighet er i hvert fall å foretrekke i mine øyne (og ja, jeg har vært innom sukker).

• Liker 1
Gjest aam1972
Skrevet

Enig. Sukker er et sted man ikke kjenner hverandre, og man starter med blanke ark på nye bekjentskaper. Og det er anonymt. Jeg hadde ikke likt det om noen gamle kjente dukket opp.

Skrevet

Også har jeg bittelitt behov for at noen synes JEG er interessant, ikke andre veien.

Men han kan ikke vite/finne ut om han er interessert i deg før han vet at du eksisterer :)

Ja vi har hørt at det beste er å la mannen ta initiativ fordi da vet man at han er interessert fordi han er det, og ikke fordi han får oppmerksomhet. Sannheten er at interessert blir han uansett hvis han liker deg.

Ta kontakt med han via sukker (fordi da vet du jo at han er singel) og si at du synes han ligner litt på en kamerat av nabogutten, og om det kan stemme. Da har du fått i gang en samtale. Å ha søkt han opp med navn etc på Facebook blir creepy i mine øyne.

Skrevet

Men han kan ikke vite/finne ut om han er interessert i deg før han vet at du eksisterer :)

Ja vi har hørt at det beste er å la mannen ta initiativ fordi da vet man at han er interessert fordi han er det, og ikke fordi han får oppmerksomhet. Sannheten er at interessert blir han uansett hvis han liker deg.

Ta kontakt med han via sukker (fordi da vet du jo at han er singel) og si at du synes han ligner litt på en kamerat av nabogutten, og om det kan stemme. Da har du fått i gang en samtale. Å ha søkt han opp med navn etc på Facebook blir creepy i mine øyne.

De har jo felles venner på facebook, så hun trenger ikke å ha søkt han opp. Man snubler jo over bilder og "anbefalte venner" osv. der inne hele tiden. Og han har jo tydeligvis en så åpen profil at hun kunne se at han stod som singel på facebook. Jeg ville heller tatt kontakt der i hvert fall.

Skrevet

De har jo felles venner på facebook, så hun trenger ikke å ha søkt han opp. Man snubler jo over bilder og "anbefalte venner" osv. der inne hele tiden. Og han har jo tydeligvis en så åpen profil at hun kunne se at han stod som singel på facebook. Jeg ville heller tatt kontakt der i hvert fall.

Samtidig så er hun jo interresert i han for en date og da kan det være greit å starte praten via en dateside. Hvis ikke så kan det bli vanskelig å vinkle der fra vennskap til noe annet. Men det går jo også på hva man selv føler er mest komfertabelt.

Skrevet

Enig. Sukker er et sted man ikke kjenner hverandre, og man starter med blanke ark på nye bekjentskaper. Og det er anonymt. Jeg hadde ikke likt det om noen gamle kjente dukket opp.

Nå er nettdating så normalt at man vil treffe på gamle kjente mer og mer fremover. Det er vel ikke noe sted hvor man går inn for å ikke treffe noen man kjenner. Man går inn for å treffe noen man kan bli kjæreste med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...