Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei på deg/dere...

Vet liksom ikke hvor jeg skal starte jeg, men jeg prøver meg endåg.......

Dette er casen:Jeg er en gutt/mann 25 år har vært forelsket en gang,eller er forelsket er vel mer korrekt å si. Hun jeg er forelsket i har gjordt d helt klart for meg at d alldrig blir noe mellom oss, og d er helt greit egentlig. Man kan jo ikke selv bestemme hvem man blir forelsket i,som jeg smærtefullt har fått erfare. Selv om jeg vet vi ikke passer sammen engang er jeg bare helt hodestups forelsket i denne personen...

Hun er helt rigtig får meg men jeg er ikke rigtig får henne,eller noe slikt.

Hører sikkert helt mongo ut, men slik er d nå engang....

Ok, som sagt tidligere så har jeg alldrig vært forelsket før,trodde egentlig ikke d var noe som fantes,viste ikke hvor vannskelig d kunne være, og var sikker på at hvis jeg førs ble forelsket så var d noe som kom til å vare får alltid!!!Og d er mitt store PROBLEM!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan i all verden skal man komme seg over en forelskelse???? Har null erfaring fra slikt fra før, vet jo at vanelige folk gjør d støtt og stadig, men jeg er helt sikker på at jeg alldrig kommer til å komme over denne personen. Noe som gjør meg utrolig lei meg, og får meg til å innse at jeg alldrig kommer til å like glad å bli som jeg var før!

Noen gode råd????????????????????????

Sorry får min dårlige formuleringsevne , langt og lætthis innlegg!!!!

Takk til de som faktisk gadd å lese hele dritten uten å le seg i hjel,og til å med gadd å gi meg noen råd!!!!!

Ps.. alle råd vill bli satt veldig stor pris på!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Jentasi
Skrevet

Du har min dypeste symapti. Kjærlighetssorg er vondt. Det går over. Mitt råd er bare at du holder deg unna henne. Ellers må du ta vare på deg selv. Snakk gjerne med noen hvis du orker. Gjør morsomme ting. Etterhvert går alt lettere. En dag treffer du helt klart noen andre. Tro det eller ei. Det bare skjer. Og du: Ikke la deg såre!

Gjest Abelone
Skrevet

Kjære deg, dette var nå slett ikke noe å le av. Kjærlighetssorg er noe man skal ta alvorlig... Jeg tror også det beste du kan gjøre er å holde litt avstand til denne "love of your life".. Og så må du bruke tiden til hjelp. Kanskje vil det være slik at du må la følelsene blekne litt, kanskje du aldri kommer helt over denne jenta, men la de blekne, og tillat deg selv å fokusere på andre jenter etterhvert. Man kan ha ulike følelser for ulike mennesker. Sterke følelser setter spor. Ikke forvent at du skal miste alt du har av følelser for denne jenta. Men vær åpen for at nye følelser kan dukke opp - kanskje når du mist venter det. Livet har mange gylde øyeblikk på lur for deg, det er jeg sikker på!! Lykke til, og nyt det at du har kjærligheten i deg! Det er en stor gave!!

Skrevet

Syns slett ikke dette var dumt jeg... kjenner til følelsen av oppgitthet som du føler nå. Akkurat nå føles det som du aldri blir glad igjen, men jeg kan love deg at lykken snur når du minst aner det. Har gått gjennom det samme som deg, med et forhold over lang tid, jeg ble dumpet og satt ribbet og motløs tilbake. Det tok tid, men litt etter litt slapp sorgen taket og jeg traff ham jeg nå har vært gift med i 18 år. Jeg er sjeleglad det ikke ble han forrige, for nå kan jeg rett og slett ikke ha det bedre, men sorgprosessen etter å ha blitt dumpet var forferdelig, men jeg kan le av det nå. Vanskelig for deg å tro kanskje, men det vil nok skje deg også.

Ønsker deg lykke til !! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for de gode rådene!!!

Er bare litt redd for at jeg alldrig helt kommer til å gi meg selv muligheten til å bli så glad i noen igjen. Og slik jeg ser d da, har jeg absolutt INGEN ting å glede meg til. Håper d ligger noe i den regla om at tid leger alle sår!

TAKK TUSEN for de gode rådene hverfall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...