Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det vel på tide å slutte å spekulerer (rykter vet dere), legg nå ut avatar av dere. :tunge1:

Skrevet

Har langt lyst hår jeg. :ler: Ja det er bleket, men det er fordi jeg er kommuneblond fra naturens side. :-? Jeg er ikke så høy som en alv. Bare 1,60, men jeg har veldig lyst på en lang kappe. Sort ikke blå til vinteren.

Naken ser jeg for meg som en dame på ca. 1,65-1,70 med langt mørkt hår og av en eller annen grunn blå øyne. Hun kler seg i mye ensfarget og sminker seg ikke med knæsje farger. Hun er litt resrvert i starten, men bare man blir kjent med henne åpner hun seg, og en hysterisk morsom person titter frem. :D Hva sier du Naken?

He, he.. Ikke langt fra på høyda,- er 1,73.

Håret var det verre med. :ler: Jeg har for tiden mellomlangt, brunt hår, med 80 talls lugg. (som er blitt for lang nå, og må snarest klippes).

Fra naturens side er jeg nok blond komunefarget, jeg og. (Arrg)

Øynene er riktignok blå :) , men jeg har faktisk litt gult i dem, (sykt nok :ler: ), så det kan se ut som om de er grønne enkelte ganger. (Liker jeg og tro i alle fall :wink: )

Ellers er jeg en del kilo tyngre, enn jeg setter pris på. :-?

I klesveien er jeg glad i sort, (jeg også :wink: ), men liker også rødt og jordfarger. Vil si jeg har en temmelig klassisk stil, men går også med "lommebukser" og litt røffere stil. Nøytral sminke, utenom på fest.

Er nok resservert i starten, ja, men kan prate som en foss når jeg først slapper av i noens selvskap. Vet ikke om jeg er hysterisk morsom, men jeg kan være utroolig barnslig, og synes det selv, til tider. :ler: På den andre siden er jeg veldig ansvarsfull og "ordentlig".

Synes det er det som kjennetegner meg best,- spennet i personligheten min, fra "ordentlig" og kjedelig, til "hysterisk" og merkelig :hoho:

Det er vittig, jeg klarer ikke å se for meg deg, Saeria, på noen annen måte enn avataren din. Du er alvete for meg du :wink: , med sølvhår og lillaaktig hud.

..men nå ser jeg her at du har langt blondt (kommune) hår! :o :ler:

Men skal jeg tippe, så har du har blå øyne og en "medium"

kroppsbyggning.

Tror du også kan være litt reservert i starten, men en kjempegøy person, som i tillegg har dybde, når man kommer innpå deg. Right? :)

Skrevet
Hvordan ser jeg ut da?

Grønne øyne. Halvlangt, brunt hår, slank, ca. 170 høy.

Skrevet

nei langt derifra(øynene var rett da) :-)

Skrevet
nei langt derifra(øynene var rett da) :-)

Prøver igjen da; lyst kort hår, litt lubben og 1,60 høy?

(Her bruker vi eliminasjonsmetoden :ler: )

Skrevet

Noen som har lyst til å tippe hvordan jeg ser ut? :wink:

Gjest Seleena
Skrevet

Nesten som avataren din faktisk Lilleputt ;)

Skrevet

:ler: Det stemmer ganske bra Saeria. Men jeg er kun 164 høy, og bruker mest dongeri til hverdags sånn privat. Grilldress er ikke eksisterende i min garderobe! :ler:

Skrevet
Aricept

:ler: Dette var morsomt, ikke minst det at det stemmer såpass bra! Jeg har kort mørkt hår med lang pannelugg, og er dessverre ikke så høy! Resten stemmer helt perfekt!

Skrevet
Hmm, jeg kobler avataren til nicket. Jeg hadde sannsynligvis følt meg svindlet og bedratt hvis jeg hadde møtt dere IRL og oppdaget at dere ikke så slik ut. :ler:

Sa care med den avataren... :ler:

Skrevet

Det er vittig, jeg klarer ikke å se for meg deg, Saeria, på noen annen måte enn avataren din. Du er alvete for meg du :wink: , med sølvhår og lillaaktig hud.

..men nå ser jeg her at du har langt blondt (kommune) hår! :o  :ler:  

Men skal jeg tippe, så har du har blå øyne og en "medium"

kroppsbyggning.  

Tror du også kan være litt reservert i starten, men en kjempegøy person, som i tillegg har dybde, når man kommer innpå deg. Right? :)

:ler:

Faktisk så er jeg liten og nett med grønn/brun/gule øyne. Det er riktignok sant at jeg er reservert i starten, og er mer en observatør når jeg er med noen jeg ikke kjenner. Men når jeg lar noen bli kjent med meg blir jeg straks mye mer åpen, livlig, og glad. Ikke en tenkende eremitt. :wink:

Skulle gjerne ønske jeg var en alv i en Baldurs Gate aktig verden. Da hadde livet vært fint! :oops: :D

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet
Visitten er blond' date=' normal kropp, og jeg tror han er tøffere i kjeften her enn i det virkelige liv. Tror ikke han er så flørtete heller som han er her, men kanskje litt mer sjenert.[/quote']

Flørtete ? Jeg er vel ikke flørtete.... :roll:

Skrevet
Nesten som avataren din faktisk Lilleputt ;)

Kunne ønske jeg var en liten ariel jeg :wink:

Gjest Seleena
Skrevet

Kunne ønske jeg var en liten ariel jeg :wink:

He he. Du er sikkert blond, kort hår, høg og snill.

Skrevet

He he. Du er sikkert blond, kort hår, høg og snill.

Nei nei nei :wink:

prøv igjen!

Gjest Seleena
Skrevet

Langt mørkt hår, lav, blå auger, slem

:tunge1:

Skrevet
Langt mørkt hår, lav, blå auger, slem

:tunge1:

Nå hadde du mer rett ja :wink:

jeg er ganske så liten, har langt, mørkt hår, blågrønne øyer.. men den siste der er jeg ikke å enig i, jeg er jo litt snill da :sjarmor:

Gjest Seleena
Skrevet

Nå hadde du mer rett ja :wink:

jeg er ganske så liten, har langt, mørkt hår, blågrønne øyer.. men den siste der er jeg ikke å enig i, jeg er jo litt snill da :sjarmor:

Aha :) Hadde ikkje forstillt meg deg sånn, men ok!

Din tur til å gjette korleis eg ser ut !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...