Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i helgen, og det føles så vanvittig godt. Skal bare sose rundt i hele dag. Sove lenge i morgen. Se tv, ligge på sofaen, spise når og hva jeg har lyst, ligge lenge i badekar osv. Gå på byen, drikke vin og flørte.

:hoppe:

Gud, så deilig det er å være alene for en gang skyld.

Hva er favorittgeseft din når du er alene hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitte på KG uten å høre Arne Skeie over hodet mitt, og uten et konstant rop på "mamma!" fra ungene.... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er også alene i kveld :-) Pleier og kose meg i sofaen med god vin og de tv programmene jeg vil se :-)

Hvis jeg er i humør så har jeg gjerne besøk eller skravler i tlf.

Skrevet

Høre så mye "bråkemusikk" (mannens navn på min fine musikk) jeg vil, ikke høre sport på TV, lese lange, gode bøker, brenne maaaange stearinlys, sitte på internett i maaange timer, spise haugevis av godteri! Kort sagt: Være svææært unyttig!! :D Kos deg!

Skrevet

Herlig :) Jeg er gressenke en hel uke fra imorgen av, jippi, skal bli en sportsfri helg her i gården :ler: Har ungene hjemme da, men de har tv nede :sjarmor: Kos deg masse :wink:

Skrevet

Jeg er sjelden alene hjemme, kanskje to helger i året, og da gjør jeg ikke annet enn å slappe av. Hamstrer snop og brus og gjør ingenting annet enn å late meg og nyte å være helt alene. :)

Skrevet

Åååååååå jeg elsker å være aleine hjemme!

det er så deilig å kunne slappe av og bare ha seg selv å tenke på. å for en gangs skyld være opp i skyene egoistisk.

pleier å sove lenge jeg..

våkne og ta et langt bad..

gå en liten tur, ta en tur innom butikken for å kjøpe noe jeg kan kose meg med..

tusle tilbake..

lese, være online, titte litt på tv..

gjerne bake litt..

mmmmm.. *lilleputt er aleine hjemme i helgen*

Gjest gjesta
Skrevet

Friheten ved å være alene hjemme kan være så mangt. Nå som jeg er blitt samboer så blir det vel få sånne helger. Det jeg synes er best er å ikke ha noen bestemte planer, men la lyst og behov bestemme. Det som er et must iallfall er å sove lenge. Sose rundt i pysjen og ikke stresse med noe. Noen ganger er jeg utrolig sosial og ender opp med jentegjengen, vin og masse latter. Andre ganger lar jeg stillheten råde. Masse stearinlys og god rødvin.

Har ikke hatt en alenehelg på et halvt år og jeg savner det!

Joda, er glad i samboer, men er også glad i mitt eget selskap :danse:

Skrevet

Å, heldige du! Har ikke vært alene hjemme på maaange år. Mannen er aldri borte. Ikke helt riktig,sorry,han var borte ei helg for 2 år siden. Da kom barn hjem for å ha fri tilgang til internett og barnvakt :-?

Skrevet
Å' date=' heldige du! Har ikke vært alene hjemme på maaange år. Mannen er aldri borte. [/quote']

:trøste:

Skrevet

Når jeg er alene hjemme hører jeg på godmusikken min, sitter på KG, spiser god mat og se på Twister for n'te gang! Det er ikke så ofte jeg er alene hele dagen og kvelden, men jeg har sett Twister mer enn 10 ganger alikevel.

Skrevet

All of the above! :wink:

I dag har jeg sovet til 12.00, spist sjokolade til frokost, og duppet i badekaret mens jeg så jente-film på PC`n. Skal lage meg fiskemiddag(gubben hater fisk), og etter det har jeg absolutt ingen planer. Helt fabelaktig! :-)

Skrevet

Å være hjemme alene er noe av det beste som eeer - enig i det gitt!!

Sover lenge, men ikke alt for lenge... spiser deilig og lang frokost, tar men en tur ut, trimmer litt, dusjer - bruker lang tid på badet, ber kanskje noen venniner på besøk, lager noe godt, ser på tv, spiser godis, og legger meg rimelig sent...... Sukk... Må jage ut folket snart ei helg..... :wink:

Skrevet

Bor sammen med kjæresten min og mammaen hans. Så selv om kjæresten ikke er hjemme, sitter hun konstant i sofaen og ser på TV. Ikke mye privatliv. Når hun en sjelden gang jobber i helgene, og jeg ikke gjør det, er verden herlig. Dyne på sofaen, godteri, pysj hele dagen og Dr.Phil, som ingen av de to rare menneskene jeg bor sammen med, liker.

Når hun er hjemme, men ikke kjæresten... er sørgelig nok det beste at jeg faktisk får gjort lekser uten at noen hvert femte minutt kysser meg på nakken (det er faktisk plagsomt hvis man driver med hastearbeid), og å kunne sove leeeenge på morgenen. Kjæresten er en morgenfugl, og er han hjemme vekker han meg tidlig med frokost&sånt, og det kan man jo ikke si nei til. Men gud så deilig det er når jeg kan sove til ett.

Må legges til at jeg jobber tre-fire dager i uka inkludert helger, og går på skole, mens han jobber annenhver lørdag og ellers spiller dataspill i påvente av en eneste stusselig privatisteksamen.

Skrevet

Når mannen er hjemme fra sjøen og har tatt guttene med seg på hytta spiller jeg høy musikk!! Så høyt at naboene NESTEN reagerer. Sitter i sofaen og leser, rydder og vasker huset uten forstyrrelser, tar en tur på motorsykkelen, går på kaffebar etter jobb og treffer venner..... Alt som jeg ikke kan gjøre når jeg er aleine med ungane. Helt utrolig deilig. ÅÅÅÅH, gleder meg til han kommer hjem etter påske og jeg kan gjøre alt dette igjen :kul:

Skrevet

Hjemme alene er å ligge i badekaret med ansiktsmaske, hårkur og duftoljer... Barbere, peele, vokse og alt det der - virkelig pleie og pynte meg selv :kul:

Deretter ta på kosebukser og ligge på sofaen med fjernkontrollen parat hele kvelden.

Er jeg alene over flere dager passer jeg på å gå på kino (filmene han ikke gidder se :ler: ), besøke venninner og andre sosiale ting.

Gjest Embla s
Skrevet

Alene hjemme? Deilig! :) Hva gjør jeg når jeg er alene hjemme... Spørs hvor lenge det er. Har opplevd at jeg angrer på at jeg har gjort avtaler fordi det er så godt å være helt alene. (ha besøk/dra på besøk eller ut kan jeg jo gjøre ellers). Deilig å bare stulle rundt, tenke tanker i fred og ro, høre musikk eller la vær', fordype meg i en bok eller noe idiotisk på tv, trene på stuegulvet. Tror det er sundt å være alene en gang i blandt, i allefall for meg! :)

(men det er litt ekkelt å være alene om natten da... )

Skrevet

Enig, jeg er litt husredd om natten :oops:

Skrevet

Ja det kunne jeg være foruten :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...