Saeria Skrevet 13. mars 2004 #21 Skrevet 13. mars 2004 Dette var egentlig en morsom tråd...! Slik ser jeg det for meg: Saeria; Lyst langt hår, briller, litt bohemaktig i stilen. Meg da?? Ja, lyst langt hår har jeg. Hadde briller frem til jeg var 14, men jeg er nok ikke bohemaktig i stilen. Er faktisk ganske så konservativ til tider. Det blir litt dongeri, en del bukser med press og høyhalsede gensere i ulike varianter, mest ensfargede. Har mye sort. MYE sort. Deg Dina ser jeg for meg som en normalt slank dame på over 1,70. Du har mørkt kort hår, og er klesbevisst særlig i forhold til jobben. Du har mange drakter som gjør deg til en god representant. Hjemme kler du deg med litt stil, men ikke fullt så mye som til jobb. Du har tross alt barn. Alikevel slipper du deg ikke løs med grilldress. :D Sminken er smakfull i naturfarger. Ikke for sterk. Stemmer noe?
Saeria Skrevet 13. mars 2004 #22 Skrevet 13. mars 2004 Du, Saeria, ser i mitt hode ut som en alv (sikkert på grunn av alt alvepratet i dagboken din). Du har mørkt brunt, langt bølgete hår. Og så ser jeg for meg deg i lang blå kappe.... og måneskinn! Du er litt mystisk og alvete! Hehe! Her løper fantasien løpsk for meg. Har langt lyst hår jeg. Ja det er bleket, men det er fordi jeg er kommuneblond fra naturens side. :-? Jeg er ikke så høy som en alv. Bare 1,60, men jeg har veldig lyst på en lang kappe. Sort ikke blå til vinteren. Naken ser jeg for meg som en dame på ca. 1,65-1,70 med langt mørkt hår og av en eller annen grunn blå øyne. Hun kler seg i mye ensfarget og sminker seg ikke med knæsje farger. Hun er litt resrvert i starten, men bare man blir kjent med henne åpner hun seg, og en hysterisk morsom person titter frem. :D Hva sier du Naken?
Gjest Tristessa Skrevet 13. mars 2004 #23 Skrevet 13. mars 2004 Klips tror jeg er omtrent like høy som meg, med brunt hår og brune øyne. Sprek i klesstilen! Étoile er hverken høy eller kort, blond og søt med en morsom stil (og en hvit skinnveske). Veldig streetsmart på en ung måte. Sunmin/Coffee er rasende elegant, høy og med lange bein. En person som får meg til å føle meg som en klumpete ponni i forhold. Mange stilige klær og en ganske voldsom latter, innbiller jeg meg.
Gjest Poirot Skrevet 13. mars 2004 #24 Skrevet 13. mars 2004 Poirot har mørkt hår og briller, begge i klassisk fasong. Påstår hun har stor mage, men det tror jeg er temmelig relativt på en small frame (vet ikke hva det er på norsk). Er også lav, og bruker sko med litt hæler på, dog ikke stilett. Virker mer ettertenksom her enn hun er i virkeligheten, der hun er ganske livlig og utadvendt. Hun går ikke med faget og kunnskapene sine på utsiden i så måte. Den siste delen har du ihvertfall rett i!! I klesstil er jeg nok mer kjip og kjedelig enn klassisk. Og magen ER stor! Jeg har større mage enn veninder i 4 mnd, helt sant! Den er så stor at når jeg klapper på den og ser på sambo får han helt hetta fordi jeg ser så gravid ut! Også har jeg skikkelig mange råfine sko!
Gjest Seleena Skrevet 13. mars 2004 #25 Skrevet 13. mars 2004 Hm' date=' jeg har dannet meg et pent bilde av Seleena [/quote'] Du er ung, intelligent, blond og pen. Rett? (Hvilket kjønn er du?)
Edie Skrevet 13. mars 2004 #26 Skrevet 13. mars 2004 Aricept; Halvlangt/langt mørkt hår, kler seg i det hun liker Stemmer! Bra du ikke har inntrykk av at jeg likner på noter..
VesleBråka Skrevet 13. mars 2004 #27 Skrevet 13. mars 2004 Morsomt' date=' veslebråka...nesten ingenting stemmer. Men du, du har kort hår, det står alle veier, roper høyt og banner i kjerka [/quote'] Bjeffer jeg mye her eller? Jeg roper ikke så spesielt mye, men glippet med å banne i kjerka på konfirmant-undervisningen.. Nå banner jeg aldri, prøver å være litt mer beskrivende i uttrykkene istedet. Jeg er ikke så veldig skummel i levende live nei. Jeg kan være rampete, men det er jo en del av sjarmen Smiler og ler og tuller mye, men kan også være seriøs og direkte. Flere på utseende?
Gjest Poirot Skrevet 13. mars 2004 #29 Skrevet 13. mars 2004 Lurer på om noen kan beskrive meg? Fornuftig dame i 30-årene, mellomblondt mellomlangt hår. Normale klær uten for mye dill.
Gjest Madam Felle Skrevet 13. mars 2004 #30 Skrevet 13. mars 2004 Fornuftig dame i 30-årene, mellomblondt mellomlangt hår. Normale klær uten for mye dill. Ikke verst du Har kanskje litt mørkere enn mellomblondt, men eller har du faktisk helt rett. Jaja, kanskje ikke alltid like fornuftig da, men alle må jo ha sine sider.
Gjest gjesta Skrevet 13. mars 2004 #31 Skrevet 13. mars 2004 Mie; Kort mørkt hår, følger moten og bruker neglelakk daglig.. Mørkt hår stemmer - resten Dina ser jeg for meg slik; slank, middels høy, mørkt ganske kort hår. Klassisk/sprek/moderne. Artig tråd, kommer tilbake når jeg har tid.
Saeria Skrevet 13. mars 2004 #32 Skrevet 13. mars 2004 Ikke verst du Har kanskje litt mørkere enn mellomblondt, men eller har du faktisk helt rett. Jaja, kanskje ikke alltid like fornuftig da, men alle må jo ha sine sider. Dessuten tror jeg du har litt temperament, og bergensdialekt.
Gjest Madam Felle Skrevet 13. mars 2004 #34 Skrevet 13. mars 2004 Dessuten tror jeg du har litt temperament, og bergensdialekt. Faktisk midt i blinken.
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 13. mars 2004 #35 Skrevet 13. mars 2004 :o HERREGUD !! Jeg må bytte avatar.....
Gjest care Skrevet 13. mars 2004 #38 Skrevet 13. mars 2004 Herregud, vær nå for en gang skyld stole over valkene dine.
Gjest Madam Felle Skrevet 13. mars 2004 #40 Skrevet 13. mars 2004 Visitten er blond, normal kropp, og jeg tror han er tøffere i kjeften her enn i det virkelige liv. Tror ikke han er så flørtete heller som han er her, men kanskje litt mer sjenert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå