AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Del Skrevet 5. januar 2013 Hei Jeg og kjæresten drev mye med analsex før, og det gikk greit. Etter en stund begynte jeg å lese litt rundt på nettet der det stod masse om bakterieflora osv, og at hvis man gjorde det for ofte så ble muskelen i endetarmen slappere og slappere for hver gang, og til slutt kunne man få problemer med å holde igjen avføring? Dette skremte meg helt, så vi droppet analsex i et år. Men nå har både jeg og han litt lyst til å prøve igjen.. Vi bytter ikke fra vagina til anal, og vi bruker kondom når det er analt. Men jeg er utrolig bekymret for konsekvensene av dette senere, og lurte på om dere kanskje vet noe? Anonym poster: 8c451797792a422242e18de49a28f60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2013 #2 Del Skrevet 5. januar 2013 Det går bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilmap Skrevet 5. januar 2013 #3 Del Skrevet 5. januar 2013 slapp av, selvfølgelig er ikke analsex farlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #4 Del Skrevet 5. januar 2013 Går helt fint så lenge dere tar vanlige forholdsregler er det ingen problem Anonym poster: ef9b482fb0a850bb1d769485bbfb2f63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 5. januar 2013 #5 Del Skrevet 5. januar 2013 Mindre farlig enn å kjøre bil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørkeris Skrevet 5. januar 2013 #6 Del Skrevet 5. januar 2013 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 5. januar 2013 #7 Del Skrevet 5. januar 2013 Faen. Rett i fella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørkeris Skrevet 5. januar 2013 #8 Del Skrevet 5. januar 2013 Faen. Rett i fella. LOL, du er i alle fall ikke alene. Skal vi ha analsex? Det er ikke farlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 5. januar 2013 #9 Del Skrevet 5. januar 2013 LOL, du er i alle fall ikke alene. Skal vi ha analsex? Det er ikke farlig. Nei takk, men takk som byr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #10 Del Skrevet 5. januar 2013 Hei Jeg og kjæresten drev mye med analsex før, og det gikk greit. Etter en stund begynte jeg å lese litt rundt på nettet der det stod masse om bakterieflora osv, og at hvis man gjorde det for ofte så ble muskelen i endetarmen slappere og slappere for hver gang, og til slutt kunne man få problemer med å holde igjen avføring? Dette skremte meg helt, så vi droppet analsex i et år. Men nå har både jeg og han litt lyst til å prøve igjen.. Vi bytter ikke fra vagina til anal, og vi bruker kondom når det er analt. Men jeg er utrolig bekymret for konsekvensene av dette senere, og lurte på om dere kanskje vet noe? Anonym poster: 8c451797792a422242e18de49a28f60f Hvis du har lest rundt på nett fra normale nøytrale kilder så bør du vite at det ikke er farlig. Du kan ikke spørre om det her, da kommer alle med analskrekk og lirer av seg propaganda. Bruke kondom er kjekt og ikke bytte fra vaginalt til analt, eller analt til oralt. For at endetarmen skal bli slappere og slappere er du avhengig av å dytte større og større ting opp der. Eventuelt om du har analsex 5 ganger daglig i flere år så kan du muligens bli litt slapp der ja. Anonym poster: ccdc52e955877793a465a8ffef2375c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørkeris Skrevet 6. januar 2013 #11 Del Skrevet 6. januar 2013 OK, jeg går seriøs igjen. Dersom du blir så slapp i analen at du får problemer er det fordi du har fått prolaps. Det er to muskler i analåpningen, den ene kan du kontrollere, men ikke den andre. Den du kan kontrollere kan du også trene. Det er ikke slik at med en gang åpningen blir større blir den slappere. Det er styrken i muskelen som bestemmer hvor slapp du blir, og det kan trenes opp. Dersom du får prolaps trenger du medisinsk hjelp. Det skal mye til for at du får prolaps. Det er mye vanligere å få prolaps i skjedeveggen, og da i forbindelse med fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå