Gjest Starya Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Jeg har hatt kazaalite før uten problemer. Nå har jeg installert det på nytt etter at jeg fikk xp. jeg har søkt opp en fil jeg trenger, og satt i gang nedlastinger (flere eksemplarer). Men, på alle kommer det opp "trenger flere kilder..". Har satt ny supernode, og tror forholdene skal være optimale der.. Men så lurer jeg bare: kan det være noe jeg har glemt i innstillinger eller noe?
Magdalena Skrevet 13. mars 2004 #2 Skrevet 13. mars 2004 kazaa lite er død. etter et søksmål fra originale kazaa.... prøv grokster eller dcplusplus...
Malou Skrevet 13. mars 2004 #3 Skrevet 13. mars 2004 Når du skriver at Kazaa Lite er død Magdlena, så mener du vel bare at det ikke går ann å laste ned programmet lenger? For min Kazaa Lite fungerer da utmerket... Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2004 #4 Skrevet 13. mars 2004 Når du skriver at Kazaa Lite er død Magdlena, så mener du vel bare at det ikke går ann å laste ned programmet lenger? For min Kazaa Lite fungerer da utmerket... Jenniferja.. Burde vel nevnt det.. uansett.. om filen slutter å laste, og bare søker etter flere kilder, er det ofte at .dat filen er korrupt eller ødelagt. da er det bare å søke, og laste på nytt. skjer ofte om man presser kazaa til å previewe for tidlig..
Gjest the imp Skrevet 13. mars 2004 #5 Skrevet 13. mars 2004 sånn jeg forstår det så er det f.eks enkeltsanger der du bare får opp more sources needed. Dette kommer som regel opp når folk du prøver å laste ned ikke har kazaa oppe osv. Det kan rett og slett være at det ikke er noen med akkurat den fila du laster ned som er logget på akkurat nå.
Gjest Starya Skrevet 13. mars 2004 #6 Skrevet 13. mars 2004 Kazaalite er i aller høyeste grad oppegående -så lenge man har en versjon brent på CD. Ja ja, den har nå kommet seg i gang, omsider. Hadde i gang 7 ulike versjoner av samme fil (eller rettere sagt 7 ulike filer av samme klipp?), men det tok altså timer før det skjedde noe. Måtte vel vente til amerikanerne kom seg på nett tenker jeg. Nå laster i alle fall to av filene. Sakte, sakte. Ja ja. Jeg syntes bare det gikk så usannsynlig tregt i forhold til når jeg lastet ned lignende filer tidligere, så jeg måtte jo dobbeltsjekke om problemet lå hos meg.
Gjest the imp Skrevet 13. mars 2004 #7 Skrevet 13. mars 2004 Ja, det går mye tregere nå enn det gjorde tidligere fordi folk har blitt skremt fra å bruke nedlastingsprogrammer. Dersom du sammenligner antall påloggede nå med det antallet som var tidligere er det betydelig redusert. Dette pga redselen for å bli tatt, redselen for å bli saksøkt av RIAA. Veldig mange av brukerne var fra USA bl.a og dermed er det vanskeligere å få tak i filer.
Gjest Donna Skrevet 13. mars 2004 #8 Skrevet 13. mars 2004 Det går håpløst tregt å laste ned fra kazaa lite nå for tiden ja !!! Har 11 versjoner av samme sang som har stått uten at noe skjer nå flere dager. :-x Så dersom jeg sletter kazaa lite - så får jeg ikke installert det på ny??
Crazee Skrevet 13. mars 2004 #9 Skrevet 13. mars 2004 Så dersom jeg sletter kazaa lite - så får jeg ikke installert det på ny?? Joda, er ikkje noko problem å innstallere det på nytt så lenge du har programmet, eller finn ein stad å laste det ned i frå. Problemet er berre å finna sider (spesielt 'offisiell' side) for Kazaa Lite. Men det kjem no visst i nye versjonar enno
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2004 #10 Skrevet 14. mars 2004 Hmmm! supernode?? Hvordan bruker man dette?? Hilsen nybegynner på kazaa lite
Gjest Starya Skrevet 14. mars 2004 #11 Skrevet 14. mars 2004 Hmmm! supernode?? Hvordan bruker man dette?? Hilsen nybegynner på kazaa lite Under verktøy ligger KaZuperNodes. Når du åpner denne får du en liste med ulike suprnoder. Til høyre ser du hvilken du er tilkoblet. Dersom du er ute etter f.eks norsk musikk, og er tilkoblet en supernode i US kan det bli dårlig med treff. Da kan du sjekke listen etter norske eller skandinaviske supernoder. Klikk på knappen med "lynet" (check status) og du får se hvor lang responstid de ulike nodene har. 0 er best. Så kobler du til: dobbelklikk på ønsket supernode, og klikk "check status" i "new supernode"-feltet nede til venstre. Når du har fått opp navn og nummer klikker du på haken ved siden av. Om tilkoblingen er vellykket vil den nye supernoden komme opp i feltet ovenfor (current connection).
Gjest Donna Skrevet 14. mars 2004 #12 Skrevet 14. mars 2004 Takk for tipset ofte dårlig med norsk musikk når jeg søker.
Gjest Donna Skrevet 15. mars 2004 #13 Skrevet 15. mars 2004 Hm, finner ikke dette jeg under verktøy. Der ligger bare Options og Find Media To Share.
Gjest Donna Skrevet 15. mars 2004 #15 Skrevet 15. mars 2004 Godt spørsmål. Har hatt den en god stund. Kazaa Lite 2.0.2., Built: November 11th 2002 Står det når jeg kikker etter. Er det gammelt det kanskje?
Gjest Starya Skrevet 15. mars 2004 #16 Skrevet 15. mars 2004 Nja, den duger vel. Har ikke så god greie på det. Men, det følger altså med mer med en nyere versjon. Jeg har 2.4.3. norsk utgave fra september 2003. Den er fortsatt tilgjengelig.
Gjest Donna Skrevet 15. mars 2004 #17 Skrevet 15. mars 2004 Hva skjer hvis jeg laster ned denne - må jeg avistallere den gamle først? Hva med sangene - mister jeg de? *litt panikk for å lage kaos på pc'en og å miste noe*
Gjest Starya Skrevet 15. mars 2004 #18 Skrevet 15. mars 2004 Nja det var det da. Kan hende det er lurt å avinnstallerer den gamle versjonen først. Jeg vet at jeg tidligere har fjernet kazaalite, og når jeg så reinnstallerte var alle sanger der. Men det er lenge siden, så hva jeg egentlig foretok meg da er ikke godt å si. Hvis du vil være sikker på å bevare sangene på dataen kan du vel flytte de over i en annen mappe for sikkerhets skyld først, i tilfelle shared folder slettes samtidig. Jeg er uansett ikke bombesikker. Kanskje får du vite det sikkert om du spør/leter på forumet her.
Gjest Starya Skrevet 15. mars 2004 #19 Skrevet 15. mars 2004 Det kan forresten sikkert være lurt å laste ned denne versjonen og lagre den på maskinen selv om du venter med å innstallere. Før du vet ordet av det funker ikke den linken lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå