AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Jeg har fått en venninne (veldig nær). Det virker som at hun har fokuset på meg. Hun har en annen venn som hun sier er bare gode venner med. Ja, jeg har fått litt følse for henne, Og ja, det er avstandsforhold åtte timers kjøring med bil. Selv om vi bor langt unna hverandre så har vi daglig kontakt via både sms og tlf. Hvordan skal jeg stole 100% at hun snakker sant? Jeg har truffet de to barna hun har. Og de liker tydligvis meg svært godt. Tror dere at dersom sier de sier de til henne at de liker meg at det hun forstår at jeg kan være den rette for henne og ikke den gode vennen. Ja, jeg er blitt forelsket i dama det må være så ærlig å si. Er det at jeg er blitt sjalu etter som jeg får en slik reaksjon på at hun snakker om denne personer og er litt sammen med han. Vil bare ha seriøse svar på dette ut fra det dere tenker rundt dette her. Anonym poster: 8d2341d2adf45efba6cf3106a3ead475
kaffemor Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Jeg skjønner ikke helt hva du spør etter jeg? Ja du er vel litt sjalu da. Vet hun at du har følelser for henne? Eller ser hun bare på deg som en god venn?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Jeg skjønner ikke helt hva du spør etter jeg? Ja du er vel litt sjalu da. Vet hun at du har følelser for henne? Eller ser hun bare på deg som en god venn? TS: Jeg tror hun har sett at jeg har fått følser for henne. Hvordan vil du def. en god venn? Anonym poster: 8d2341d2adf45efba6cf3106a3ead475
kaffemor Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 TS: Jeg tror hun har sett at jeg har fått følser for henne. Hvordan vil du def. en god venn? Anonym poster: 8d2341d2adf45efba6cf3106a3ead475 I denne sammenhengen tenker jeg da på om hun ser på deg bare som god venn. Uten romantiske følelser.. Jeg ville i hvertfall fortalt henne hva jeg følte for henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå