twang Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Okay, jeg fester ikke så mye, og i dag var det en dag hvor jeg faktisk festet. Jeg drakk ikke så mye fordi det var forse med bare gutter, og da synker drikke humøret mitt betraktelig. men da vi skutte ut alle mann til nattklubben så er jeg nesten ikke beruset når vi kommer dit, og jeg shottet 3 jeger til for å bli litt mer selvtillit... MEN.. På dansegulvet så hintet 2 ganske pene jenter meg til å danse men jeg feiget ut og jeg skjønner ikke hvorfor jeg driter meg ut på den måten når egentlig det er go signal fra jenta at jeg ikke får avslag om jeg prøver på noe... Jeg prøver å danse litt, og jeg føler meg som en komplett idiot der jeg står og svaier armen med frem og tilbake. Jeg går tilbake og undskylder jenta med "beklager, jeg føler meg ikke så god til å danse akkurat nå" og hun nikker og smiler, jeg går unna og kjøper en øl. Drikker opp den og prøver meg igjen på hun jenta som nå sitter ved baren sammen med kompisen på hennes venninne. Etter 1 minutt med sikkelig kleinhet så sier hun til meg "Skal du stå der hele dag" Fy faen da sank selvtilliten min fra 3 til 0. Hvorfor driiiter jeg meg ut på den måten uten å være beruset? Det der hadde vært goal hadde jeg drukket litt mer, jeg viste jo at hun var litt keen på meg iallefall.. Beklager dere, det er nok uinteressant for dere, men jeg måtte bare få ut litt steam.
Gjest brutal mann Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Ikke gjør ting du ikke kan (danse). Selg deg selv inn på ting du faktisk kan. Dog, ute på byn er det umulig.
Gjest Lurifix Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Ingen bryr seg om du kan danse eller ikke. Det viktige er at du danser uansett hvor talentløst det skulle være. Jenter på utesteder kan jo heller ikke danse egentlig. Er jo så jævlig mange som bare vrikker på ræva. 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Til TS, feil innstilling du fikk jo respons fra flere jenter det får du neste gang også! Utelivet er egentlig ikke så lett, men det at noen vil danse med deg eller snakke med deg betyr jo ikke at du får noe mer da. Anonym poster: c0020009b17c1c87f8658a5ee1066a58
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Du har vel drukket bittelitt etter den teksten å dømme... ;-) Anonym poster: 85e5255aced8b79db2892575310e45c8 8
Chloe- Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Hun første kunne du jo tatt med deg bort i baren å spandert en øl på, istedet for å gå i baren alene. 2
Gjest Yacon Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 Hvorfor ba du ikke jenta med i baren og spanderte en drink når du ikke ville danse???? 3
Sommee Skrevet 6. januar 2013 #8 Skrevet 6. januar 2013 (endret) Ingen bryr seg om du kan danse eller ikke. Det viktige er at du danser uansett hvor talentløst det skulle være. Jenter på utesteder kan jo heller ikke danse egentlig. Er jo så jævlig mange som bare vrikker på ræva. Det er ikke viktig å danse. Jeg forteller dem alltid at jeg aldri danser, da jeg er en av de som har råd til å stå i baren. Og jeg spanderer selvsagt heller ikke hvis jeg ikke kjenner henne. Endret 6. januar 2013 av Sommee
TheHairyToothfairy Skrevet 6. januar 2013 #9 Skrevet 6. januar 2013 se på det slik, TS - om mange herrens år når du er gammel og grå, og danseføttene har gitt opp for lengst - da kommer du til å le og kose deg av de der minnene.
Gjest Hyuna Skrevet 6. januar 2013 #10 Skrevet 6. januar 2013 Virker nesten som om du lar selvtilliten din avhenge av den bekreftelsen/tilbakemeldingen du får fra jenter. Hvordan ser du på jenter egentlig? Er du en god flørter? Blir du fort nervøs når du snakker med jenter? En ting jeg synes er veldig trist er folk som MÅ ha alkhohol for å få selvtillit. Prøv å utfordre deg selv ut av komfortsonen så ofte du kan, tør å drit deg loddrett ut og le av det. Ta lærdom av alt som går galt og gi deg selv en klapp på skulderen for alt som går bra. Vips så har du bedre tro på deg selv, og alt du noen gang har syntes er vanskelig blir rene barnematen(selv om du kunne trengt noen timer på dansekurs). 3
Gjest Lurifix Skrevet 6. januar 2013 #11 Skrevet 6. januar 2013 Det er ikke viktig å danse. Jeg forteller dem alltid at jeg aldri danser, da jeg er en av de som har råd til å stå i baren. Jeg mener om du først danser så er det ikke viktig om du er flink, men at du faktisk danser. Jeg sier ikke at det viktig som i at du må danse. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #12 Skrevet 6. januar 2013 Det viktigste med å danse er å ikke tenke på hva du gjør. Hvis du begynner å tenke, blir alt så komplisert og vanskelig. De fleste jenter dømmer deg ikke dersom du ikke kan danse. Er du en fyr med litt humor, kan dere alltids le av det. Jenter ELSKER gutter med selvironi! Dersom du tar en tur i baren, inviter jenta med deg. Du trenger ikke å spandere noe på henne! Dersom hun har et lite øye for deg synes hun sikkert det går fint å bare holde deg med selskap. Ikke ta alt så alvorlig, og ha det litt gøy! Utrolig kjedelig når folk aldri vil danse og slippe seg litt løs. Husk at det er som oftest aldri noen som dømmer deg like mye som du gjør selv. Lykke til! Anonym poster: 0763abfafedc5ef32c36354a8ccb77ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå