Ibel Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Er det noen som har erfaring med å kjøpe brudekjole i utlandet? Hvor lang bestillingstid det er og etc? Og om det er mye billigere enn å kjøpe her. Jeg reiser til New York om 1 uke og har bestilt time med Pronovia. Men lurer på om det blir litt knapt med tid når bryllupet er i slutten av juni....
Gjest kiara_pusen Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 (endret) Er det noen som har erfaring med å kjøpe brudekjole i utlandet? Hvor lang bestillingstid det er og etc? Og om det er mye billigere enn å kjøpe her. Jeg reiser til New York om 1 uke og har bestilt time med Pronovia. Men lurer på om det blir litt knapt med tid når bryllupet er i slutten av juni.... Ja! Jeg reiser på tirsdag for å prøve min nydelige Davinia. I London er det 8mnd leveringstid inkludert 2 tilpassnings timer. Om det er billigere er det litt tvil om, det virker ikke slik, og hvertfall ikke i de store flag store butikkene (London og NY). Men jeg mener det blir billigere fordi du får tilgang til alle kjolene og en service som ikke kan måle seg med den du får i Norge, pluss at det er ikke alle kjolene de kan gi deg prisen på her i Norge naturlig nok siden kjolene ikke finnes her. Gled deg! Endret 6. januar 2013 av kiara_pusen
Gjest kiara_pusen Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Vi gifter oss 29.juni, og de anbefalte at jeg bestilte min innen oktober. Tok riktignok bare 48timer fra jeg var der, men likevel.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Bare husk at dere må betale toll på kjoler kjøpt i utlandet. Anonym poster: 469e45ce7f2059913b0cce8ece0254f2
Gjest kiara_pusen Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Bare husk at dere må betale toll på kjoler kjøpt i utlandet. Anonym poster: 469e45ce7f2059913b0cce8ece0254f2 Og du får igjen skatten når du handler i utlandet, så det går nesten opp i opp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå