Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente i slutten av 20 årene som engang var veldig glad i å pynte/sminke og ordne meg. Da jeg var rundt 21-22 elsket jeg å kle meg og fikse meg uansett dag, men nå har jeg blitt helt motsatt! Jeg gruer meg til å se meg i speilet og gruer meg hvis jeg må ut fordi jeg da må ta på meg sminke, men jeg gidder som regel ikke å ta på meg mascara, bare litt foundation sånn at huden ser ok ut. Håret vasker jeg kanskje 2 ganger i uka om jeg ikke må vaske det oftere. Tanken på å måtte gå i trange bukser/ olabukser gjør meg kvalm. Hva har skjedd med meg? Er det noen som har det på samme måte ?

Anonym poster: cbde8aeba828a5b1159e108a36068ed8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en jente i slutten av 20 årene som engang var veldig glad i å pynte/sminke og ordne meg. Da jeg var rundt 21-22 elsket jeg å kle meg og fikse meg uansett dag, men nå har jeg blitt helt motsatt! Jeg gruer meg til å se meg i speilet og gruer meg hvis jeg må ut fordi jeg da må ta på meg sminke, men jeg gidder som regel ikke å ta på meg mascara, bare litt foundation sånn at huden ser ok ut. Håret vasker jeg kanskje 2 ganger i uka om jeg ikke må vaske det oftere. Tanken på å måtte gå i trange bukser/ olabukser gjør meg kvalm. Hva har skjedd med meg? Er det noen som har det på samme måte ?

Hvordan er livsstilen din? Spiser du sunt? Trener du? Jobber du? Er du aktiv med venner? Har du nok romantik og sex i livet?

Ofte når noen av de tingene går dårlig at man blir som du beskriver.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Enig med hun over her!

Endret av Blossomgirl
AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg mistet jobben pga konkurs for snart 2 år siden, så har jeg ikke vært i noe fast jobb og den jobben jeg har vært i nå har jeg ikke trivdes noe i. Jeg sliter med spiseforstyrrelser som overspising og sukkeravhengighet.. Nå har jeg vært sukkerfri i snart en uke (!) Og det er stort til å være meg. Jeg har skaffet meg proffesjonell hjelp også, så denne gangen skal jeg klare det. Jeg flytta hit jeg bort nå for ikke så lenge siden, så har ikke klart å få meg noe særlig nettverk annet enn mannen min og hans familie. Kan vel ikke si det er så mye romantikk og sex for tiden da jeg har gått på lykkepiller som har tatt knekken på det meste der desverre... Er nok en sammenheng mellom alt dette tror jeg, når jeg leser det jeg skriver.

Anonym poster: cbde8aeba828a5b1159e108a36068ed8

Skrevet

Siden jeg mistet jobben pga konkurs for snart 2 år siden, så har jeg ikke vært i noe fast jobb og den jobben jeg har vært i nå har jeg ikke trivdes noe i. Jeg sliter med spiseforstyrrelser som overspising og sukkeravhengighet.. Nå har jeg vært sukkerfri i snart en uke (!) Og det er stort til å være meg. Jeg har skaffet meg proffesjonell hjelp også, så denne gangen skal jeg klare det. Jeg flytta hit jeg bort nå for ikke så lenge siden, så har ikke klart å få meg noe særlig nettverk annet enn mannen min og hans familie. Kan vel ikke si det er så mye romantikk og sex for tiden da jeg har gått på lykkepiller som har tatt knekken på det meste der desverre... Er nok en sammenheng mellom alt dette tror jeg, når jeg leser det jeg skriver.

Ja definitivt! Bra du ser det selv også. Men det er absolutt ikke noe unormalt å ha det sånn når man er i din situasjon. Men virker jo som du jobber med alt dette og er på bedringens vei, det er viktig å få det på plass først.

Så jobb med det først, gå virkelig inn for det, da er jeg sikker på at du klarer det :)

Når du har det på plass kan du begynne å tenke på sex. Ta en weekend/ferie med bare mannen din hvor dere bare er romantiske og prøver å ha sex så ofte som mulig. Prøv nye ting osv osv. Jo mer bra sex man har i ett bra forhold jo mer vil man ha :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme følelsen angående bukser. Det skjedde helt plutselig, så nå går jeg i skjørt istedet. Ikke bare er det mer behagelig men også finere. :)

Anonym poster: 7ecdb0f31ca39af5acc121177a53b167

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...