Gå til innhold

GUTTER!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Laila Fox

Hva syns dere om ting i rompa?? Å bli fingret i rompa eller butt plug??

Snakket med beste kompiesen min og han sa at han ikke kunne tenkt seg det, og lurer på hva jeg får ut av det.

Jeg har lyst å prøve..., men er litt redd for at han skal syns jeg er litt freak ( Har ikke vært sammen mere enn 1 1/2 mnd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvis jeg får lov til å være ærlig (hvis ikke moderatorene sletter meningene mine), må jeg få si at jeg synes det er ekkelt...

For meg er dette harry, primitivt og skittent..unødvendig og bare..ufyselig.

Bra folk har ulik smak da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym nå altså

Nå må jeg bare være anonym.

Ville bare si at mannen min liker det ihvertfall. De fleste menn jeg har hatt sex med liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvis jeg får lov til å være ærlig (hvis ikke moderatorene sletter meningene mine)' date=' må jeg få si at jeg synes det er ekkelt...[/quote']

Hvorfor i all hverden skulle de det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingenting ekkelt i det. Det er faktisk ganske godt. Bare ikke "overrask" med å plutselig stappe svære greier inni der uten litt forberedelser.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila fox!

Det var det jeg regnet med, at guttene skulle like det altså...., men så var det bare og spørre og evt gjøre det. Hvordan? Hva bruker dere??

Glidemiddel?? Er så ny på det området!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Jeg har kjent flere menn som har likt å ha en finger i rompa. Glidemiddel og korte negler er et must.

Det er ikke noe som man plutselig gjør. Min erfaring er at dette er noe som kan komme opp når man prater om sex og fantasier. Snakk om G-punkt er en god tilnærmingmåte. Dersom du har lyst til å prøve så kan du f.eks. sende ham lenke til en diskusjon om dette (f.eks. denne :ler: ) eller lenke til en artikkel. Denne er informativ:

http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story...,188040,00.html

Jeg liker forresten en finger i rompa selv :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har en antakelse om at menn som liker dette ekle rumpe-tullet er potensielle homofile.

Kan de ikke heller ta en rompis med en kamerat, fremfor å ydmyke oss kvinner med slike slibrigheter og hull som leder til en tarm?

Hvorfor? Er det ikke nok med alt det andre? Jeg synes dette er tåpelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Fox!!

Hæ?!?!? Hva er det du snakker om??? Om en gutt som tar en jente i rompa eller en jente som "tar" en gutt i rompa?

Uansett, er jo ikke gutten en potensiell homofil!!

Dummeste jeg har hørt på lenge! :roll:

Det er jo utforsking av hverandres kroppen og nyte sex fult ut!

Prøv det før du komenterer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila fox!

Ok, du har prøvd det og liker det ikke! Det blir som å si at jenter som fingrer seg selv er potensielle lesber, fordi jeg ikke syns noe å om å fingre meg selv! Vet ikke om du er gutt eller jente..., men uansett!

Håper du skjønner hvor teit det hørtes ut som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en antakelse om at menn som liker dette ekle rumpe-tullet er potensielle homofile.

Kan de ikke heller ta en rompis med en kamerat, fremfor å ydmyke oss kvinner med slike slibrigheter og hull som leder til en tarm?

Hvorfor? Er det ikke nok med alt det andre? Jeg synes dette er tåpelig..

Godt vi er forskjellige. Dessuten er det vel ikke alle kvinner som føler seg ydmyket av dette..! Noen gjør det vel for å gjøre det godt for partneren regner jeg med?? Du vet du trenger ikke gjøre det hvis du ikke liker det men la de som liker det få gjøre det da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei laila. Jeg er gutt på 25, jeg og jenta mi på 28 har prøvd dette ofte, begge to om du skjønner :wink:

Og vi digger det begge, vi får begge mye kraftige orgasmer av det! Hun spruter, og det skjer ikke ellers. Ikke bry deg om de som ikke liker dette, skjønner ikke hvorfor de gidder å svare engang. Stå på og prøv, ta dere god tid, vær rene og pene, bruk masse spytt eller dine naturlige safter, det funker veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...