AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Finnes det noen plass en kan få et seriøst horoskop for 2013? Og da mener jeg ikke slikt som alle nettsider og ukeblad lager. Har lyst til å rett og slett kjøpe meg et skikkelig horoskop for å se hva som skjer med meg det kommende året og om den berømte kjærligheten i heltatt kommer i løpet av året. Anonym poster: 4f299feacac3db5d4ce1e4064fd1c14d
Mann 42 Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Nei, det finnes i det hele tatt ingen steder der det er mulig å få et seriøst horoskop. Alle horoskoper er svindel. 11
Gjest Yellow Taxi Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Du kan få et av meg: Jeg har sett i stjernene at du desverre kommer til å være like dum i 2013 som i 2012. Kondolerer. 4
Silfen Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Jeg vant engang et såkalt seriøst horoskop, såkalt profesjonelt satt opp. Det var like fullt i piss som ukebladshoroskopene, eneste forskjellen var at jeg måtte lese 20 + sider fremfor 5 linjer.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 "seriøst horoskop" Anonym poster: ef7d7b7d2b35886d4bd024119bd41e52 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 http://www.twice.se/astro-horoskop-2013.html Anonym poster: 8bfde245106d6ba03cf305c2ba92b381
Drizzt Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 Finnes det noen plass en kan få et seriøst horoskop for 2013? Og da mener jeg ikke slikt som alle nettsider og ukeblad lager. Har lyst til å rett og slett kjøpe meg et skikkelig horoskop for å se hva som skjer med meg det kommende året og om den berømte kjærligheten i heltatt kommer i løpet av året. Anonym poster: 4f299feacac3db5d4ce1e4064fd1c14d Det eneste jeg kan tenke på er å kontakte en profesjonell astrolog. Nå vet jeg ikke hvor mange slike det fins i Norge, men du kan jo sjekke Google. Her fant jeg noe på Google: http://www.astronor.com/index.htm Uansett om man tror eller ikke, så kan man i det minste respektere andres tro. Hvis TS tror på det, så er det TS sin business. Lykke til. 1
Mann 42 Skrevet 7. januar 2013 #8 Skrevet 7. januar 2013 Det eneste jeg kan tenke på er å kontakte en profesjonell astrolog. Nå vet jeg ikke hvor mange slike det fins i Norge, men du kan jo sjekke Google. Her fant jeg noe på Google: http://www.astronor.com/index.htm Uansett om man tror eller ikke, så kan man i det minste respektere andres tro. Hvis TS tror på det, så er det TS sin business. Lykke til. Er det noe nytt du har begynt med? Respektere folks tro? Du pleier jo å applaudere begeistret når andres tro omtales som "søppelkultur" og lignende.
Tobben70 Skrevet 7. januar 2013 #9 Skrevet 7. januar 2013 Det eneste jeg kan tenke på er å kontakte en profesjonell astrolog. Nå vet jeg ikke hvor mange slike det fins i Norge, men du kan jo sjekke Google. Her fant jeg noe på Google: http://www.astronor.com/index.htm Uansett om man tror eller ikke, så kan man i det minste respektere andres tro. Hvis TS tror på det, så er det TS sin business. Lykke til. Trenger man å respektere andre sin tro? Hvorfor? Skal respektere andre mennesker, men ikke hva de tror og mener. 1
Lutetium 71 Skrevet 7. januar 2013 #10 Skrevet 7. januar 2013 Det eneste jeg kan tenke på er å kontakte en profesjonell astrolog. Nå vet jeg ikke hvor mange slike det fins i Norge, men du kan jo sjekke Google. Her fant jeg noe på Google: http://www.astronor.com/index.htm Uansett om man tror eller ikke, så kan man i det minste respektere andres tro. Hvis TS tror på det, så er det TS sin business. Lykke til. Siden profesjonell ikke betyr noe annet enn at personen tar seg betalt for tjenesten, betyr det bare at ts må betale (mer). Så man kan dermed velge mellom nesten gratis vissvass (ukeblad/avis, eller på nætt), eller betalt vissvass med personlig tilpasning.
jabx Skrevet 8. januar 2013 #11 Skrevet 8. januar 2013 Uansett om man tror eller ikke, så kan man i det minste respektere andres tro. Nei, jeg kan absolutt ikke respektere at du oppfordrer folk til å oppsøke svindlere. 2
Minya Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 Om du absolutt vil bruke penger på et "ordentlig" horoskop, er vel Henning Hai Lee den som er regnet som flinkest i astrologikretsen i Norge. Han lager både ukeshoroskop og årshoroskop og går visstnok litt grundig til verks når han lager det.
Lutetium 71 Skrevet 9. januar 2013 #13 Skrevet 9. januar 2013 Om du absolutt vil bruke penger på et "ordentlig" horoskop, er vel Henning Hai Lee den som er regnet som flinkest i astrologikretsen i Norge. Han lager både ukeshoroskop og årshoroskop og går visstnok litt grundig til verks når han lager det. Husker han på å ta med virkningen asterioden 99942 Apophis har på folks liv?
jabx Skrevet 9. januar 2013 #14 Skrevet 9. januar 2013 Om du absolutt vil bruke penger på et "ordentlig" horoskop, er vel Henning Hai Lee den som er regnet som flinkest i astrologikretsen i Norge. Det sier litt om hvor latterlig dårlig "astrologikretsen i Norge" er siden, han er avslørt som bløffmaker og svindler. Det er det som er så fantastisk med å være alternativsvindler: Uansett hvor mange ganger du blir avslørt, fortsetter naive og lettlurte kunder å strømme til. Når kundemassen består av lettlurte tullinger uten kapasitet til å sette seg inn i selv de enkleste ting så kan man skvise dem for mye penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå