AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Hei! Jeg bestilte et par sko fra Nelly for noen uker siden før jeg skulle på et julebord. Disse var laget av semsket skinn, og under en hendelse på dette julebordet revnet skinnet på en del av begge skoene. Har jeg rett på nye sko? Har sjekket hjemmesiden og det står ikke noe om dette der, så jeg lurte på om noen her inne vet noe om dette. Anonym poster: 258ad969509526977233c5e49bf84c95 Anonym poster: 258ad969509526977233c5e49bf84c95
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Du kan reklamere. Les mer i forbrukerkjøpsloven kapittel 6, paragraf 27. Anonym poster: 12c468364e4e6cd477a9127a319dd8cf
Wonders Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Ja, raknet skinn har man krav på erstattning eller ny sko. For dette er innen "rimelig tid", før det er gått 6 måneder... Endret 5. januar 2013 av Wonders
Gjest bambam Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Du har rett på nye, men spørs hvor lett det er å få. Jeg vet ikke hvordan nelly er med reklamasjon desverre..
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #5 Skrevet 5. januar 2013 Tusen takk for svar alle sammen! Har akkurat sendt melding til Nelly's kundeservice, så får jeg se hvordan det går Anonym poster: 258ad969509526977233c5e49bf84c95
Armitage Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 De har full informasjon om angrerett og reklamasjon på siden sin da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå