ks84 Skrevet 10. januar 2013 #61 Skrevet 10. januar 2013 ... kriteriene ved en ny partner tror jeg man er ute å kjøre. Jeg tror at hvis begge er innstilt på å arbeide med det så vil man kunne ha god sex med de fleste. Det er verre å forandre den man er. Jeg tror mange har gått glipp av fantastiske forhold ( med fantastisk sex) fordi første natta sammen ikke overgikk forrige ligg. Ting skal liksom stemme med en gang. Vi har dårlig tid om dagen. Det er lett å bli frista av så mange fine damer rundt omkring, men for min del er det bare inntil realiteten kicker inn. Hvis man ikke vil bruke kondom er det ganske stress å teste seg for alt mulig før dama forventer intimitet. Alt det for et ligg som kan være superkleint. Jeg misunner ingen det livet. Jeg tror mange unge blir stressa av at det "er normalt" å ha sex i tidlig alder. Og etter å ha gjort seg noen erfaringer gir opp tanken om kyskhet. Personlig er jeg glad jeg slipper å bli sammenlignet med andre elskere. Ingenting forventningspress. Forøvrig er jeg ikke sikker på at de som ligger rundt favoriseres i evolusjonistisk perspektiv. Beskytttelse og samarbeid har antageligvis også gjort seg gjellende. Dermed er det ikke å fornekte sin natur å være monogam. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå