Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Dette er min første innleg og jeg håper at dere skal komme med god innspill.

Har vært gift over 10 år men det siste året har bare vært en helvete og nå er vi separert. Vi har flere barn som bor 1 uke hos han og 1 uke hos meg.

Det ble sånn fordi han har mistet følelse for meg. Jeg prøvde på alt jeg kunne tenke på, par terapi, uendelig samtaler, krangling etc med ingenting ble mottatt på en positiv måte. Og nå erdet krangling om formuefordeling.

Det ser ut som vi kan ikke være enig på noe.

Samtidig klarer vi å samarbeide rundt ungene, vi kan jo sitte oss en kveld av og til og prate sammen (om ingenting....begge to passer på alt vi sier). Vi kan veksle sms på en gøy måte (vanligvis det er meg som tar initiativ men han er alttid rask å svare).

Jeg vet at det har vært mye stygg som har blitt sagt (fra begge side), jeg vet at begge to er veldig såret og at forholdet vi hadde var ikke på topp. Men når jeg snakker rundt meg, det er så mange som har det verre.

Når mann har elsket noen så dype, er det umulig å få de følelsene tilbake? Må jeg prøve på nytt å få dette til å virke? Har jeg noe sjanse å sjarmere han på nytt? Kan jeg, bare når det er bare meg som vil det nå, forandre kursen som er blitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det så håpløst ut at ingen tør å si det ? :(

Skrevet

Ser det så håpløst ut at ingen tør å si det ? :(

Nei! Slå på stortromma og prøv på nytt.

Litt sleipt: la kranglingen ligge, hvis han den ubekymrede jenta han forelsket seg i for ti år siden. Dra ut på middag? Kino? Gjør noe gøy med han! Smil, være glad! Han kommer ikke tilbake når tilbake bare er problemer og krangligen.

LENGE LEVE KJÆRLIGHETEN

Skrevet

Takk for det positiv oppmuntring!

Har bestemte meg å prøve det uansett :-)

Jeg håper virkelig at vi skal vinne den kamp og bygge et forhold mye bedre en denne vi hadde hvor begge to kan vokse samtidig.

Er ikke rett å dumme meg ut.

Jeg vil ikke se på mitt liv om 40 år og angre at jeg ikke har gitt alt for å rede oss!

Men dette blir den vanskeligst kamp av livet mitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...