Gjest hjelp Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 hei jeg skal skrive en semesteroppgave i sosiologi om konsekvenser av skjeve og stereotype fremstillinger i media. skal mest diskutere om framstillingen av ungdom. noen som har tips om bøker eller internett sider? eller bare vil komme med meninger? jeg sliter med å finne fakta som jeg kan basere diskursjonen på..
Birgitte Skrevet 13. mars 2004 #3 Skrevet 13. mars 2004 Videregående? Grunnfag? Du har vel enten noe pensumlitteratur du kan lete i, - sjekk fotnoter - der finnes det mye god informasjon, eller så har du vel muligheten for å gå til en veileder? Det er ikke lett for oss andre å komme med tips uten å vite mer om hva og hvor og hvorfor. Du vet vel mer enn det du gir uttrykk for i innlegget ditt?
Gjest care Skrevet 13. mars 2004 #4 Skrevet 13. mars 2004 Det finnes en hovedfagsoppgave som tar akkurat opp denne problemstillingen og den heter "Det tredje øye- en studie om ungdom, identitetsutvikling og reflkesivitet i det senmoderne samfunn". Det er en kvalitativ studie om media, ungdomskultur og sosiologiske teorier om dette, bl.a med TZ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå