Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aha :) Hadde ikkje forstillt meg deg sånn, men ok!

Din tur til å gjette korleis eg ser ut !

Jeg tror du er middles høy, har langt, svart hår, pene øyne og at du snakker slik du skriver :wink:

Gjest Seleena
Skrevet

Jeg tror du er middles høy, har langt, svart hår, pene øyne og at du snakker slik du skriver :wink:

Kva er middels høg? Det andre stemmer jo :sjarmor:, sånn nesten vertfall. Eg snakkar jo ikkje HEILT slik eg skriv då! :) Men skal ikkje vere vanskeleg.

Skrevet

Juhu! jeg hadde mye rett jo :-)

middles høy? hmm.. nei, si det. sånn 170-175

Gjest Étoile
Skrevet

Étoile er hverken høy eller kort, blond og søt med en morsom stil (og en hvit skinnveske). Veldig streetsmart på en ung måte.

Etoile er også veldig girlie' date=' litt lubben og blond[/quote']

:ler: Passer ganske bra faktisk. Men jeg er ikke blond lenger (var det i noen år da). Nå er håret lysebrunt.

Tristessa ser jeg for meg som liten, mørk og søt, intelligent, litt sær, individualist - kjører sitt eget løp, litt sånn student-som-liker-å-henge-på-brune-kneiper-stil, jeans, ullgensere, halvlange kåper, strikkeskjerf, campers, etc. Og så er hun en skikkelig livsnyter.

Ethereal ser jeg for meg som petit og elegant - men ikke jålete. Sporty, tøff, ser ung ut. Intelligent med bein i nesa.

lmari er søt og koselig, litt sånn trygg og moderlig, viser omsorg for andre. Lys, passe høy, mye smartere og flinkere enn hun tror hun er. Tipper at hun kler seg ganske klassisk.

Estrela er litt mørk og mystisk, superkvinnen som får til det hun vil.

Og Tuji er en pusekatt!

Skrevet

:sjokkert::sjokkert:

*hjelp... jeg er avslørt*

:sjokk:

*flyr og gjemmer meg*

Gjest Tristessa
Skrevet

Hehe, Étoile! Er du sikker på at du ikke har observert meg en eller annen gang? Veldig treffende nemlig. Men om jeg er så individualist... Det kan kanskje stemme. Og litt sær ja. Men det er sunt å være sær!

Skrevet

Og Tuji er en pusekatt!

Mjau! Pus til sinns, men grisete utenpå (i hvert fall i flg. avataren min)

Étoile ser ut som en ekte stjerne, med blankt hår og perfekt sminke til enhver tid.

Gjest lmari
Skrevet
lmari er søt og koselig, litt sånn trygg og moderlig, viser omsorg for andre. Lys, passe høy, mye smartere og flinkere enn hun tror hun er. Tipper at hun kler seg ganske klassisk.

Stemmer ganske godt, det. Føler meg ikke så søt at det gjør noe, da... ;)

Etoile er passe høy, passe slank og veldig stilig i klesveien. Har blå øyne og sånn mellombrunt hår, har alltid sminke...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Flørtete ? Jeg er vel ikke flørtete.... :roll:

Jo tenk du er det. :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Væren er en trivelig dame på noenogtredve, med lyst hår og pannelugg. Glad i turer i skog og mark, gjerne iført strikkegenser og med rødvinsflaska i sekken. Har jeg rett?

Do me! Do me! :)

Gjest Étoile
Skrevet
Hehe, Étoile! Er du sikker på at du ikke har observert meg en eller annen gang? Veldig treffende nemlig. Men om jeg er så individualist... Det kan kanskje stemme. Og litt sær ja. Men det er sunt å være sær!

Tror ikke jeg har sett deg nei.... :wink: Og jeg mente sær på en positiv måte altså!

@ tuji: I wish! :ler:

Skrevet
Væren er en trivelig dame på noenogtredve, med lyst hår og pannelugg. Glad i turer i skog og mark, gjerne iført strikkegenser og med rødvinsflaska i sekken. Har jeg rett?

Do me! Do me! :)

Du er vel søt!!! :ler:

Jeg er "noen" og tredve, ja... Enn så lenge! :ler: har littegranne pannelugg, men den ligger litt til siden, liksom. Ikke sånn rett ned pannelugg som jeg hadde før. Ikke så veldig lyst hår, mer mørkt men med noen lyse striper. Utpreget friluftsmenneske er jeg ikke, men trives veldig godt når jeg endelig får dratt meg ut i Guds frie natur!

Og rødvinsflaske i sekken hørtes uten tvil nyyyydelig ut!

Bjørnsdatter er ei lun, trivelig og humørfylt blomsterjente med glimt i øyet. Nemlig! :wink:

:klem:

Skrevet

:vinke:

Ehemm..... :oops: :oops:

Ser ned i bakken og visker..... Hva med meg dah....?

Skrevet
Suzy ser ut som avataren sin.

Det gjør du også Ethereal!!! Inni hodet mitt ivertfall :ler:

Jeg ligner faktisk litt på Brigitte - men er ikke riktig så hot... Har lyst langt hår og samme fasongen, men er nok litt kjedeligere.

Dere som har møtt meg - hva syns dere?

Sofia; Ca 175 høy, mørkt hår, blå øyne, ganske casual i stilen, lite make-up, men glimt i øyet - i hodet mitt :kul:

Skrevet

Det gjør du også Ethereal!!! Inni hodet mitt ivertfall :ler:

Jeg ligner faktisk litt på Brigitte - men er ikke riktig så hot... Har lyst langt hår og samme fasongen, men er nok litt kjedeligere.

Dere som har møtt meg - hva syns dere?

Sofia; Ca 175 høy, mørkt hår, blå øyne, ganske casual i stilen, lite make-up, men glimt i øyet - i hodet mitt :kul:

Ethereal. Høy, mørk, pen, sporty, slank, laaange ben (vet ikke hvorfor jeg tror det).

Suzy. Lys, pen, morsom, ettertenksom, alvorlig, sprudlende. Blå store pene øyne, sexy munn, pene tenner. (hehe...).

Meg selv. Suzy: du er ikke så langt unna, er ikke riktig så høy, ca. 169. Ellers så var det ikke så aller verst gjettet..

Skrevet

Sofia - det er så vanskelig å se forbi han der på avataren din... *tørker litt sikkel fra haka* det er derfor jeg bomma litt på høyden :wink:

Og takk! 8)

Skrevet

Livets Datter - du ligner på naboen min (det sa deg mye tenker jeg :hoho: )

Langt, rett, farget hår - rødlig, lita (162 kanskje) og tynn/slank, str 34/36. Nett og lett og kledd i jeans og dressjakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...