Gå til innhold

hva syns dere om pynt og lys på denne måten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pictures11-300x198.jpg

rett og slett stettglass man snur opp ned, med blomster inni selve glasset, og lyset oppå?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det syns jeg faktisk var ganske stilig :D

Anonym poster: 51382731cca666ca8a67f7b97beb9ec8

Skrevet

Litt spesielt, men sikkert tøft dersom det passer inn med resten. Jeg syns det meste kan se bra ut så lenge det ser gjennomført ut :)

• Liker 1
Skrevet

Der fikk jeg en god ide til konfirmasjon om et par år. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det egentlig var litt harry.

Anonym poster: 4f6db40723b411b338de05556d749543

• Liker 11
Skrevet (endret)

Jeg syns selv det var litt stilig :) men er litt i tvil om det passer i bryllup! prøver å se for meg om det passer inn i lokalet vårt, sammen med resten. hjelp meg og si hva du syns:

lokalet vårt har veldig mye furu på veggene, og er villmarksinspirert. bordene skal ha hvite duker, en rød løper på midten av bordene, røde servietter.

fargene våre er i hovedsak rødt og hvitt. jeg ser da for meg røde roser inni glassene, og hvite /lyse kubbelys oppå glassene, og kanskje et tynt, rødt bånd rundt lyset, litt under midten av kubbelyset?

Endret av lisha
Skrevet

Nei, synes egentlig ikke det var særlig fint..

• Liker 1
Skrevet

Det der var jo kjempestilig :) Anderledes! :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Det som er bra med ideen er at det krever lite blomster, det som er negativt er at krever mange ulike glass for å oppnå effekten. Synes denne type dekorasjoner er morsomme, og passe veldig godt i en annen setting enn bryllup. Kan også ha noe med at jeg savner enn tredje farge ift at det blir mye rødt, kanskje litt sølv eller en annen gyllen nyanse.

Men det kan også bli veldig fint, kanskje spesielt dersom det er mye forskjellige glass og høyder. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

vi skal ha litt sølv også :) vi har bla slike små søte bjeller, som blir plassert utover bordene (slike der de ringer, s¨å skal brudeparet kysse f.eks)

alle de små detaljene kommer til å gå i sølv / og litt diamant-aktige stener.

har ikke lyst å ha store blomsteroppsatser på bordene, men vil ha litt blomster, så jeg likte kombinasjonen av blomst og lys i ett!

Endret av lisha
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg synes. Det var stilig, men absolutt ikke min stil. Jeg hadde ikke dekket med det i bryllup, men hadde heller ikke reagert om jeg hadde kommet i et bryllup hvor det var gjort :)

Men husk at det er litt dominerende dekorasjon så jeg ville ikke hatt mye i tillegg til det ;)

• Liker 1
Skrevet

Synes det er kult i teorien, men jeg tenker at det kanskje er litt mye styr med såpass mange glass på bordet ( tillegg til at gjestene skal ha vin/øl og vannglass).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Søt og romantisk. Jeg liker det. Bare husk å "testbrenne" kubbelysene først slik at dere vet at de ikke renner for mye eller brenner ned for tidlig. Lys renner gjerne mer og brenner ned fortere i rom med litt trekk (store lokaler). Og bruk gjerne 100 % stearinlys som hensyn til de som er allergiske hvis det blir maaange lys. :)

Anonym poster: f994840e275aaed0b4b0ab14e3feb83c

Skrevet

jeg synes det er veldig lekkers og hadde det slik på min bursdag og vurderer sterkt og lage litt slike til bryllupet og i tillegg til litt mere ordinære oppsatser

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er kult, men passer best om det er litt mer sånn DIY-bryllup.

Anonym poster: cef4ddd2f2352fad8357559dab684323

• Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Kreativt! og fint.

Men som med alt annet, det må stå i stil med resten ellers vil det se nokså tacky ut

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøver å få til et DIY- bryllup, jeg gjør så mye jeg kan selv, håndlaget og selvgjort :)

jeg ser mye for me hvordan det skal bli seende ut, men greit å spørre på et forum også! ;) få litt andre innspill og syn på tingene, og få videre ideer!

tror jeg må ta å prøvedekke bordet mitt, og prøve det ut i morgen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å få til et DIY- bryllup, jeg gjør så mye jeg kan selv, håndlaget og selvgjort :)

jeg ser mye for me hvordan det skal bli seende ut, men greit å spørre på et forum også! ;) få litt andre innspill og syn på tingene, og få videre ideer!

tror jeg må ta å prøvedekke bordet mitt, og prøve det ut i morgen :)

Jepp. Siden du skal ha rødt, som er veldig knall så ville jeg godt for ikke så store variasjoner i glassene. Og vurdert nøye hvilke farger blomstene skal ha. Kan det være noe du plukker inn selv for eksempel?

Anonym poster: cef4ddd2f2352fad8357559dab684323

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...