AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Akkurat nå er jeg så fortvilet. En gutt gir meg signaler på at han "har lyst på meg" når vi møtes, og har flere ganger sendt meg sms som også indikerer dette. Men når jeg sender melding først, feks. om han har lyst til å møte meg på tomannshånd eller et spørsmål om hvordan han har det, svarer han ikke. Jeg kommer til å se ham om en drøy uke. Hvis han fortsetter "der han slapp", skal jeg da smile og late som ingenting, eller bør jeg være tilbakeholden. Jeg mener, jeg bør jo ikke godta alt, men jeg tror jeg vil gi han en sjanse til..HVA BØR JEG GJØRE? Jeg er så fortvilet. Anonym poster: beb7a1cafad4522d8cb63c8611c9582f
Trivia Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Finne deg noen som er interessert i deg, kanskje. Han der er nok bare ute etter sex. 1
Bonito Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Hold deg unna er mitt råd. Sjansen er stor for at han er ute etter ett ligg, og bare det.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Svarer ikke? Næmen så kos, han er ikke utstyrt med basic folkeskikk engang. Du forventer ikke mer av folk altså? Virkelig? Player 101, textbook. Styr unna. Anonym poster: 1d9aa8074184513baaefa72e76087ace
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Jo, det er jo nettopp det, at nå begynner jeg å merke at det ikke er ok lenger. I begynnelsen unnskyldte jeg ham, men nå begynner det å bli heller "irriterende". Men så er det jo det at det er så vanskelig å gi han opp, selv om jeg ikke orker å ha en som er tilgjengelig og interessert kun når det passer ham. Mest sannsynlig kommer han til å være like klåfingret når vi ses igjen. Har dere noen tips til hvordan jeg kan få frem at jeg ikke godtar slik oppførsel? Jeg har en lei tendens til å være litt for tilgivende i nuet. Bør jeg gi ham flere "sjanser"? Anonym poster: beb7a1cafad4522d8cb63c8611c9582f
Guybrush Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 Spør deg selv følgende "ønsket jeg å bli behandlet som et øyeblikks tilfredsstillelse uten noe mer?". Hvis svaret er nei trekker du deg 100 % vekk fra fyren. Du svarer ham ikke lengre, du gidder ikke ha noe mer med ham å gjøre,. Om han prøver seg ved å være klåfingret ser du ham inn i øynene og sier klart, høyt og tydelig ifra om at det ikke er aktuelt å bli antastet. Mest sannsynligvis vil han bli så paff og skamme seg for at andre skal ha lagt merke til det at han trekker seg unna. Ikke no pusing, rett på sak. Det han gjør er å holde deg varm, samt unnskylder seg selv med at han gir deg jo ikke noe signaler på at han er interessert i deg bortsett fra sengekos. Ergo mener han å ikke lure deg - som jo forsåvidt også er sant., Det er du som lurer deg selv ved å ha romantiske følelser for fyren. Han gir på alle måter signaler om at han ikke er interessert i noe annet, men du velger å overse dem. Mest sansynlig har du sikkert tenkt at "bare jeg får sjansen til å la ham bli kjent med meg så blir han sikkert interssert i meg også". Og bare så det er sagt, ikke tro at det er personligheten din eller føl deg nedfor fordi han bare er ute etter sex. Det hadde han mest sannsynlig vært uansett hvor flott personlighet du har. Han vil ha sex - ferdig. Hvorfor han ikke har behov for noe mer trenger vi ikke spekulere mye i. Han er ikke verdt det.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #8 Skrevet 6. januar 2013 Spør deg selv følgende "ønsket jeg å bli behandlet som et øyeblikks tilfredsstillelse uten noe mer?". Hvis svaret er nei trekker du deg 100 % vekk fra fyren. Du svarer ham ikke lengre, du gidder ikke ha noe mer med ham å gjøre,. Om han prøver seg ved å være klåfingret ser du ham inn i øynene og sier klart, høyt og tydelig ifra om at det ikke er aktuelt å bli antastet. Mest sannsynligvis vil han bli så paff og skamme seg for at andre skal ha lagt merke til det at han trekker seg unna. Ikke no pusing, rett på sak. Det han gjør er å holde deg varm, samt unnskylder seg selv med at han gir deg jo ikke noe signaler på at han er interessert i deg bortsett fra sengekos. Ergo mener han å ikke lure deg - som jo forsåvidt også er sant., Det er du som lurer deg selv ved å ha romantiske følelser for fyren. Han gir på alle måter signaler om at han ikke er interessert i noe annet, men du velger å overse dem. Mest sansynlig har du sikkert tenkt at "bare jeg får sjansen til å la ham bli kjent med meg så blir han sikkert interssert i meg også". Og bare så det er sagt, ikke tro at det er personligheten din eller føl deg nedfor fordi han bare er ute etter sex. Det hadde han mest sannsynlig vært uansett hvor flott personlighet du har. Han vil ha sex - ferdig. Hvorfor han ikke har behov for noe mer trenger vi ikke spekulere mye i. Han er ikke verdt det. Takk, jeg trengte å få det i klartekst. Det du skrev, er helt sant, og innerst inne vet jeg det jo selv også. Jeg har begynt å innse det nå. Problemet nå er at jeg ikke har gjort det noe lettere for meg selv ved å "melde meg på" flere arrangementer som han også skal på de nærmeste ukene, men det er kanskje det som skal til. I lang tid har jeg nærmest "forgudet" denne gutten (mannen), og ikke sett feilene hans. Jeg har lukket både ører og øyne for advarslene jeg har fått. Jeg har lagt skylden på ekskjærestene hans for at det har gått galt. Men nå begynner jeg å få forståelse. Han er ikke den drømmetypen jeg har trodd. Det gjør fryktelig vondt, men jeg må nå begynne å legge ham bak meg. Takk igjen for kloke ord. Håper jeg klarer å komme meg videre. Anonym poster: beb7a1cafad4522d8cb63c8611c9582f
Gjest Snuppeluren Skrevet 6. januar 2013 #9 Skrevet 6. januar 2013 Klem til deg! Dersom han bare kjører sitt eget løp, fortjener du bedre enn ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå