AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Jeg har i 1/2 år vært veldig flink til å få tur og har brukt vanlig treningsbukse og boblejakke/fleece. Har som nyttårsforsett å øke treningen til lett jogging og trenger andre klær. De jeg bruker å gå i blir for tunge og "vanlige" for jogging. Er det noen som har tips til rimelige bukser (tenker å starte med noe rimelig og evt investere i noe dyrere dersom jeg klarer å følge opp med joggingen), Helt enkel bukse, helst litt tykk/kraftig (så ikke det vises at lårene disser når jeg beveger meg... ) Kom gjerne ogs med tips til jakke, har kun sånn fjelljakke som man bruker på ski eller når man går tur. Anonym poster: 6a35d42ca03c1b6976023fcab85e08af
Zakuro Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Lurer også på dette med bukse! Føler det liksom står mellom pølseskinn-tights eller sånne unisex joggebukser som egentlig har mannlig passform, så den blir helt pløsete og jævlig igjen:P Sikkert et luksusproblem men
Athene Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Dersom du bor i nærheten av Oslo - ta en tur innom XXL. (mulig de har det andre steder i landet også?) Her har de et stort utvalg av treningsbukser, så du kan prøve flere ulike og se hva som passer. Jeg anbefaler virkelig tights dersom det er løping du foretrekker. Det er behagelig og praktisk. Se på vintertights, eller til og med herretightsene. De er av tykkere kvalitet. Det finnes også anti-shake tights, men jeg synes de er fryktelig ubehaglige. På XXL finner du også gode løpejakker. Men om vinteren anbefaler jeg faktisk skijakker. Av merker bruker jeg stort sett Nike og noe Adidas. Jeg betaler gjerne 600 - 1000 for en bukse eller jakke om kvaliteten er god, men nå trener jeg veldig mye. Jeg mener at Craft er et litt rimligere merke. Når du først er innom og ser på bukser, plukk med superundertøy i ull. Det er det mest behaglige å ha under på vinterstid. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Jeg bruker skibukser jeg. Med tights eller stilongs under. Bjørn Dæhli på tilbud til kr 200,- - knallkjøp. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Jeg bruker skibukser jeg. Med tights eller stilongs under. Bjørn Dæhli på tilbud til kr 200,- - knallkjøp. Oi, har du link? Og er det noen spesielle skibukser du foretrekker? Swix? Anonym poster: 397553909828a86330372dbbe45a2ead
Fantomina Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Jeg mener at man skal legge litt penger i klærne slik at man får ordentlig kvalitet og klærne varer lengre - eller være på utkikk etter gode tilbud slik at man får kvalitetsklær til en billig penge. Kjøp heller en kvalitesbukse du har i fem år nå, enn en billigere bukse som du må bytte ut neste sesong. Jeg vil helt klart anbefale Performance tights fra Craft. Den koster ca 800 kroner. Jeg har hatt min i tre år og bruker den året rundt til løping, gåturer, skiturer og sykling. Den har et tykkere og vindtett parti på framsiden og et tynnere, mykere parti bak lårene som skal lufte. For meg er den passelig tettsittende, med god plass til iallfall to lag ull under. Løpejakker har jeg en hel haug av som jeg bytter mellom etter som været skifter. Det viktigste er at den har lufting under armene og hals. En fordel dersom ermene kan tas av og jakken blir en vest, men ikke et must. Anbefaler Craft, Nike og Adidas da jeg opplever at de har de absolutt smarteste klærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå