Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

Homofile bruker også kondomer. Samleie uten kondom er den viktigste smittemåten for menn som har sex med menn.

Vet jo det da.... Bare forbinner det med de.

Skrevet

For å pusse skoene. :ler:

Skrevet
For å pusse skoene. :ler:

Den var ny! du tuller ikke???

Skrevet

Når jeg var liten spiste jeg vaselin :kvalm:

Nå bruker jeg det aldri, fikk kanskje nok av det.... :roll:

Skrevet

æææsj! hehe :ler:

Skrevet

:o Seriøst??

Har pleid å bruke Vaselin på leppene, men ser ut som om jeg bør slutte med det og finne et bedre alternativ.

Skrevet

Helt seriøst!! :oops: Men vi snakkker om når jeg var 6-7 år. (Ikke det at alder er noen unskyldning for å gjøre noe så ekkelt......)

Skrevet

Eneste jeg bruker vaselin til, er å ta det på termometeret, når jeg skal måle tempen i rompa på barn. :ler:

Skrevet
Lypsyl er noe dritt! hehe! Gjør leppene 100 ganger verre...da er det faktisk bedre med vaselin' date=' selv om det ikke er noe særlig heller! Eller la være å bruke noe i det hele tatt. Den/de beste jeg har funnet er Blistex, mentholatium (heter den ikke det? den blå boksen, fåes tak i på apoteket) og en lypsyl til....hva heter den da?! Argh! Den er også blå, finnes også i boks-form. Fåes tak i på vita osv... fælt så jernteppe jeg skulle ha nå da <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'>

Blistex virker!!!

Men aner ikke hva man kan bruke vaselin til. (annet enn når jeg tar tempen på mini-mann)

Gjest Cuddly
Skrevet

Til opplysning kom Blistex kjempedårlig ut i Grønn hverdags test, omtrent like dårlig som Lypsyl. "Avhengighetsstoffer" over hele fjøla!

Gå inn på gronnhverdag og se om testen er der ennå.

Jeg bruker testvinneren Weleda, og det kommer aldri mer til å komme en Blistex i mine lommer igjen!

Skrevet
Jeg bruker testvinneren Weleda, og det kommer aldri mer til å komme en Blistex i mine lommer igjen!

Hvor får du kjøpt den da?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg bruker vaselin på leppene, de tørker ikke ut i det hele tatt, heller tvert imot :wink:

Skrevet

Er det ikke slik at slikt som skal på leppene bør være laget av biologiske fettsyrer og ikke av olje/parafin (kjemiske fettsyrer) for å ikke virke uttørrende?

Det er heller ikke særlig helsekost å "spise" vaselin. Den gir ikke fukt tror jeg, men den kan sikkert stenge inne fukt som allerede er der.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den var ny! du tuller ikke???

Nei, det er helt sant. Jeg leste om det en gang om hva man kan bruker hvis du mangler ting. Jeg bruker siden da Vaselin til å pusse opp svarte sko. Synes det virker glimrende -men man trenger VELDIG lite.

Skrevet

Nei, det er helt sant. Jeg leste om det en gang om hva man kan bruker hvis du mangler ting. Jeg bruker siden da Vaselin til å pusse opp svarte sko. Synes det virker glimrende -men man trenger VELDIG lite.

Obs! Det var meg der som skrevet innlegget der, glemte å logge på siden jeg var på en annen datamaskin.

Gjest Nuske77
Skrevet

For flere år siden hadde jeg det som leppesmøring, det var liksom inn i jentegjengen det. Man måtte jo bare ha det!! Nå bruker jeg det ikke i det hele tatt. Tenker meg om... Husker ikke sist jeg hadde en vaselinboks igjennom kassa en gang. ( Jobber som kassadame i en stor omsettende dagligvarebutikk). Kanskje det rett og slett ikke er noen nevneverdig omsettning på dette produktet lenger .....

Gjest Embla s
Skrevet

Hva jeg bruker vaselin til? Vet ikke, ingen ting. Jeg spiser i allefall ikke ne "god teskje" hver dag, slik vaselinens far mener vi burde gjøre... :tunge1:

Skrevet
Eneste jeg bruker vaselin til' date=' er å ta det på termometeret, når jeg skal måle tempen i rompa på barn. :ler:[/quote']

Samme her :blunke: En boks holder i årevis!

Gjest gjesta
Skrevet

Vaselin brukes på malepenslene mine når de ikke er i bruk, for da holder busten seg samlet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...