tuji Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Jeg liker så godt tråder hvor vi forteller hvilken oppfatning vi har av hverandre på KG, så jeg starter en ny. Hvilket bilde har du av utseendet til brukere på KG? Jeg ser for meg Tex som en mørkhåret, ganske høy dame med åttitallslugg og hestehale. Trøffelhelten er litt tynn i håret, og litt rund. Poirot ser jeg for meg sånn som på avataren. Smårocka dame. Kommer ikke på flere i farten.
Gjest Poirot Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 Du har briller, lysblondt halvlangt hår til skuldrene og er litt lubben.
tuji Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2004 Du har briller' date=' lysblondt halvlangt hår til skuldrene og er litt lubben.[/quote'] Ingen av delene stemmer, men det er veldig gøy å høre andres inntrykk!
Gjest Ethereal Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 Nope, hun er rocka type med kort hår til alle kanter Poirot er lita, litt lubben, mørkt kort hår, og lynende smart. Vinner enhver diskusjon. Jeg da?
Gjest Poirot Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Poirot er lita, litt lubben, mørkt kort hår, og lynende smart. Vinner enhver diskusjon. Jeg da? Du har nok lest for mange av mine tråder... Du? Du er jo på avataren din, er du ikke? Det er ihvertfall slik jeg ser for meg deg! (Sambo har bilde av Angelina på jobben og ble spurt av en kollega om det var samboeren hans. Ja sa han (med stjerner i øynene))
Gjest Ethereal Skrevet 12. mars 2004 #6 Skrevet 12. mars 2004 Nåja... Ikke like stor munn, men en bekjent påstod engang at jeg liknet på Angelina. Ikke for det, da hadde jeg svart, to centimeter langt hår som stod til alle kanter Dessuten: dine bidrag er en oase her inne....
tuji Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2004 Ethereal har veldig pen hud, og sminker seg diskret. Håret er tykt, glatt og brunt, og som regel i hestehale.
Gjest Ethereal Skrevet 12. mars 2004 #8 Skrevet 12. mars 2004 Håret er tykt' date=' glatt og brunt, og som regel i hestehale.[/quote'] Nesten, bare siste del stemmer ikke. Jeg sparer febrilsk (siden mars i fjor) ut en ultrakort frisyre, noe som tildels har vært frustrerende, siden jeg trener endel. Give us a hint ang. deg selv? Stemmer overhodet noe av det vi har foreslått? Jeg har flere inntrykk: Puff er mørkhåret med striper, og veldig girlie og feminin. Etoile er også veldig girlie, litt lubben og blond. Suzy ser ut som avataren sin.
tuji Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2004 Give us a hint ang. deg selv? Stemmer overhodet noe av det vi har foreslått? Du er ganske nærme.
Gjest Ethereal Skrevet 12. mars 2004 #10 Skrevet 12. mars 2004 Jeg VISSTE at du ikke lignet på Miss Piggy
Gjest Seleena Skrevet 12. mars 2004 #11 Skrevet 12. mars 2004 Poirot er blond, hår til skuldrene, lav og litt lubben med sporty.. Rett? Eg då?
Gjest care Skrevet 12. mars 2004 #12 Skrevet 12. mars 2004 Hmm, jeg kobler avataren til nicket. Jeg hadde sannsynligvis følt meg svindlet og bedratt hvis jeg hadde møtt dere IRL og oppdaget at dere ikke så slik ut.
Isiselin Skrevet 12. mars 2004 #14 Skrevet 12. mars 2004 Hmm' date=' jeg kobler avataren til nicket. Jeg hadde sannsynligvis følt meg svindlet og bedratt hvis jeg hadde møtt dere IRL og oppdaget at dere ikke så slik ut. Det gjør jeg også! Jeg er livsikker på at Poirot og alle andre med mennesker (og egentlig dyr også ) ser slik ut også i virkeligheten! Men det er litt morsomt å sitte og lage seg et bestemt bilde av hver bruker for så å oppdage at det ikke stemmer i det hele tatt!
Saeria Skrevet 12. mars 2004 #15 Skrevet 12. mars 2004 Isiselin ser jeg for meg som en middels høy jente med halvlangt lyst hår og noe uskyldig over seg. Stemmer det? :D
VesleBråka Skrevet 12. mars 2004 #16 Skrevet 12. mars 2004 tuji er lys, halvlangt hår i praktisk frisyre og briller som står ut (altså, ikke briller som blender inn men briller som er ment som accessories, sterk farge eller tjukk plastikk innfatning med mørk farge) Etheral er høy og mørk (og tydeligvis med kort hår..), hun ser litt ettertenksom ut ofte, selv om hun også kan glimte til med sprudling Care er mamma fra Bergen, går i olabukser og ullgenser (ikke kofte, vanlig ullgenser) og har håret i hestehale, sminket hvis hun rekker det om morgenen. Poirot har mørkt hår og briller, begge i klassisk fasong. Påstår hun har stor mage, men det tror jeg er temmelig relativt på en small frame (vet ikke hva det er på norsk). Er også lav, og bruker sko med litt hæler på, dog ikke stilett. Virker mer ettertenksom her enn hun er i virkeligheten, der hun er ganske livlig og utadvendt. Hun går ikke med faget og kunnskapene sine på utsiden i så måte. Isiselin og Seleena har jeg dessverre ikke noe sterkt image av (beklager).
Gjest care Skrevet 12. mars 2004 #17 Skrevet 12. mars 2004 Care er mamma fra Bergen, går i olabukser og ullgenser (ikke kofte, vanlig ullgenser) og har håret i hestehale, sminket hvis hun rekker det om morgenen. ). Morjsomt, veslebråka...nesten ingenting stemmer. Men du, du har kort hår, det står alle veier, roper høyt og banner i kjerka
Dina Skrevet 13. mars 2004 #18 Skrevet 13. mars 2004 Dette var egentlig en morsom tråd...! Slik ser jeg det for meg: Virgo; mørkt halvlangt hår, litt rufsete moderne stil Saeria; Lyst langt hår, briller, litt bohemaktig i stilen Mie; Kort mørkt hår, følger moten og bruker neglelakk daglig.. Aricept; Halvlangt/langt mørkt hår, kler seg i det hun liker *Meg*; Halvlangt mørkt hår, klassisk stil Meg da??
Isiselin Skrevet 13. mars 2004 #19 Skrevet 13. mars 2004 Isiselin ser jeg for meg som en middels høy jente med halvlangt lyst hår og noe uskyldig over seg. Stemmer det? :D Er middels høy og blond, men jeg har ikke halvlangt hår. Jeg har kjempelangt hår! :-) Dessuten kan det noki tenkes at jeg ser en smule uskyldig ut, ja... Jeg vet ikke helt. Jeg fikk i allefall høre forrige helg at jeg absolutt ikke og på ingen måte kunne se skummel og ond ut uansett om jeg prøvde... Du, Saeria, ser i mitt hode ut som en alv (sikkert på grunn av alt alvepratet i dagboken din). Du har mørkt brunt, langt bølgete hår. Og så ser jeg for meg deg i lang blå kappe.... og måneskinn! Du er litt mystisk og alvete! Hehe! Her løper fantasien løpsk for meg. Veslebråka ser jeg for meg som mørkhåret og hestehalete dame som ser skumlere ut på trykk enn i levende live.
CalvinCalvin Skrevet 13. mars 2004 #20 Skrevet 13. mars 2004 Hm, jeg har dannet meg et pent bilde av Seleena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå