Gjest woman Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Ble for noen måneder kjent med en ny mann jeg raskt ble interessert i! Det var en periode hvor jeg tok en del initiativ til å treffes, han mindre, men han sa aldri nei. Så ble jeg veldig frustrert av å være den som trakk i trådene...og hans litt doble kommunikasjon, og gav dessverre uttrykk for det. Han fikk litt panikk, hadde helt åpenbart en dårlig dag (dårlig uke!) og nedvurderte både vennskapet og det hele... sa han hadde behov for å være "asosial". Han fikk vite hva jeg føler, at jeg er forelsket i han... Nå, kort tid etter, er vi tilbake der vi var - jeg er ganske sikker på at han ikke mener det han sa. Han setter pris på meg - på et eller annet nivå. jeg merker at han ser på meg, er opptatt av meg... Jeg føler en lettelse for å ha sagt hva jeg føler, men jeg lurer på om han tror det er greit for meg å være venner - eller vil han egentlig noe mer - eller kan komme til å ville noe mer, men trenger litt tid... ?? Jeg vil noe mer med han, synes ikke jeg har fått noe svar fra han jeg kan tro på... alt tatt i betraktning. Dette er en mann jeg naturlig treffer en del. Nå tar jeg ikke noe initiativ, men snakker med han, unngår han ikke... Vi prater, "trekkes" mot hverandre når vi treffes naturlig (uten avtale)....Ballen er hos han. Burde jeg skygge banen helt (er jeg helt teit?)? Skal jeg ta sjansen på å bygge opp et vennskap med risiko for å bli skikkelig såret? Hvor lang tid skal gi han eventuelt...?
Gjest Maries Skrevet 13. mars 2004 #2 Skrevet 13. mars 2004 Tja, hvis han overhodet er interessert likevel vil han bevege seg nærmere deg i løpet av den nærmeste tiden vil jeg tro...vet ikke hvor ofte dere treffes, men tenk uker. Kommer an på hvordan dere kommuniserer, om ting eskalerer eller går sakte...Hva som skjer rundt dere. Hvis han ikke er interessert, så skjer det sikkert ikke noe særlig. Dere vil stå på stedet hvil. Normalt vil folk holde en distanse til noen som er interessert i dem og de ikke er interessert i. Hvis det skjer, så er det bare å stikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå