Suziee Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Jeg er hudpleier og om noen har spørsmål om for eksempel priser, gode merker, sminketips osv, er det bare å kontakte meg. Jeg syntes bare det er gøy. Jeg kommer også til å legge ut innlegger på bloggen min om gode produkter osv. Jeg driver hudpleie hjemme og skal etterhvert starte en salong for meg selv, om du har spørsmål eller bare har lyst å lese om forskjellig kan du gå inn på bloggen min :-)no tenkte bare det var et greit tips om du sliter med ting, akne, arr, strekkmerker, rynker osv, jeg har selv vært gjennom en hudsykdom som gjorde meg så deprimert at jeg gråt hver gang jeg så meg selv i speilet, det var skikkelig ille. Håper noen kan få glede ut av dette :-) begynte just å blogge så det kommer innlegg i løpet av neste uke om produkter osv Endret 6. januar 2013 av Suziee
Gjest Tidssone Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Så kjekt at du forteller! Skal stikke innom bloggen din, jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Er det ikke nok reklame her på forumet, mener du? Anonym poster: c517336d38fb21f153552dee4223e469 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Jeg er hudpleier og om noen har spørsmål om for eksempel priser, gode merker, sminketips osv, er det bare å kontakte meg. Jeg syntes bare det er gøy. Jeg kommer også til å legge ut innlegger på bloggen min om gode produkter osv. Jeg driver hudpleie hjemme og skal etterhvert starte en salong for meg selv, om du har spørsmål eller bare har lyst å lese om forskjellig kan du gå inn på bloggen min :-) www.suziee.blogg.no tenkte bare det var et greit tips om du sliter med ting, akne, arr, strekkmerker, rynker osv, jeg har selv vært gjennom en hudsykdom som gjorde meg så deprimert at jeg gråt hver gang jeg så meg selv i speilet, det var skikkelig ille. Håper noen kan få glede ut av dette :-) begynte just å blogge så det kommer innlegg i løpet av neste uke om produkter osv Har du noen tips når det kommer til hudpleie for mannfolk? Hva kan være en god rutine for menn for å få fin hud? F.eks bruke rens, fuktighetskrem, osv. Du kan gjerne komme med eksempler til gode produkter. Anonym poster: bd70ccc593c794ab8fc42be703e9c4e4
Suziee Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2013 Har du noen tips når det kommer til hudpleie for mannfolk? Hva kan være en god rutine for menn for å få fin hud? F.eks bruke rens, fuktighetskrem, osv. Du kan gjerne komme med eksempler til gode produkter. Anonym poster: bd70ccc593c794ab8fc42be703e9c4e4 Jeg anbefaler en kjempe god Rens for menn, md formulations facial cleanser, som inneholder glycolsyre som er bra for absolutt alt, rynker, akne, arr, porer, det er er unisex produkt og kjæresten min er strålende fornøyd med den :-)
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Jeg anbefaler en kjempe god Rens for menn, md formulations facial cleanser, som inneholder glycolsyre som er bra for absolutt alt, rynker, akne, arr, porer, det er er unisex produkt og kjæresten min er strålende fornøyd med den :-) Vet du om den kan bestilles på nett? I så fall, kan du gi meg en link? Det er bare å rense hver morgen da, eller? Bør jeg bruke en eller annen fuktighetskrem eller holder det med rens? Takk for svar foresten! Anonym poster: bd70ccc593c794ab8fc42be703e9c4e4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 Vet du om den kan bestilles på nett? I så fall, kan du gi meg en link? Det er bare å rense hver morgen da, eller? Bør jeg bruke en eller annen fuktighetskrem eller holder det med rens? Takk for svar foresten! Anonym poster: bd70ccc593c794ab8fc42be703e9c4e4 Jeg er ikke ts, men du får den til en god pris på www.feelunique.com. Rensen bruker du morgen og kveld, vær mest nøye på å få renset om kvelden. Når du samtidig skal bestille så sleng med en bestilling på md formulations face & bodyscrub. Den er helt fantastisk mot porer. Samboeren min er veldig glad i begge disse produktene. De har en veldig enkel og lite feminin design, så det er ikke noe å være flau over Scruben kan du bruke 1 til 2 ganger i uken, men ikke mer. Du trenger også en hudkrem tilpasset din hudtype. Har du kviser? Blir du fort blank? Tørr? Anonym poster: 6673751f5313f320e888e9df766aa3a9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #8 Skrevet 6. januar 2013 Hei du. 1. Jeg har så rød hud etter kvisearr, og i tillegg så har jeg veldig sensitiv hud. Det finnes ikke noe produkter for å få fjernet rødheten? 2. Jeg har kombinasjonshud, så jeg vet at jeg trenger en fuktighetskrem med fukt, og ikke fett. Kan du anbefale noen? Jeg har ikke verdens beste økonomi, så litt økonomivennlige hadde vært ok. Takk for svar altså Likte denne tråden her. Anonym poster: 3d81f5bb0fbc170aea38706387d2f40f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #9 Skrevet 6. januar 2013 Jeg er ikke ts, men du får den til en god pris på www.feelunique.com. Rensen bruker du morgen og kveld, vær mest nøye på å få renset om kvelden. Når du samtidig skal bestille så sleng med en bestilling på md formulations face & bodyscrub. Den er helt fantastisk mot porer. Samboeren min er veldig glad i begge disse produktene. De har en veldig enkel og lite feminin design, så det er ikke noe å være flau over Scruben kan du bruke 1 til 2 ganger i uken, men ikke mer. Du trenger også en hudkrem tilpasset din hudtype. Har du kviser? Blir du fort blank? Tørr? Anonym poster: 6673751f5313f320e888e9df766aa3a9 Okei, takk! Jeg har noen kviser i panna, ikke så veldig mange. Jeg har vært tørr i huden flere ganger og blir vel kanskje litt lett tørr, men jeg har faktisk hatt normal hud ganske lenge nå. Verken tørr eller fet hud. Jeg trenger også en hudkrem, ja? Jeg vet ikke om jeg noen gang har hatt "blank" hud som du kaller det og jeg har heller ikke noe særlig fet hud. Litt vanskelig for meg å beskrive min egen hud type når jeg ikke har noe særlig peiling på dette området. Anonym poster: bd70ccc593c794ab8fc42be703e9c4e4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #10 Skrevet 6. januar 2013 Samme AB som over. Dette er vel hud renseproduktet som dere tenkte på? http://www.feelunique.com/p/md-formulations-Facial-Cleanser-250ml Hvis du kan linke til de andre produktene med det samme, så gjør du dette mye enklere for en mann uten peiling, haha. Tusen takk. Anonym poster: bd70ccc593c794ab8fc42be703e9c4e4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #11 Skrevet 6. januar 2013 Jeg anbefaler en kjempe god Rens for menn, md formulations facial cleanser, som inneholder glycolsyre som er bra for absolutt alt, rynker, akne, arr, porer, det er er unisex produkt og kjæresten min er strålende fornøyd med den :-) Hei. Jeg lurer på om jeg kanskje har sensitiv / tørr hud? Hver gang jeg dusjer f.eks, så får jeg fullt av røde flekker på kroppen som forsvinner etter 15-20 min. Jeg får ganske lett røde merker på kroppen som forsvinner relativt fort igjen, så jeg lurer på om jeg har sensitiv hud? Jeg trenger å vite det slik at jeg bestiller riktig cleanser, scrub, osv. Anonym poster: bd70ccc593c794ab8fc42be703e9c4e4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #12 Skrevet 6. januar 2013 Du kan kanskje komme med anbefaling for behandling av "gammelt" frostsår? Var ute og syklet i begynnelsen av desember, i atten speik. Finnlandshetta frøs faktisk fast i ansiktet mitt, og jeg fikk flere små sår i ansiktet etterpå. De fleste grodde kjapt og greit, men på overleppen opp mot nesen er det fortsatt rødt. Huden er hel, ingen væsking, men svært tynn og kjennes sår ut. Lar det være mest mulig i fred, og bruker en fet kuldekrem når jeg skal ut. Det har blitt veldig mye bedre nå som det også har blitt mildere i været; men med en gang dt blir kaldt ( og jeg er ute) blusser det opp. Hmm.. må vel ta meg en tur til legen snart. Synes bare det er så teit å dra til legen for noe så lite..... Anonym poster: 04d9473c660d80bca894d20c6f8c5e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå