twang Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Halla jenter Jeg kikket på youtube og der snakket de om Friend zoning. Så jeg lurte på om dere har bevist plassert en gutt-venn i friendzone, og om dere viste om han likte deg eller ikke.
Tabris Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Jeg tror du har sett for mye på amerikansk tv. Jeg har ikke et såpass kalkulert forhold til min venner og bekjente at jeg en gang kan forholde meg til det du spør om. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Det blir i grunn et ganske tåpelig spørsmål... Jeg mener, så å si alle jenter har vel hatt minst en eller annen guttevenn en gang, en guttevenn ja, så da har man plasser denne gutten i "friend zone" om man ser på han som en venn... Jeg har ofte fått vite ut i vennskapet at gutten er interessert i meg, når jeg da har fortalt tilbake at jeg dessverre ikke føler det samme, men ser på han som en hyggelig kar så har vi sklidd fra hverandre. Siden jeg ikke vil fortsette med like mye kontakt når jeg vet gutten liker meg og jeg ikke liker han. dette har jo i grunn ikke fungert så bra da de bare har blitt mer og mer desperate, han ene fridde til og med til meg. Per i dag er den eneste guttevennen min samboeren min. Jeg er hvert fall en av dem som mener at jenter og gutter ikke kan være venner, da preget av mine egne erfaringer, siden alle vennskap jeg har hatt med gutter har endt med at de blir håpløst forelsket i meg...Har ikke flørtet eller gitt uttrykk for noe. Anonym poster: 545fa9e2df898cd052439dda165388c0
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Ja, ganske fort. Men jeg kan også gjøre det over tid, kommer helt ann på hvordan han oppfører seg.
Sommee Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 (endret) Jeg er hvert fall en av dem som mener at jenter og gutter ikke kan være venner, da preget av mine egne erfaringer, siden alle vennskap jeg har hatt med gutter har endt med at de blir håpløst forelsket i meg...Har ikke flørtet eller gitt uttrykk for noe. Anonym poster: 545fa9e2df898cd052439dda165388c0 Det positive er at du tar feil da, jeg, og flere jeg kjenner har jentevenner. Har aldri prøvd meg på de, det er jo utgangspunktet for at jeg har valgt å kun være venner med de. Endret 6. januar 2013 av Sommee
Alina X Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Ikke sånn at jeg har bevisst tenkt at: Han er bare god nok for et vennskap, men jeg har nok møtt på endel gutter jeg ikke anser som noe mer en venner, og hva kan guttene forvente da?At vi skal skjønne de vil noe mer?De blir sure for å bli friendzona, men har ikke akkurat gått grundigere til verks for å bli noe mer enn venner. De kan jo ikke forvente at en jente vil noe mer hvis de feks ikke er litt flørtete eller lignende. Enkelte jeg har bare vært venner med, har da etter en stund plutselig droppa kontakten, så da var det jo like greit, for da var jo fyren tydeligvis bare ute etter et knull uansett.
twang Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2013 Det blir i grunn et ganske tåpelig spørsmål... Jeg mener, så å si alle jenter har vel hatt minst en eller annen guttevenn en gang, en guttevenn ja, så da har man plasser denne gutten i "friend zone" om man ser på han som en venn... Jeg har ofte fått vite ut i vennskapet at gutten er interessert i meg, når jeg da har fortalt tilbake at jeg dessverre ikke føler det samme, men ser på han som en hyggelig kar så har vi sklidd fra hverandre. Siden jeg ikke vil fortsette med like mye kontakt når jeg vet gutten liker meg og jeg ikke liker han. dette har jo i grunn ikke fungert så bra da de bare har blitt mer og mer desperate, han ene fridde til og med til meg. Per i dag er den eneste guttevennen min samboeren min. Jeg er hvert fall en av dem som mener at jenter og gutter ikke kan være venner, da preget av mine egne erfaringer, siden alle vennskap jeg har hatt med gutter har endt med at de blir håpløst forelsket i meg...Har ikke flørtet eller gitt uttrykk for noe. Anonym poster: 545fa9e2df898cd052439dda165388c0 Takk, det er jeg helt enig i! Jeg har hatt endel beste jente venner, men fra tid til annen har jeg alltid blitt mer og mer tiltrukket til dem, Men jeg mener også at det går ann å ha jenter som venner, bare ikke som nære venner. Men man kan
