Gå til innhold

Hva skal dere danse?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Vist dere skal danse, hva skal dere danse? Vals, rolig vnlig dans? eller noe annet. Min kjære nekter å danse vals.. Skal prøve å overtale han til et eller annet.. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal danse rolig dans til Heaven med Bryan Adams. Vi kan vals begge to, men vil heller danse til vår sang som betyr noe for oss.

Skrevet

Vi skal ha rolig dans, mest sannsynlig til From this moment on..

Skrevet

Vi skal danse alt, mener jeg, men det spørs om han er så enig! :ler2:

Jeg er veldig glad i å danse så vi legger opp til en bryllupsfest med mye dansemusikk (alt fra gammeldans, svensktopp til gammelpop og populær bandmusikk).

Til første dans skal vi danse vals. En brudevals som min kjære pappa komponerer for anledningen. Gleder meg sånn til å høre den. Han er så flink!

Skrevet

Jeg elsker å danse, og prøver å få min eks-fotballspillende-sambo til å elske det like mye som meg. Han prøver hvertfall så godt han kan.

Vi skal danse vals, Elvis "Can't help falling in love.....". Han elsker Elvis, så da er den saken biff.

Skrevet

Vi skal danse vals og har begynt å øve litt hjemme i stua.

Vals var jo ikke noe vanskelig når vi fikk lært trinnene!

"Moon River" skal vi danse til, en veldig fin vals fra filmen "Breakfast at Tiffany´s"

Skrevet

Vi skal danse vals. Skal på valsekurs nå i mars!

Skrevet
Vi skal danse vals og har begynt å øve litt hjemme i stua.

Vals var jo ikke noe vanskelig når vi fikk lært trinnene!

"Moon River" skal vi danse til, en veldig fin vals fra filmen "Breakfast at Tiffany´s"

Heldiggrisen! Elsker Moon River...men det gjor dessverre ikke min kjaere.

Skrevet

Vi kommer til å ha en vanlig rolig dans... :)

Akkurat den tingen gleder jeg meg veldig til, tenk det dere å danse i full brudestas, med mannen i ditt liv, til deres sang, og ikke minst i den anledningen.....bare såååå romantisk... :bryllup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...