Gå til innhold

Hun er ikke interessert i noe mer da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet en jente 2-3 mnd nå. Hun flyttet vekk til en annen by, ca. 1,5 time unna. Hun flyttet for et par uker siden. Jeg ringte henne og spurte om hun ville komme på besøk til meg neste uke.

Hun svarte "nei, jeg skal *sier hva hun skal gjøre*. Har dessuten bare vært her et par uker og vil få ting på plass før jeg gjør noe annet."

Før dette virket alt bra. Vi var mye sammen og ting virket veldig bra. Nå plutselig trekker hun seg unna? For slik jeg tolker det var dette en solid avvisning. Noen som er uenig/enig? Lyst å spekulere hva skjedde?

Hadde vel trodd at hun var mer interessert i å besøke meg, dersom hun faktisk var interessert i noe mer.

Anonym poster: 610886519fd66d3b8f4b82a55188f228

Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppeluren
Skrevet

Jeg tolker dette på to måter:

1: Enten så føler hun seg så trygg på deg, og føler at dere at kommet så langt at hun "vet"/regner med at du vil vente på henne til hun har kommet i ordning. Derfor avlyser hun heller ikke andre avtaler fordi hun vet/regner med at du forstår at hun også har andre planer. Det kan du bare venne deg til først som sist.

2: Hun er faktisk ikke interessert. Da hun flyttet og fikk ting litt på avstand, merket hun at det ikke var noe hun ville satse på. Da er det bare å bite i det sure eplet og satse på ny. Kjedelig, men sant.

Ikke lett å vite, men jeg tror jeg ville ha spurt på nytt. Eventuelt spurt henne direkte om hva hun ville. For min del er det bedre å få det direkte enn å gå rundt grøten..

• Liker 2
Skrevet

Spør henne.

Jeg er tilhenger av at folk snakker sammen, hater disse oppleggene hvor man må gjette seg til hva en person ønsker.

La henne få en sjanse til å ta kontakt selv, men hvis du ikke hører noe innen rimelig tid, ber du om et svar på hva hun vil.

AnonymBruker
Skrevet

Spør henne.

Jeg er tilhenger av at folk snakker sammen, hater disse oppleggene hvor man må gjette seg til hva en person ønsker.

La henne få en sjanse til å ta kontakt selv, men hvis du ikke hører noe innen rimelig tid, ber du om et svar på hva hun vil.

Hun har ringt jevnlig etter hun flyttet. Kanskje hver 3. dag eller noe slikt. Har også sendt en del meldinger. Ingen endring der. Men har ikke nevnt noe om å treffes. Sier hun bare vil høre stemmen min og snakke med meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hun har ringt jevnlig etter hun flyttet. Kanskje hver 3. dag eller noe slikt. Har også sendt en del meldinger. Ingen endring der. Men har ikke nevnt noe om å treffes. Sier hun bare vil høre stemmen min og snakke med meg.

Jeg har det på samme måte. Ivrig over telefon og de gangene vi faktisk møtes, men lunken til å ta en kaffe eller liknende. Mulig jeg går for fort frem, det er ikke sååå lenge siden han gjorde det slutt med kjæresten. Kanskje både du og jeg bare må smøre oss med tålmodighet og ta tiden til hjelp? :)

Anonym poster: 2d5b9349515fbc5c51bc114f3828263f

Skrevet

Da er det håp.

La henne få litt tid, så ser du hva som skjer. Av og til lønner det seg å ha litt is i magen.

Men vis henne at du er interessert ved å holde jevn kontakt, ellers kan hun begynne å lure på det samme som deg, og da ender dere opp med misforståelser hvis dere ikke snakker sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker dette på to måter:

1: Enten så føler hun seg så trygg på deg, og føler at dere at kommet så langt at hun "vet"/regner med at du vil vente på henne til hun har kommet i ordning. Derfor avlyser hun heller ikke andre avtaler fordi hun vet/regner med at du forstår at hun også har andre planer. Det kan du bare venne deg til først som sist.

Tja, kanskje. Men er det i så fall ikke et ganske "hardt" svar? Skal ikke tolke for mye, men hadde vel forventet en litt annen formulering.

Tror uansett jeg bare lar det ligge nå, så får hun ta kontakt om hun vil noe mer. Ser heller ikke på oss som eksklusive lengre.

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Tja, kanskje. Men er det i så fall ikke et ganske "hardt" svar? Skal ikke tolke for mye, men hadde vel forventet en litt annen formulering.

Tror uansett jeg bare lar det ligge nå, så får hun ta kontakt om hun vil noe mer. Ser heller ikke på oss som eksklusive lengre.

Hva mente du var et "hardt" svar?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mente du var et "hardt" svar?

At hun skrev bare "nei" og grunnen hun oppga var ikke akkurat voldsomt alvorlig. Fikk heller ikke inntrykk av at hun ville komme på besøk.

Var usikker på hva jeg skulle gjøre nå. Har vært eksklusiv med henne en stund nå, men vurderte å bare droppe det. Er en annen jente som har spurt meg et par ganger om vi skulle møtes, men har så langt sagt nei.

Skrevet

At hun skrev bare "nei" og grunnen hun oppga var ikke akkurat voldsomt alvorlig. Fikk heller ikke inntrykk av at hun ville komme på besøk.

Er man opptatt så er man opptatt. Er ikke alle som er så uselvstendige at de kaster alle planer bare fordi den man dater vil møtes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...