Gå til innhold

Bør jeg gå i min nieses bursdag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er invitert til min nieses bursdag i dag. Hun fyller åtte år. Det er sånn sett ingen spesiell grunn til at jeg ikke vil gå - jeg har et godt forhold til min familie, og jeg er heller ikke syk. Men jeg kjenner at jeg er sliten, det er en tøff tid på jobb nå, og det vil bli en del overtid og press neste uke og fremover.

Derfor har jeg egentlig mest lyst til bare å være hjemme og slappe av. Jeg trenger det for å lade opp batteriene skikkelig. Jeg har sånn sett ikke et spesielt nært forhold til min niese, så tror ikke hun bryr seg så veldig om jeg er der eller ikke. Men jeg får dårlig samvittighet ovenfor min bror (far til niesen), og vil mest gå for hans del. Jeg føler at "har ikke lyst" ikke er god nok grunn.

Hva mener dere?

Anonym poster: 977cc74e458e71ba02e82a845e522913

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt unna bor du? Jeg hadde dratt dit om det var i grei avstand. En familiebursdag varer ikke så lenge og du får god samvittighet etterpå.

"Ikke ha lyst" er ikke god nok grunn føler jeg. Du får hvert fall ikke noe nærere forhold til din niese om du ikke orker å dra i bursdagen hennes.

Anonym poster: 566c0a7f5cc43f06d038204eb6f830a9

• Liker 2
Skrevet

Livet ditt må jammen være fullt av store, alvorlige problemer!

Skrevet

Enig i at det spiller en rolle hvor langt unna du bor. Blir det slitsomt å reise i tillegg, så hadde jeg latt være.

Jeg var ikke i min nieses bursdag, jeg var på besøk noen helger senere da det passet bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg har bestemt meg for å gå, det er jo koselig når jeg først er der (det er ikke langt å reise). Det er bare dørstokkmila som blir så himla stor når jeg er sliten. :)

Livet ditt må jammen være fullt av store, alvorlige problemer!

Nei, livet mitt er jevnt over veldig bra, noe jeg er glad for. :)

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville tatt meg en tur. Du trenger jo ikke bli så lenge :)

Gjest annemor30
Skrevet

Man klarer da gå i bursdag til en 8 åring?

• Liker 1
Skrevet

Kanskje ikke så rart at dere ikke har et nært forhold....?

• Liker 1
Skrevet

Du har lyst til å være hjemme og slappe av, men det får du vel flere dager til? Din niese sin bursdag er kun én gang i året :) Jeg ville ha gått dit, synes at man kan strekke seg såpass, selv om man er sliten :) Du trenger jo ikke å være der kjempelenge heller, bare å si at du er sliten men du ville bare stikke innom? De ville helt sikkert ha satt pris på det :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg endte opp med å gå. Greit å ha stukket innom. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg endte opp med å gå. Greit å ha stukket innom. :)

For en fantastisk tante du er, som faktisk orket å gå i din nieses bursdag!

AnonymBruker
Skrevet

For en fantastisk tante du er, som faktisk orket å gå i din nieses bursdag!

For et patetisk menneske du er, som spyr ut møkk på feigeste måte.

• Liker 2
Skrevet

Så utrolig aggressive noen er her...!

Skrevet

MIne tantebarn bor 2 timer unna oss, og helgene de feirer bursdag er merket med stort rødt kryss i kalenderen. Da drar vi på besøk! Dette er 100% selvfølgelig for meg.

Om du bor så nær at du bare kan "stikke innom", synes jeg du er kjempeheldig. Da kan du jo ha "jentekveld" eller "bli med tante ut på noe gøy dag" osv et par ganger i måneden :) Heldiggris! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...