Gjest Sanne__ Skrevet 6. januar 2013 #1 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Mener siden man kan doble for halv pris. Hadde i utgangspunktet tenkt den til 199,_ men man må vel være dum om tar den når man , om man overstiger grunnpakke kan doble for halve prisen?? Endret 6. januar 2013 av Sanne__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 6. januar 2013 #2 Del Skrevet 6. januar 2013 Folkepakka til 199 er mer enn dobbelt så stor som grunnpakka, så det vil jo være helt avhengig av bruk. Jeg har sjelden eller aldri bruk for mer enn 300 ringeminutter, sms, og datatrafikk, så for min del er jo da grunnpakka med dobling hvis jeg trenger det, mer lønnsom. Bruker du mer enn dette på en vanlig måned, så bør man kjøre folkepakka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 6. januar 2013 #3 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Edit: tror jeg misforsto Endret 6. januar 2013 av Britt Banditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå