luckyyou Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Det har seg slik at jeg er litt interessert i en gutt. Vi har sendt en del meldinger i løpet av 2012, også har det bare vært slik at vi har treffets på en fest i ny og ned. Det har vært slik at begge to har tatt kontakt på meldinger, så det har ikke vært noe "enveiskommunikasjon!. Men til det jeg undrer meg litt over: - Han tilbydde seg og komme å hente meg og kjøre meg hjem etter en fest, noe han gjorde. - Han svarer alltid utfyllende, hyggelig og har alltid et spørsmål tilbake i løpet av meldinga. (for å få samtalene til å vare?!) - Når jeg møter han på fest, får jeg alltid en god klem av han. Men senere på kvelden har han alltid masse andre jenter som henger rundt han og sitter på fanget hans. Men når festen er slutt, blir jeg bedt med på nach av han. Og i jula ble jeg med han hjem, og vi hadde det egentlig veldig koselig. Sånn type han sitter ved meg, stryker gjerne litt på meg osv. Og til slutt endte vi opp til sengs. Etter det har jeg igrunn ikke hørt noe fra han. Han er en skikkelig gromgutt, det sier også flere.. Men har også hørt at han kan være litt beskjeden. At på til har jeg også fått høre "Jasså, dere som har drevet med hverandre!".. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal tolke noe av dette her! Jeg er heller ikke tøff nok til å spørre han noe om hva han eller OM han legger noe i dette her. Eller om det bare er jeg som tolker alt feil.
Gjest badeand1 Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Er det alltid han som tar kontakt først?
luckyyou Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2013 Er det alltid han som tar kontakt først? Nei, det er ganske likt hvem som tar kontakt først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå