Holly Hobbie Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Vi trenger saart hjelp til aa finne en passende bryllupsvals. Min bedre halvdel paataar han er god til aa valse, saa da satser vi paa det (naar han hopper rundt til techno/dance-musikken sin har jeg litt vanskelig for aa tro at han har en indre danselove ). Vi vet mer hva vi ikke vil ha enn hva vi vil ha. Uaktuelt: cheesy ballader, jazz (han liker ikke jazz), hitlistemusikk. Det kan godt vaere klassisk, selv om bandet som spiller bestaar av keyboard og bassgitar og gitar. Hva med en vals av Tsjaikovsky? Blomstervalsen fra Notteknekkeren, kanskje? Eller den som spilles i Disney's Snehvit/Askepott (husker ikke naa....den heter hvertfall "Once Upon a Dream", og er inspirert av Tsjaikovsky). Det hadde kanskje vaert noe, jeg som "er" Askepott fra foer ! Noen andre tips?
Catzy Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 Når du er inne på Disney, kanskje Beauty and the Beast-sangen hadde vært noe? Jeg kunne tenkt meg "Can't get my eyes off of you", sunget bl.a. av Morten Harket. På den annen side vet jeg ikke hvordan den vil høres ut med bandet deres. Da passer kanskje "Time of my life" (?) fra Dirty Dancing bedre. Hva slags musikk liker dere da? Artister eller band. Catzy
Lullu Skrevet 13. mars 2004 #4 Skrevet 13. mars 2004 Her er mange av disney-sangene. Kanskje dere finner noen dere liker? http://www.geocities.com/Broadway/Stage/78...7840/select.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå