Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HOT or NOT?

Det har blitt helt vanvittig populært så lurer på om jeg skal slenge meg på bølgen selv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo ikke bruke annen øyesminke også detter de av etter bare 1-2 uker. Mye penger for lite moro. Bruker heller punktvipper til fest.

Skrevet

Lange vipper er jo alltid pent, men har egentlig ingen mening med vippeextensions da jeg ikke har noen erfaring med det. Har en kollega som bruker å sette på, tror hun gjør dette privat hos en bekjent, det ser hvertfall ikke bra ut. Står nesten rett ut og ser ut som løsvipper man glemte å ta av kvelden før.

Skrevet (endret)

Har en kollega som bruker å sette på, tror hun gjør dette privat hos en bekjent, det ser hvertfall ikke bra ut. Står nesten rett ut og ser ut som løsvipper man glemte å ta av kvelden før.

Hehe :) kan tenke meg det ikke er pent. Er visst veldig vanskelig å sette på så det er noe man absolutt burde gjøre i en salong hos noen som kan det.

Quinn i Glee har det og på henne er det veldig pent syns jeg da :)

http://www.leakynews...ron-559x247.jpg

http://2.bp.blogspot...uinn_Fabray.jpg

Endret av Silje1986
  • 2 uker senere...
Skrevet

Da har jeg bestemt meg for å slenge meg på trenden :)

Noen andre som har gjort eller vurdere dette?

Skrevet

Pass på. Limet de bruker dreper dine egne vipper. Mange som blir avhengige for deres egene vipper faller helt av.

Skrevet

Jeg har booket time 4. februar! Har lest om flere med dårlige erfaringer med dette, men får inntrykk av at de ikke har gjort det hos noen ordentlig profesjonelle. Jeg skal til Pille Joosep studio og få det gjort, det koster omtrent 2000, som er en del, men ser ikke poenget i å ta vippe extensions dersom man ikke går til et sted der de vet hva de gjør :)

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg synes det er kjempehot. Utrolig pent og elegant samtidig som det ikke ser såå veldig unaturlig ut. Hadde gjort det selv hvis det ikke var så dyrt.

Skrevet

hot bare om du bytter ut hver 3-4 uke.

Men det er for dyrt for meg med lønnen min.

Jeg setter på engangs jeg, når vi har fest...

hihihihihihi

578604_10152434715595285_146750354_n.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde vippe sammenhengende i 1 år og litt av og på etter dette, det er fantastisk om man har økonomi til å vedlikeholde dem, fylle på og det som trengs. Har man ikke dette ser de fort stygge ut.

Mine egne vipper har blitt kortere og svakere av langvarig bruk.

Nå bruker jeg vippe serum og får vippene mine permanent krøllet for å få et mer åpent blikk noe jeg syns fungerer mye bedre om man vil beholde sine egne vipper i bra stand.

Skrevet

Det er kjempefint så lenge du har råd til å betale for påfyll hver tredje uke! :) Et tips er å gå til en salong som har god kapasitet og flere ansatte som setter på vipper. Jeg gikk til Oslo Hair og var veldig fornøyd med resultatet, men det er kun én ansatt der som setter på vipper, og hun jobber lite senvakter bla. Syntes det var vanskelig å få time rett og slett, og når du en dag klør deg litt i øyet og mister 10 vipper på en gang er det greit å kunne få time dagen etter og ikke måtte gå der med en stygg vipp i en uke...

Skrevet

Jeg har booket time 4. februar! Har lest om flere med dårlige erfaringer med dette, men får inntrykk av at de ikke har gjort det hos noen ordentlig profesjonelle. Jeg skal til Pille Joosep studio og få det gjort, det koster omtrent 2000, som er en del, men ser ikke poenget i å ta vippe extensions dersom man ikke går til et sted der de vet hva de gjør :)

Aldri hørt om Pille Joosep Studio men er sikkert bra. syns dog det var litt dyrt :) Har fått time hos Anna som jobber hos JoJo & Friends så skal si hvordan det ble der når det er gjort.

Gleder meg i hvert fall :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste akkurat om et serum som gjorde øyevippende lenger og fyldigere. Har hørt før også at det funker veldig bra. Før jeg leste dette innlegget krysset jeg ut av den siden jeg var på, så nå husker jeg selvfølgelig ikke hva det heter. Det kostet hverfall nesten 1000 kr..

Skrevet

Jeg leste akkurat om et serum som gjorde øyevippende lenger og fyldigere. Har hørt før også at det funker veldig bra. Før jeg leste dette innlegget krysset jeg ut av den siden jeg var på, så nå husker jeg selvfølgelig ikke hva det heter. Det kostet hverfall nesten 1000 kr..

Høres veldig tvilsomt ut. Men legg gjerne med linken hvis du finner det igjen :)

Skrevet

Love it!!!

Og det sitter i 3-4 uker, så tar jeg refill, eller jeg går tilbake til der jeg var - mister litt egne vipper, men ikke voldsomt. Og de fake faller også av, litt etter litt.

Men, overall, helt supert.

Skrevet

Er det dette du tenkte på?:

http://www.side2.no/innstikk/article3552163.ece

Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av humalla
Skrevet

Spurte litt rundt og en venninne hadde vært hos Pille ett par ganger. Hun sa hun var i utgangspunktet var fornøyd med jobben men at Pille bruker veldig tykke vipper, noe som gjør at man ser party klar ut 24/7. Hun syntes det var gøy i starten men ble fort lei ettersom det ikke ser naturlig ut og man er hele tiden ser "fake" ut..

Tenkte jeg skulle si fra om dette før du dro. Så du vet og evt kan spørre om tynnere hvis det er mulig og så klart hvis du vil da :)

Uansett, lykke til og fortell hvordan det ble når du har gjort det :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...