syttifire Skrevet 2. juni 2002 #1 Skrevet 2. juni 2002 Ja, eg veit at eg ikkje har vore så ofte her å skrive meldingar. Har berre skrive nokre få innlegg. Men eg har vore masse her å lest og sett på linkar og liknande. Fått masse tips. Så no ville eg berre fortelle om dagen vår. Dagen i går gikk over all forventning. Eg snubla i skjørtet når vi skulle gå fram i kirka og sette oss, men ellers så gikk det kjempebra. Dvs, vi fikk ikkje bryllupskaka vår og kransekaka når vi skulle. Bakeriet hadde glømt å kjøre den bort til oss, så den kom kl 2345. Det var jo då litt seint, så vi brukte den ikkje(enda den var kjempefin!!!)Vi skal ha betaling for dei kakene som hotellet laga og så skal vi ha kaker gratis til mange anledningar etterpå og.. Når hotellet og vi skjønte at kakene var vekke, så tråtte dei til og laga ei marsipankake og kransekake.. Kjempeservice!! Alle gjestene koste seg, det sa dei alle som eg spurte. Kjømesteren var kjempeflink, bandet som spelte var kjempeflinke og vi hadde drømmedagen.. Så bortsett frå kakene, så gikk alt kjempebra. Vi overnatta selvfølgelig i bryllupssuitten på hotellet.. Den var utrolig vakker.. Alt var vakker den dagen.. 12
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2002 #2 Skrevet 2. juni 2002 Gratulerer så mye! Hørtes ut som du hadde en fin dag! Lykke til videre!
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #4 Skrevet 3. juni 2002 Gratulerer så mye med fin dag Kan eg spørre ken du hadde te å spele i bryllaupet ditt ? Har du hørt om "rett og slett" med ove hovland ? tar gjerne tebakemeldinger om du veit noken som veit noke om han...
june2002 Skrevet 3. juni 2002 #5 Skrevet 3. juni 2002 Gratulerer so mykje! Det var bra dere fikk en fin dag! Det var vakkert.. Lykke til videre! 12
syttifire Skrevet 4. juni 2002 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2002 takk for alle lykkeønsker... Setter kjempemasse pris på det... Til anonym!! Bandet som vi hadde var Pubmix. Dei er kjempebra.. Minuset er at dei koster 8000. Men skal du ha noko bra, så må du betale.. Rett og slett har eg hørt skal vere kjempebra. Har ikkje hørt dei sjølv, men det var nokon som snakka om dei for nokre få dagar sidan.. Lykke til!!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå