AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Jeg har falt pladask for en kar jeg såvidt kjenner. Møtte ham i en slags jobbsammenheng, om man kan si det sånn, og vi har derfor truffet hverandre nesten hver dag den siste knappe måneden, med unntak av helger og ferien. Jeg visste om ham fra før, men jeg falt ikke for ham før i midten av desember. Og når jeg først falt så falt jeg hardt. Av det jeg har sett hittil har han mer eller mindre vist at han har alt jeg ser etter i en mann, han er snill, omtenksom, jobber hardt, er glad i og flink med barn, har humor, et glimt i øyet, vi liker de samme aktivitetene, og vi kan ha en samtale gående lenge når vi først får sjansen. Jeg dristet meg til å legge ham til på facebook, og vi fikk samtalen igang. Jeg spurte ham om han ville finne på noe en dag og han var positiv. Han ville finne noe å gjøre, men han kom ikke på noe. Jeg foreslo en aktivitet (i tilfelle det skulle vise seg at det ville bli kleint, så vi ihvertfall hadde noe å gjøre), han virket skeptisk - ikke til meg men til selve aktiviteten -, men positiv. Han var overrasket over at jeg valgte en aktivitet, for han var vant med at folk "herfra" enten ser en film eller tar en fyllekule. Det viste seg at åpningstidene på dette stedet passet oss veldig dårlig, det var kun åpent når en av oss jobber. Jeg sa at han kunne få tenke videre (på noe å gjøre). Ettersom det tok omtrent en uke fra jeg spurte om han ville finne på noe til jeg til slutt kom med forslag og det ikke gikk, og han ikke virket kjempeglad for å skulle finne på noe annet, sa jeg at om han ikke ville gjøre noe kunne vi bare droppe det. Han svarte aldri spesifikt på det, men vi snakket videre i et par timer etter det (via tekst). Dette var igår. Idag så jeg ham tilfeldigvis igjen. Vi hilste på hverandre, men det virket nesten som han prøvde å unngå meg. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. En del av meg har lyst å bare invitere ham hjem og se en film, men det er alltd jeg som starter samtaler over chat/sms, og jeg har egentlig ikke lyst til det igjen. Han vet at jeg sitter alene hjemme hele helgen... Hva burde jeg gjøre? Er han egentlig ikke interessert? Sorry om dette ble litt langt. Anonym poster: 87eed68e8177c73f789004eacadc4849
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Ingen? Anonym poster: 87eed68e8177c73f789004eacadc4849
Ferny Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Jeg leste det, men visste ikke om jeg hadde noe fornuftig å komme med. Men min første tanke var vel at han ikke er så interessert. Og at han ikke avviste deg første gang du spurte fordi han ikke ville såre deg. Særlig om du er en flott dame, og han synes det er dumt å lage "dårlig stemining". Jeg kjenner en mann som er sånn. Han kan si ja til en kaffe, bare fordi han ikke har lyst å si nei. Og fordi han vet at jenten er en bra person. Og så bare lar han det flyte ut eller sånn fordi han egentlig ikke er veldig interessert. Jeg har sagt han er en dust som ikke bare sier brutalt nei, men han synes det er vanskelig (særlig om han kjenner de litt fra før). Men jeg aner ikke hva som er tilfellet her. Bare synes det var litt merkelig at han nesten "unngikk" deg sist dere møttes. Det er jo litt merkelig. Og kanskje ikke et veldig godt tegn. Du kan jo se om han tar noe kontakt. Du har jo helt klart vist interesse.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Ja, er det jeg har tenkt også.. Det var ikke sånn at han gikk i bue utenom meg idag, det passet kanskje ikke å stoppe opp og snakke i en halvtime der og da, men å slå av en liten prat liksom? Jeg merket at han så litt på meg, men han sa ingenting mer enn hei. Jeg tenkte jeg skulle vente og se om han tar kontakt, men det er utrolig vanskelig! Spesielt når jeg sitter alene hele helgen. Anonym poster: 87eed68e8177c73f789004eacadc4849
Ferny Skrevet 5. januar 2013 #5 Skrevet 5. januar 2013 Ja, er det jeg har tenkt også.. Det var ikke sånn at han gikk i bue utenom meg idag, det passet kanskje ikke å stoppe opp og snakke i en halvtime der og da, men å slå av en liten prat liksom? Jeg merket at han så litt på meg, men han sa ingenting mer enn hei. Jeg tenkte jeg skulle vente og se om han tar kontakt, men det er utrolig vanskelig! Spesielt når jeg sitter alene hele helgen. Anonym poster: 87eed68e8177c73f789004eacadc4849 Ja, ser den. Men du sa du traff han gjennom jobb...? Ser du han ikke til uken da? Og hvor gammel er han/du?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Jo, en slags jobbsammenheng. Vi jobber ikke sammen, men vi sees ofte likevel. Kommer nok til å treffe ham igjen på mandag eller tirsdag ja. Vi er i 20-årene begge to. Anonym poster: 87eed68e8177c73f789004eacadc4849
Ferny Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Men da ville jeg bare tatt det derfra. For da kan du ta opp tråden om å finne på noe, uten å virke masete. Jeg synes meldinger og sånt er mer "på", hvis du skjønner. Særlig om samme person tar initiativ flere ganger uten at jeg har vist noe særlig respons selv. Og det er jo mye lettere å lese han i en situasjon der du faktisk SER han, og dere snakker sammen.
Komatsu123 Skrevet 6. januar 2013 #8 Skrevet 6. januar 2013 Syntes dessverre det høres ut som han ikke er særlig interessert. Jeg ville ikke ha tatt intiativ til noe mer nå, verken til å finne på noe eller samtaler på facebook. Hvis han er interessert og vil finne på noe med deg så klarer han å ta intiativ til det selv nå som du har vist interesse, 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå