AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Jeg sendte nettopp en melding til han jeg har (trodde jeg hadde?) noe på gang med. Spurte bare om hvordan han har det. Nå er jeg redd for at han ikke skal svare. Han er i blant dårlig til å svare på sms, og ha svarte ikke på min forrige melding som jeg sendte for over en uke siden. Har innsett at jeg egentlig ikke orker å ha det slik at han er "på" når vi møtes og når det passer ham, mens han mer eller mindre ignorer meldingene mine hvis han er opptatt. Hvis jeg ikke får svar, bør jeg da prøve å gå videre? Jeg vet at jeg møter han igjen om to uker. Dvs., vi skal på samme arrangement. Kjenner jeg han rett, kommer han da til å være "verdens beste", og "there we go again". Merker han på en måte har overtaket, og det tror jeg han vet også. Har dere tips til hvordan jeg kan forsøke å komme meg videre dersom han ikke svarer? Eventuelt hvordan jeg kan få han til å forstå at han ikke kan styre som han vil? Jeg klarer ikke være isdronning, for jeg vil jo egentlig ikke miste ham. Tror jeg.. Anonym poster: e77b26f1b9aef3fa2ff0bd5025d5ccbd
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Menn som vil ha deg er veldig enkle, de er alltid til stede. ¨Hvorfor bruke tid og energi på en som ikke er det? det andre alternativet er så mye bedre, tro meg på den:)
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Helt enig med hun over. Jeg hadde en FF i over 2 år, og jeg elsket han. Noe som ikke var gjensidig- men han likte å ha kontrollen over meg, likte ikke at jeg rota med andre osv. Hvis jeg var care mot han eller unngikk å snakke med han Ble han helt desp. Det gikk flere uker uten at vi snakket sammen, tilslutt kom han tilbake. Jeg fant jo ut etterhvert at dette var noe jeg ikke ville være inni. I og med at det gjentok seg flere ganger. For det såret meg veldig. Så vil råde deg til å prøve å ikke kontakte han, og se hva som skjer. Som ordtaket sier "if you love someone, let it go. If it comes back to you, it's yours forever" Anonym poster: 58493e63a8d9377675000e11f523908b
mckinley Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Det er så forferdelig brutalt, men hvis han brydde seg om deg, ville han tatt seg tid til å svare samme hvor opptatt han var. Jeg anbefaler deg å slippe ham. Har vært i akkurat samme situasjon selv, jeg vet hvor vondt det er å innse at du ikke er like viktig for ham som han er for deg. Men! Det er bedre at du vet det nå, jo fortere du vet det, jo fortere kan legningsprosessen starte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå