Gjest Lille Solstråle Skrevet 22. mars 2004 #41 Skrevet 22. mars 2004 Bruker Vaselin *til å forme øyenbrynene *til leppene *som skopuss *på slitte hårtupper *på termometeret Genial oppfinnelse , men jeg bruker alltid en halvtime på å få opp boksen :evil:
Gjest Nuske77 Skrevet 22. mars 2004 #42 Skrevet 22. mars 2004 Tror jeg skal vurdere å trekke tilbake det jeg skrev over her jeg, men at jeg ikke trodde det var nevneverdig omsettning av produkter. Det er jo mange her som bruker det til de underligste ting. Sikkert bare det at boksen er drøy da
AlleyCat Skrevet 23. mars 2004 #43 Skrevet 23. mars 2004 Det eneste jeg bruker vaselin til, er på tuppen av tampongen.
Catus Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #44 Skrevet 23. mars 2004 Den var ny! du tuller ikke??? Jeg prøvde skopusse-trikset ditt, SunAndMoon! Og det funket jo som bare det! :-D
SunAndMoon Skrevet 23. mars 2004 #45 Skrevet 23. mars 2004 Jeg prøvde skopusse-trikset ditt, SunAndMoon! Og det funket jo som bare det! :-D Du må nok takke bedheadmelissa! Det var hun som brukte vaselin til å pusse skoene!
Elle Melle Skrevet 24. mars 2004 #46 Skrevet 24. mars 2004 Det eneste jeg bruker vaselin til' date=' er på tuppen av tampongen.[/quote'] Hva er galt med vannløselig glidemiddel? Tror det er hakket sunnere...
Ling Skrevet 24. mars 2004 #47 Skrevet 24. mars 2004 INGENTING! Det er laget av mineralolje og er IKKE bra for huden! Og når dét er sagt: Babyolje er laget av det samme! Utrolig hva markedsføring gjør med oss mennesker - de fleste er jo storforbrukere av Natusanproduktene på små barn! (En liten digresjon... )
AlleyCat Skrevet 24. mars 2004 #48 Skrevet 24. mars 2004 Hva er galt med vannløselig glidemiddel? Tror det er hakket sunnere... Gammel vane og så videre. Men jeg har planer om å bytte ut vaselinen ja.
Catus Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #49 Skrevet 24. mars 2004 Du må nok takke bedheadmelissa! Det var hun som brukte vaselin til å pusse skoene! Ooops..en liten blings... Takk Bedheadmelissa... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå