Gå til innhold

Tannlegeanbefaling til en med tannlegeskrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen i Oslo området som har god erfaring med tannleger som er flinke med nervøse og redde pasienter?

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Svein Riiber. Veldig hyggelig og flink. Har selv tannlegeskrekk, men han er veldig hyggelig og forteller hele tiden hva han skal gjøre.

Anonym poster: 3a7eddee31132e3fd9c879318f475164

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Svein Riiber. Veldig hyggelig og flink. Har selv tannlegeskrekk, men han er veldig hyggelig og forteller hele tiden hva han skal gjøre.

Anonym poster: 3a7eddee31132e3fd9c879318f475164

Det gjør min tannlege også. Måtte be han slutte/sensurere seg litt, det er ikke alt jeg trenger å vite i detalj :laugh: Alltid vært livredd tannlegen.

Anonym poster: 8695daca05a32aceb04c9e2111df2f96

Gjest anonym2233
Skrevet

Jeg har ekstrem tannlegeskrekk, etter par mislykkede tannlege besøk, hvo ene var fullstendig på trynet og den andre snakket så vidt norsk, og gebrokkkent engelsk...

Tok jeg meg en tur til Byporten Tannlegesenter.

Han var FLINK! Fortalte alt han gjorde trinn for trinn, trengte jeg tid, ga han meg tid, veldig flink til å forklare hva han gjorde og ikke minst begrunnet han det.

Jeg hadde fått betennelse i nerveroten, hadde veldig vondt.. men han klarte å kurere det.

Så de på Byporten anbefaler jeg :)

Skrevet (endret)

.

Endret av ninuska_
Skrevet

Ida Haukåen på Grefsen tannlegepraksis, bare et par hundre meter fra trikkestoppet på Grefsen.

Rolig og søt, og snakker til deg hele tiden slik at du slapper av. Passer hele tiden på at du ikke får vondt.

Jeg risikerte å sovne i stolen hos henne om jeg dro dit etter jobben. Hun tar imot pasienter helt frem til klokken seks på hverdager. Veldig greit når man jobber.

Skrevet

Kristian Lunde :) Nå har ikke jeg tannlegeskrekk i det hele tatt da, men jeg kjenner noen som går til han som har det. Jeg syns han er super og hun jeg kjenner med skrekker syns han er helt fantastisk! Da jeg skulle fjerne visdomstennene fikk jeg time veldig raskt etter jeg var der og vi ble enige om det. Man får alltid såpass lang time at han kan fikse stort sett det meste med en gang man er der så slipper man egentlig å komme tilbake også. Jeg er strålende fornøyd med tannlegen min og gleder meg jo nesten til jeg skal dit. Også har jeg vært så heldig at hvis jeg har sendt mail fordi jeg lurer på noe så får jeg utfyllende svar på mail. Er det noe han må se på får jeg en time. Jeg er hvertfall strålende fornøyd med min tannlege! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...