AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 For ca 3 måneder ville hun ha en pause til og tenke På ting..Pga meg. Jeg kan si at jeg har vært utro 1 gang. Men fortalte henne om det. Og vi fant tilbake til hverandre. Og så kysset jeg en annen for en liten stund tilbake. Igjen fortalte jeg det henne. Jeg har også hvert sjalu og vist mistillit mot henne. Sagt stygge ting til henne. Altså ikke vært veldig snill. Vi har 2 barn. Vi er i 30 åra. Men jeg har også hvert utrolig snill med henne. Vi har hatt det extremt bra til tider da vi har hvert i lag i 13 år. Jeg fridd til henne for ca 3 år siden og hun svarte ja. Men hun vil ikke snàkke om det..akkurat som hun kansje ikke vil lell.. Det som er da. Etter pausen fant jeg ut at jeg ville gjøre noen grep. Jeg har bestilt meg psykolog. Jeg har tatt meg sammen. Jeg har puttet sjalusien min og mistilliten min på hylla og hun skulle vise seg litt mer som en kjæreste. Noen som har funket bedre. Vi fungere faktisk veldig bra etter alt som har skjedd. Men det som har skjedd er at hun vil dra på byen ofte.. Med folk som e 10 år yngre enn henne. Drikker så langt ned at hun klarer nesten ikke stå. Hun har vært på byen ofte etter at vi ville prøve på nytt.. Sist gang ringte de og ba meg hente henne, for hun klarte ikke å kontrollere seg selv.. Det klarte hun på 3 timer.. Og da jeg hentet henne ville hun ikke bli med enda hun klarte ikke og stå selv. Måtte tvinge henne med. At da klarte hun og å si all verdens stygge og sårende ting og slå og sparket meg.. Fortalte meg hvor lite verdt jeg er og alt. Vekket til og med barna hjemme. Mye mer skjedde men orker ikke å detaljer alt da det bare var grusomt.. Hun har aldri oppført seg på denne måten. Ingen har sett henne sånn. Så jeg skjønner bare ikke hva som har skjedd. Hun har beklaget veldig. Da hun ikke vet selv hva som skjedde. Ettertid, følte hun sånn anger for alt at hun plutselig ville ta med bare barna til syden, bare hun og de. Ikke meg. For å "gjøre opp for seg mot barna" Jeg sa at det var litt egoistisk, Pga at jeg satt da bare hjemme og følte ikke inkludert i familien vis hun gjore det. Hun la fra seg de planene.. Hun sa hun ikke hadd tenkt hva jeg kom til og tror vis de bare dro en uke til syden uten pappa. Fortsatt forvirret over den. Jeg tror ikke jeg kommer til og dra fra henne Pga dette. Men lurer på det Er veldig unormalt det hun gjør. å dra ut så ofte med folk som e 10år yngre enn Henne så plutselig. Da hun ikke har dratt ut halvparten så mye før. Skjedd så fort. Jeg har ikke lyst å snakke med kompiser om dette heller, da de sier at jeg bør komme Meg vekk fra henne.. Lurer på om hun føler hun må ta igjen en del ting. Da vi fikk barn i tidlig alder. Så er dette veldig unormalt? Eller skal jeg bare slippe ned skuldrene mine og La henne leve ut litt.? Anonym poster: aa21b55b20996b035f2aa9c5d52ce63b
Gjest Purple Haze Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Dette høres ut som et usunt forhold fra begge parter. Kan hende hun utagerer nå for å straffe deg for det du har gjort tidligere. Hvis dere skal finne tilbake til hverandre og få et sunt og godt forhold, vil jeg foreslå at dere går til familierådgivning. Jeg tror ikke dere klarer å fikse dette på egenhånd, da du gir inntrykk av at kommunikasjonen ikke er den beste her.
Bonito Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Jeg tror hun fortsatt bærer på mye sinne pga det som har skjedd før, og at det kommer ut på denne måten. På ett (kanskje) ubevisst plan vil hun såre deg like mye som du såret henne. Om dere virkelig vil holde sammen og få forholdet til å fungere ville jeg reist å snakket med noen sammen, evt. hun alene i begynnelsen.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Det var faktisk hun som sa at vist vi ikke klarte og komme igjennom dette selv så kansje vi Måtte til rådgivning. Noe jeg ser på et bra tegn fra henne. Var dette jeg tenkte at hun kansje har Mye sinne og vil utagere litt. Jeg tror jeg skal bre gi henne denne friheten.. Da det kan være litt Selv hjelp for henne. For hun er en person som aldri vil være utro og vond i mot sin familie.. Hun er en utrolig mamma. Jeg tror kansje hun har mye som har hvert lukket inn i seg. Og kan sies det At hun har ikke ville dratt ut så mye tidligere Pga surmuling og dårlig stemning fra meg. At hun nytter Denne muligheten nå, men jeg er mer fleksibel. Ts Anonym poster: aa21b55b20996b035f2aa9c5d52ce63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå