Gjest Donna Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Jeg fikk nettopp denne mailen : Sender, InterScan has detected virus(es) in your e-mail attachment. Date: Fri, 12 Mar 2004 19:11:39 +0100 Method: Mail From: (min mailadresse) To: [email protected] File: my_details.pif Action: clean failed - deleted Virus: WORM_NETSKY.D Hva er dette?? :o Jeg har ikke sendt noen mail til de !!! Aner ikke hvem det er en gang !! kan noe ha blitt sendt fra min pc uten at jeg vet?? Nå ble jeg litte granne bekymret her gitt ! :o
14062003 Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 Samme har skjedd meg. Noen som har deg i sin adressebok har virus. Og da sender viruset mail med deg som avsender...
Gjest Donna Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Oi da :o :-? Men kan jeg få virus her?? (ja pc'en altså)
Pedro Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 FØRSTE BUD: Hvis du får en mail som forteller om at en mail du har sendt, som du vet du ikke har sendt, slett den!!!! Du har ikke sendt den. Jeg får 4-5-slike hver dag. Husk å oppdater NORTON!
Gjest Starya Skrevet 13. mars 2004 #5 Skrevet 13. mars 2004 Dette er en orm som går gjennom filene på infiserte maskiner og plukker til seg de internettadresser den måtte finne. Din maskin trenger ikke være infisert, den kan ha hentet adressen på en annen infisert maskin med din adresse et eller annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå