Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 14 år som er vilt forelsket i læreren min. Jeg tenker på han hele tiden, lurer på hva han gjør nå, hvor han er, hva han tenker om meg osv. Han er da 27 år, og jeg er fjorten og går i åttende klasse. Han er da allerede gift og har inngen barn. Hvordan kan jeg få bedre kontakt med han? Vi har avogtil varlige samtaler som ikke har noe med klassen og gjøre, men ikke så ofte. Jeg er også ganske lav som kanskje gjør slik jeg ser litt yngre ut, har 70B i bh-størrelse, og en ganske fin kropp. Og i ansikte ser jeg ut som en på min alder.

Men hvordan burde jeg oppføre meg? Burde jeg være ganske smart eller? Jeg vet ikke.. Han ser ganske ung ut, men oppfører seg avogtil fryktelig voksent. Jeg vet at dette er noe som sikkert aldri kommer til og bli noe av, og jeg har ikke tenkt til og fortelle han hvordan jeg føler det. Men jeg tenker bare på han hele tiden, og lurer veldig på om han noen gang tenker på meg. Dere menn der ute, hvordan vill dere at "drømme jenta" skal være?

Anonym poster: 52fce61aefda75fde16a804bf6911904

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tror at noe som helst kommer til å skje mellom deg og en 27 år gammel gift lærer, så er du helt på bærtur.

Anonym poster: e336c1b9caad1388aa5706b5c2e3d96c

• Liker 22
Gjest smilejenta
Skrevet

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE!!!! Jeg ler så jeg griner!! :)

AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg er 25 og hatt 8.klasse. Det er ikke bare det at man ikke kan ha et forhold til elevene, men jeg ser på 8.klassinger som barn og det gjør nok de fleste andre også.

Anonym poster: de5fd9e83d426ce1468da948b3958119

• Liker 17
Gjest Snoken-
Skrevet

Skulle en lærer bli sammen med en elev, vil han/hun bli sparket.

• Liker 6
Gjest ms_kwang
Skrevet

Det er helt normalt å føle sånn :)

Husker også jeg var dødsforelska i en av lærerne på U.skolen min :fnise: Han var da 36 og jeg 14 x)

Men han var så deilig *sukk* Brukte å se han jogge på sommeren, veltrent kropp...*drømme drømme*

Jeg til og med skrev på veggen inne på jentedassen "x er dødsheit!" :fnise:

Det blir garantert ingenting mellom dere to, men det er lov å drømme :)

Det er lov å bruke fantasien, du er i en tid hvor hormonene dine flommer over. Til og med gutter blir forelsket i læreren sin.. husker noen gutter i klassen min som sa hver gang E gikk forbi "FY FAEN HU DÆR E MILF!!!!*sikle*" :fnise:

Du får bare smøre deg med tålmodighet til du finner den rette som ikke er X antall år eldre enn deg, om du er 18 og finner deg en på 30 da,så gjør det ikke mye, men så lenge du er under 16 og han er læreren din så er det fy-fy.

Det at han snakker om ting som ikke har med skole å gjøre er jo ikke en dårlig ting, jeg pratet alltid med lærerne mine om ting som ikke hadde noe med skole å gjøre, selvom de er lærere så er de "støttekontakter" i tillegg, en lærer har taushetsplikt :)

AnonymBruker
Skrevet

Er glad for at det er noen som forstår meg. Ja, jeg vet at det aldri kommer til og bli noe av.. Det er jo to år til jeg er ferdig med ungdomsskolen og skal begynne på vgs, så da kommer jeg antagelig vis ikke til og se han mer. Jeg vet også at han hadde fått sparken, og jeg hadde nok aldri blitt sammen med han.. han er heller ikke typen til og gjøre noe slikt som og bli sammen med en elev. Men det er jo lov og drømme :laugh:

Er faktisk flere tilfeller at jeg står nede med veien hvor jeg bor (vi bor ganske nært hverandre) bare får og få sett han, ganske latterlig egentlig :ler:

• Liker 2
Gjest Snuppeluren
Skrevet

Da jeg gikk på ungdomsskolen, var jeg og venninna mi "forelska" i alle de mannlige ansatte. Vi var mer eller mindre over det da vi gikk ut tiendeklasse, og nå ler vi av det. Tror det skyldes hormoner, og det faktum at gutter i den alderen faktisk er en del mindre modne enn jenter.

Jeg husker godt følelsen, og det er bare gøy så lenge du ikke blir tatt. Det var en av de mannlige lærerne som var passe høy på seg selv som sladrer til kontaktlæreren vår. Det ble tatt opp på konferansetimen med foreldrene, og det var ikke særlig kult. Så pass på at du ikke drar den for langt, du kommer garantert til å angre, i hvertfall om noen år.

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Da jeg gikk på ungdomsskolen, var jeg og venninna mi "forelska" i alle de mannlige ansatte. Vi var mer eller mindre over det da vi gikk ut tiendeklasse, og nå ler vi av det. Tror det skyldes hormoner, og det faktum at gutter i den alderen faktisk er en del mindre modne enn jenter.

Jeg husker godt følelsen, og det er bare gøy så lenge du ikke blir tatt. Det var en av de mannlige lærerne som var passe høy på seg selv som sladrer til kontaktlæreren vår. Det ble tatt opp på konferansetimen med foreldrene, og det var ikke særlig kult. Så pass på at du ikke drar den for langt, du kommer garantert til å angre, i hvertfall om noen år.

Uff, kan tenke meg at det var pinlig :omg:

Å ta det opp med foreldrene dine var virkelig unødvendig!

Endret av Snuppi
AnonymBruker
Skrevet

Oj, men hvordan fant den læreren ut det da? Jeg har ikke sagt det til noen veninner eller noen. Men det må være litt flaut ja :fnise:

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Oj, men hvordan fant den læreren ut det da? Jeg har ikke sagt det til noen veninner eller noen. Men det må være litt flaut ja :fnise:

Han var som sagt relativt paranoid og selvgod, så det at vi, to hormonelle fjortisjenter, fniste når han gikk forbi, tolket han som at vi var hodestups forelsket i ham. Venninna mi syntes riktignok at han var litt kjekk, men han hadde ikke noe mer grunnlag enn fnisingen vår.

Gjest ms_kwang
Skrevet

which reminds me...

Jeg drømte om ungdomskole musikk læreren min i natt jeg :fnise:

Jeg synes alltid at han har vært deilig, men å drømme om han 10 år etter jeg har gått ut ifra U.skolen er litt vel ille xD

Jaja, kan absolutt ikke styre drømmene mine, har liksom ikke tenkt på han på 10 år heller o.o

• 3 uker senere...
Skrevet

Som fantasi er dette svært vanlig.

Men det er en fantasi som ikke kan realiseres. Et forsøk på å forføre ham blir helt feil for dere begge.

Men fantasien er fri! Kos deg med fantasiene!

Anonym poster: 773b177c34f999ea073025a88df54889

Skrevet

Haha, jeg traff en ungdomsskolelærer jeg hadde ute på byen for et par år siden. Hadde en morsom liten flørt, men ble ikke noe særig der, nei. Han var plutselig ikke så spennende når han ikke lenger var den tøffe læreren min.

Anonym poster: 756956b789fd2757d7a2cfe1ff02ff03

Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 14 år som er vilt forelsket i læreren min. Jeg tenker på han hele tiden, lurer på hva han gjør nå, hvor han er, hva han tenker om meg osv. Han er da 27 år, og jeg er fjorten og går i åttende klasse. Han er da allerede gift og har inngen barn. Hvordan kan jeg få bedre kontakt med han? Vi har avogtil varlige samtaler som ikke har noe med klassen og gjøre, men ikke så ofte. Jeg er også ganske lav som kanskje gjør slik jeg ser litt yngre ut, har 70B i bh-størrelse, og en ganske fin kropp. Og i ansikte ser jeg ut som en på min alder.

Men hvordan burde jeg oppføre meg? Burde jeg være ganske smart eller? Jeg vet ikke.. Han ser ganske ung ut, men oppfører seg avogtil fryktelig voksent. Jeg vet at dette er noe som sikkert aldri kommer til og bli noe av, og jeg har ikke tenkt til og fortelle han hvordan jeg føler det. Men jeg tenker bare på han hele tiden, og lurer veldig på om han noen gang tenker på meg. Dere menn der ute, hvordan vill dere at "drømme jenta" skal være?

Anonym poster: 0e3518bee941b3e52ea3888aeb70bb6d

Skrevet

Hei.

Jeg er seksten, og "går igjennom" det samme. Ooog han er godt over tredve, og gift. Jeg dytter bestemt tanken ut av hodet og fokuserer på andre ting. Sier til meg selv at jeg ikke er forelsket.

Det er sinnsykt egoistisk av deg å i det hele tatt prøve å få han til å like deg. Hva med konen hans? Har du tenkt på det? Og han er læreren din... Hvis det i det hele tatt skulle bli noe mellom dere (Noe som er ekstremt usannsynlig), så er det ødeleggende for karrieren hans. Du vet det er ulovelig, ikke sant?

Greit nok at du er forelsket, men at du skal prøve å få han til å like deg er bare helt... SKJERP DEG!!

:scorpis:

• Liker 2
Skrevet

Ha-ha-ha! Skjerp dere! Det er ingen lærere som er forelsket i elevene sine!

Anonym poster: b30280de4cc94ac8a80d34af26138967

Skrevet

Ha-ha-ha! Skjerp dere! Det er ingen lærere som er forelsket i elevene sine!

Anonym poster: b30280de4cc94ac8a80d34af26138967

Hørt om pedofile?

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Skjerp deg, jente!

Anonym poster: 3736be09dbefcc6a4299f2dbb09ecc89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...