Gjest TS Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Kjæresten min skal begynne å jobbe sammen med eksen sin. De var ikke sammen lenge, og jeg vet at de er 100% ferdig med hverandre. Hun har en ny kjæreste, de bor sammen og sånn sett har jeg ingenting å være redd for. Kjæresten min forstår meg veldig godt og sier at han heller ikke hadde synes det hadde vært noe moro om det var meg i samme situasjon. Det er en jobb hvor de må jobbe veldig tett sammen. Jeg sliter med dette og synes det er vondt. Er jeg barnslig? Dette er jo en situasjon jeg ikke kan gjøre noe med og det gjør det ekstra vanskelig. Dette må jeg lære meg å leve med.. Hva skal jeg gjøre?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Kjæresten min skal begynne å jobbe sammen med eksen sin. De var ikke sammen lenge, og jeg vet at de er 100% ferdig med hverandre. Hun har en ny kjæreste, de bor sammen og sånn sett har jeg ingenting å være redd for. Kjæresten min forstår meg veldig godt og sier at han heller ikke hadde synes det hadde vært noe moro om det var meg i samme situasjon. Det er en jobb hvor de må jobbe veldig tett sammen. Jeg sliter med dette og synes det er vondt. Er jeg barnslig? Dette er jo en situasjon jeg ikke kan gjøre noe med og det gjør det ekstra vanskelig. Dette må jeg lære meg å leve med.. Hva skal jeg gjøre? Ja. Hvorfor er det vondt? Det er bare jobb 1
Gjest ts Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Bare tanken på at han skal omgås en jente han har vært glad i og hatt sex med.. *Grøss* Vet ikke hvorfor jeg ikke liker det egentlig, som sagt er det over og glemt for lengst.. Men vil bare at alt av gamle flammer skal være ute av livene våre for godt!
Testosteron Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Dette må jeg lære meg å leve med.. Hva skal jeg gjøre? Du må velge å tenke at siden eksen hans har en ny kjæreste, som hun bor sammen med, så er hun ferdig med ham akkurat som han har deg og er ferdig med henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå