Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke fag var interessante/lette?

Har kun tatt "Sykdom og helse i Afrika". Likte det veldig godt og synes det krevde veldig lite (sikkert fordi det var spennende). Noen andre fag å anbefale innenfor denne studieretningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt en bachelor i samfunn og utvikling, som har veldig mye fokus på utviklingsarbeid i den tredje verden og da spesielt Afrika (med bl.a. studietur til Tanzania) der jeg tok det iallfall.

Enkelt fag som man kan sove seg gjennom.

Skrevet

Jeg har tatt en bachelor i samfunn og utvikling, som har veldig mye fokus på utviklingsarbeid i den tredje verden og da spesielt Afrika (med bl.a. studietur til Tanzania) der jeg tok det iallfall.

Enkelt fag som man kan sove seg gjennom.

Hadde du bare ett fag? :P

Skrevet

Hadde samfunnsfag første året og deretter to år med utviklingsstudier. Men jeg kuttet det halvåret de hadde studietur og bakte inn et halvt år fra engelsk grunnfag.

Skrevet

Får bare finne et eller annet da. Skal ta en bachelor i afrikastudier i tillegg til annen utdannelse, men dette halvåret har jeg så mye å gjøre. Derfor ville jeg prøve å ta noen fag som var enkle.

Skrevet

Engelsk grunnfag på høyskole er iallfall veldig enkelt, dersom du velger litteratur og historie, slik vi hadde det.

Skrevet (endret)

Engelsk grunnfag på høyskole er iallfall veldig enkelt, dersom du velger litteratur og historie, slik vi hadde det.

Hehe, ja, men jeg vil velge et enkelt fag som er inkudert i bachelor i afrikastudier.

Edit: Ett av de fagene jeg trenger for å kunne melde meg opp i bacheloroppgaven.

Endret av hemulen
Skrevet

Jada, og der jeg gikk kunne man bruke engelsk. Det var godkjent fag i studiene.

Snakk med studiekonsulent og se hva du har lov til å bake inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...