Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg har en skikkelig flaut spørsmål...

Jeg er sammen med verdens flotteste dame. Vi fungerer perfekt sammen på alle plan, men når det kommer til de vanlige do besøkene så klikker det ett eller annet i hodet mitt.

Jeg klarer rett og slett ikke å gjøre nr 2 når hun er i huset. Kjenner bare sperrene kommer med en gang. Trodde faktisk at dette var et dameproblem, men så feil kan jeg ta.

Noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt dette??

Skal sies at jeg er av de som liker å ta seg god tid på toaletten....

Anonym poster: 1f84f83bb3254c825d313d911195653e

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Det går over. Inntil vidare så får du finne andre løysingar, men etter kvart som ein vert meir komfortable med kvarandre så blir dette meir uproblematisk.

• Liker 3
Skrevet

Gjør sånn som broren min. Etter 7 dager tar dere en biltur ved skogkanten, så stopper du og sier at du må spy, så løper du inn i skogen(uten henne selvfølgelig) og driter ut alt sammen. Er du heldig så dukker ikke dama opp akkurat idet du skal til å tørke ræva med en snøball(med all dritten under deg vel og merke) - men så heldig var ikke broren min. Lykke til!

• Liker 30
Skrevet

Gjør sånn som broren min. Etter 7 dager tar dere en biltur ved skogkanten, så stopper du og sier at du må spy, så løper du inn i skogen(uten henne selvfølgelig) og driter ut alt sammen. Er du heldig så dukker ikke dama opp akkurat idet du skal til å tørke ræva med en snøball(med all dritten under deg vel og merke) - men så heldig var ikke broren min. Lykke til!

Ååå, stakkars broren din!

:laugh:

• Liker 1
Skrevet

Er det et problem, så må du snakke med henne om det. Det er dama di jo. :)

Skal dere ikke dele det meste? Lange dobesøk er ikke noe å skjemmes for heller.

Hopp i det og se at "det store stygge trollet" forsvinner i dagslys.

Lykke til :)

• Liker 4
Skrevet

Er bare slik i begynnelsen :-) husker når jeg og min samboer flyttet inn sammen, så var vi litt sånn. Nå er det ikke slik :-)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Dette ordner seg nok...godt å høre at jeg ikke er alene som har opplevd dette :)

Anonym poster: 1f84f83bb3254c825d313d911195653e

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting å være flau for. Er da helt normalt å like å ta seg god tid på badet. Mange har også blader og aviser liggende der. Min forrige kjærestes "do-stunder" var hellige, og det la han heller ikke skjul på ;)

Hvis du viser at du synes det er flaut, så gjør du det til en flau ting helt selv.

Unødvendig :)

Anonym poster: 0dc3c0dd69ce04e056f57aeb92eb6aac

Skrevet

Har samboeren din også litt issues med tanke på dobesøk?

Eksen min gjorde nr.2 "i skjul", ikke kunne jeg slippe litt "luft" foran han heller. Da ble han ille berørt. Det gjorde at det ble et ikke-tema, og at jeg fikk mageproblemer fordi jeg ofte holdt meg. Vi bodde sammen i to år...

Så traff jeg og flyttet sammen med min nåværende herlige samboer. Han var så åpen om det fra starten av og det var så befriende. Det er jo helt naturlig!

Just do it :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går over

Anonym poster: a59f534179701af695d02e5bfb26456a

Skrevet

Du får bruke offentlige toaletter inntil du føler deg mer komfortabel med det. Enten kan du dra en snartur ut for noe som bare mååå kjøpes. Evt dra ut etter "noe hemmelig" og komme hjem to kilo lettere og med en blomsterkvast til henne. ;) Du kan også sende henne avgårde og få badet for deg selv. Er du "drittøff" sender du henne ut etter dospray og ny dokost, og sier su trenger en halvtime - minst, så hun kan godt bruke lang tid. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legg masse papir i do så hører hun ikke ploppet. Etterpå lufter du ut, eller sprayer hårspray eller annen spray rundt. Sitt gjerne en liten stund om det er bedre. Hva er du redd for? Lukta eller ploppelyd?

Anonym poster: bd3db6a3ae77a34cebe212cf19bb3a5e

Skrevet

Dette er da ganske normalt :) Jeg har bodd med samboeren min i snart 2 år, og jeg får fremdeles litt problemer når jeg må gjøre nummer 2. Skrur alltid på vannet i vasken så jeg slipper å høre at han faktisk er i huset, later som om jeg er alene hjemme x)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får bruke offentlige toaletter inntil du føler deg mer komfortabel med det. Enten kan du dra en snartur ut for noe som bare mååå kjøpes. Evt dra ut etter "noe hemmelig" og komme hjem to kilo lettere og med en blomsterkvast til henne. ;) Du kan også sende henne avgårde og få badet for deg selv. Er du "drittøff" sender du henne ut etter dospray og ny dokost, og sier su trenger en halvtime - minst, så hun kan godt bruke lang tid. ;)

Legg masse papir i do så hører hun ikke ploppet. Etterpå lufter du ut, eller sprayer hårspray eller annen spray rundt. Sitt gjerne en liten stund om det er bedre. Hva er du redd for? Lukta eller ploppelyd?

Anonym poster: bd3db6a3ae77a34cebe212cf19bb3a5e

Øh, hallo - hva er vitsen med det?

Nei, han skal rett og slett gå på do når han vil og bruke den tiden han vil.

Hun kommer garantert ikke til å lure på hva i all verden han driver med, eller å bli overrasket over at han faktisk er et menneske med tarmfunksjoner :laugh:

• Liker 4
Skrevet

Øh, hallo - hva er vitsen med det?

Nei, han skal rett og slett gå på do når han vil og bruke den tiden han vil.

Hun kommer garantert ikke til å lure på hva i all verden han driver med, eller å bli overrasket over at han faktisk er et menneske med tarmfunksjoner :laugh:

Har du aldri fryktet noe? Det er ikke alle som bare klarer hoppe i det. Noen må ta små skritt før de får det til. Helt normalt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har du aldri fryktet noe? Det er ikke alle som bare klarer hoppe i det. Noen må ta små skritt før de får det til. Helt normalt. :)

At det er normalt å frykte noe, betyr ikke at det har noen hensikt å opprettholde en forestilling om at noe er flaut som overhodet ikke er det.

Men for all del, TS må da gjøre som det passer han :)

Gjest annemor30
Skrevet

Jaja,for noen problemer noen har;)

Skrevet

At det er normalt å frykte noe, betyr ikke at det har noen hensikt å opprettholde en forestilling om at noe er flaut som overhodet ikke er det.

Men for all del, TS må da gjøre som det passer han :)

Og det var da nettopp derfor jeg foreslo å tilkjennegi sine hensikter og sende henne ut, så hun forstår at han har behov for litt fred. Han må jo nødvendigvis komme over det også, men det er greit å ikke bli akutt forstoppet inntil det skjer. ;)
Gjest annemor30
Skrevet

Kombiner det sammen med en dusj ;)

og slepp "bomba" i dusjen mener du :skratte:
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...