twang Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2013 Jeg tror du har sett for mye på amerikansk tv. Jeg har ikke et såpass kalkulert forhold til min venner og bekjente at jeg en gang kan forholde meg til det du spør om. Jeg tror du er litt for naiv. Om det er i Amerika eller i Norge spiller ingen rolle. Jenter og gutter kommer sammen i sosialt sammentreff, og hvis du ikke tror at en gutt kan få føleser for en jente venninne uten at det blir noe mer fra jenta sin side så tar du feil. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #9 Skrevet 6. januar 2013 Det positive er at du tar feil da, jeg, og flere jeg kjenner har jentevenner. Har aldri prøvd meg på de, det er jo utgangspunktet for at jeg har valgt å kun være venner med de. Ja så klart jeg tar feil, jeg sa jo ut fra mitt eget perspektiv. Alle gange jeg har hatt guttevenner har det endt opp med at de har blitt håpløst forelsket i meg, derfor er jeg av den oppfatningen at det ikke går an å ha guttevenner. Vet jo at ande fint klarer det, og jeg hadde fint klart det selv også, om de ikke hadde blitt forelsket i meg...Om jeg liker en gutt eller ikke finner jeg ut første gang jeg snakker med han, kan så klart miste interessen senere, men har aldri hendt omvendt. Anonym poster: 545fa9e2df898cd052439dda165388c0
Tabris Skrevet 6. januar 2013 #10 Skrevet 6. januar 2013 Jenter og gutter kommer sammen i sosialt sammentreff, og hvis du ikke tror at en gutt kan få føleser for en jente venninne uten at det blir noe mer fra jenta sin side så tar du feil. Det har jeg da aldri sagt heller.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #12 Skrevet 6. januar 2013 Vi er 4 stk som er mye sammen, gått i klasse hele 1.-10.-klasse og bor ganske nært atm. Så er det han ene da, som nettopp har erklært at han er dønn forelska i hun ene av dem. Vi andre 3 kan ikke forstå hvordan det er mulig, og hun er seff ikke interessert i å være mer enn venn med han, helt klart friendzonet. Anonym poster: 84e95c4101108a4387cfc1f5cf3929a2
jabx Skrevet 6. januar 2013 #13 Skrevet 6. januar 2013 Merkelig hvordan jenter har friendzone, men ikke gutter. Generelt sett. Når jente og gutt er venner, så vil gutten ikke si nei til å pule, selv om hun er overbevist om at de bare er venner. 1
Gjest Chloè Skrevet 6. januar 2013 #14 Skrevet 6. januar 2013 Merkelig hvordan jenter har friendzone, men ikke gutter. Generelt sett. Når jente og gutt er venner, så vil gutten ikke si nei til å pule, selv om hun er overbevist om at de bare er venner. Ja,det er det som er merkelig,ikke det siste du skrev. Jeg har vel satt de fleste i friend zone,da det skal litt til for at jeg liker noen på den måten. "for å bli forelsket, så må noen kjemikalier vibrere på den riktige måten. Det er et mirakel som ikke skjer så ofte i livet"
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #15 Skrevet 6. januar 2013 Merkelig hvordan jenter har friendzone, men ikke gutter. Generelt sett. Når jente og gutt er venner, så vil gutten ikke si nei til å pule, selv om hun er overbevist om at de bare er venner. Det blir jo feil, vennesone er jo ikke hvem du vil pule, men hvem du ønsker som kjæreste og da stiller nok gutter og jenter likt. Det er nok av jenter gutter ikke får følelser for. Anonym poster: 2cc653d4ffc4fae461f18da6a1220f77 1
twang Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #17 Skrevet 6. januar 2013 Det blir jo feil, vennesone er jo ikke hvem du vil pule, men hvem du ønsker som kjæreste og da stiller nok gutter og jenter likt. Det er nok av jenter gutter ikke får følelser for. Anonym poster: 2cc653d4ffc4fae461f18da6a1220f77 Helt sant, men det med gutter og jenter som blir plassert i friendzone skjer ikke så mye. rett og slett fordi gutter ikke liker å henge med jenter som de ikke synes er pene. Det høres kanskje ganske overfladisk sagt, men jeg har aldri sett en stygg jente være veldige gode venner med "kjekke" gutter 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #18 Skrevet 6. januar 2013 Helt sant, men det med gutter og jenter som blir plassert i friendzone skjer ikke så mye. rett og slett fordi gutter ikke liker å henge med jenter som de ikke synes er pene. Det høres kanskje ganske overfladisk sagt, men jeg har aldri sett en stygg jente være veldige gode venner med "kjekke" gutter Kanskje det er litt sånn må innrømme at jeg ikke har venner. De jeg er med er pga studier og jobb (og de sosiale aktivitetene rundt studier og jobb) og da bryr jeg meg egentlig ikke om utseendet til personen. Er gutt Anonym poster: 2cc653d4ffc4fae461f18da6a1220f77
Gjest brutal mann Skrevet 6. januar 2013 #19 Skrevet 6. januar 2013 Halla jenter Jeg kikket på youtube og der snakket de om Friend zoning. Så jeg lurte på om dere har bevist plassert en gutt-venn i friendzone, og om dere viste om han likte deg eller ikke. Det VET forbanna godt og så spiller de dumme og utnytter fyren for alt han er verdt. Dagens tips, ikke gjør jenter tjenester. 3
jabx Skrevet 6. januar 2013 #20 Skrevet 6. januar 2013 Det blir jo feil, vennesone er jo ikke hvem du vil pule, men hvem du ønsker som kjæreste og da stiller nok gutter og jenter likt. Det er nok av jenter gutter ikke får følelser for. Jenter vil ha kjæreste, gutter vil pule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå