AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Har vært på et par dater med en mann jeg liker godt og han liker også meg. Vi er begge litt sjenerte og forsiktige og han er ikke så flink til å ta initiativ til fysisk kontakt, altså klemmer, å sitte i armkroken mens vi ser film osv. Og jeg tør ikke helt jeg heller, men hvordan bli flinkere til det uten at det blir "kleint"? Anonym poster: de46e4170cb185f9bb91bbfa7867fad0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Jeg datet en sånn en. Løsningen her ble enkel; alkohol. Ikke den beste fremgangsmåten, men vi er nå gift i dag. Anonym poster: 3740a48b0734d283060c89010f585a6b 6
Pene sko... Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 (endret) Kleint? Det blir ikke mer kleint enn hva du selv gjør det til som regel. Jeg tenker som så at vi er voksne mennesker. Vi kan kontrollere oss og vi kan forstå et uttrykkelig "nei" om den andre parten ikke ønsker å spille med. Men, jo, start litt forsiktig. Sannsynligvis går det bra. Du liker meg og jeg liker deg, hva er problemet? Endret 6. januar 2013 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Dette er noe jeg også lurer på! Hvordan bryte den "friends sonen" med å bare se film som venner..til å faktisk sitte i armkroken. Jeg ba en gutt som jeg har hatt en flørtete undertone med, på filmkveld. Ingen av oss er særlig drevene i dette, så det ble liksom litt kleint. Vi satt jo på en måte tett, og det var i luften at begge var klar for at jeg kunne sitte i armkroken..hadde jo snakket om at det var koselig. Men der å da ble jeg bare helt lost..viste ikke hva jeg skulle si liksom, da han ikke inviterte Noen som har tips? Anonym poster: bebecf1c5989c7d4bd3cf6de1a9d2840
Tokimer Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Dette er noe jeg også lurer på! Hvordan bryte den "friends sonen" med å bare se film som venner..til å faktisk sitte i armkroken. Jeg ba en gutt som jeg har hatt en flørtete undertone med, på filmkveld. Ingen av oss er særlig drevene i dette, så det ble liksom litt kleint. Vi satt jo på en måte tett, og det var i luften at begge var klar for at jeg kunne sitte i armkroken..hadde jo snakket om at det var koselig. Men der å da ble jeg bare helt lost..viste ikke hva jeg skulle si liksom, da han ikke inviterte Noen som har tips? Anonym poster: bebecf1c5989c7d4bd3cf6de1a9d2840 Inviter deg selv inn i armkroken hans da, er man ikke veldig sjenert av seg så skulle dette gå uten alt for mye pes, haha. Noen ganger må man bare bryte isen, kan forstå at det ikke er bare bare om man er sjenert, eller om man ikke er sikker på om den andre i det hele tatt er interessert. Men skulle det motsatte være tilfelle, så kjør på ;-) 1
Sommee Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Har vært på et par dater med en mann jeg liker godt og han liker også meg. Vi er begge litt sjenerte og forsiktige og han er ikke så flink til å ta initiativ til fysisk kontakt, altså klemmer, å sitte i armkroken mens vi ser film osv. Og jeg tør ikke helt jeg heller, men hvordan bli flinkere til det uten at det blir "kleint"? Anonym poster: de46e4170cb185f9bb91bbfa7867fad0 Hehe, når jeg leser det her tenker jeg på han ene i jakten på kjærligheten, som var så tafatt.. Men du er jo dama her, og dere "skal" jo være tafatte... men du må ikke være det.. Endret 7. januar 2013 av Sommee 1
Pene sko... Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Dette er noe jeg også lurer på! Hvordan bryte den "friends sonen" med å bare se film som venner..til å faktisk sitte i armkroken. Jeg ba en gutt som jeg har hatt en flørtete undertone med, på filmkveld. Ingen av oss er særlig drevene i dette, så det ble liksom litt kleint. Vi satt jo på en måte tett, og det var i luften at begge var klar for at jeg kunne sitte i armkroken..hadde jo snakket om at det var koselig. Men der å da ble jeg bare helt lost..viste ikke hva jeg skulle si liksom, da han ikke inviterte Noen som har tips? Anonym poster: bebecf1c5989c7d4bd3cf6de1a9d2840 Si: "du, kom hit da" eller som dame: "du, kan jeg få ligge inntil deg?". Vanskeligere er det ikke, men det er et lite hopp i relasjonen som får blodet til å pumpe når du sier det. Likevel er det jo også deilig å kjenne blodet pumpe en gang i blant, samt vite at du nå er råtøff som tar sjansen. Endret 7. januar 2013 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #8 Skrevet 7. januar 2013 Si: "du, kom hit da" eller som dame: "du, kan jeg få ligge inntil deg?". Vanskeligere er det ikke, men det er et lite hopp i relasjonen som får blodet til å pumpe når du sier det. Likevel er det jo også deilig å kjenne blodet pumpe en gang i blant, samt vite at du nå er råtøff som tar sjansen. Jeg er jo kvinne..føler det er lettere for mannen og invitere en jente bort til seg, og inn i armkroken..om jeg som jente sier "kom hit"...så føler jeg det blir teit! Anonym poster: bebecf1c5989c7d4bd3cf6de1a9d2840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå