AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 På julaften fikk jeg en melding fra gutten jeg holder på med. Han ønsket seg et bilde av meg. Jeg sendte et bilde der jeg var påkledd, men han så nok kløft til å ville ha mer, og ba om undertøysbilder. Jeg var ikke tøff nok, men sa indirekte at jeg skulle vurdere det. Etter det har jeg ikke hørt fra ham. Sendte en melding, men fikk ikke svar. Blir det da både "billig" og desperat å sende ham et undertøysbilde? (Tar selvfølgelig alle forhåndsregler). Anonym poster: a3e439c9a66900f1b45bbd71be787d24
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Ja, jeg synes faktisk det og dette er ikke en fyr du vil ha. Mann25 Anonym poster: 72039bd8f6b82695137f693748dfe82f 6
Helena83 Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Jeg synes ikke du skal sende han et undertøysbilde,han skal gjøre seg fortjent til det og ikke ignorere deg for å få viljen sin! 3
Gjest LineaAlba Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Ja. Det kommer du garantert til å angre på. 3
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 5. januar 2013 #5 Skrevet 5. januar 2013 (endret) De fleste forelskelser starter med nakenbilder på sms, så tekst i vei Endret 5. januar 2013 av Amazing Cunt Wig
Valthair Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Hvis han ignorerer deg pga. dette er han en drittsekk du bør holde deg unna uansett. Og hvis du uansett sender bilde så ikke vis ansiktet ditt. De bildene er nemlig ikke like moromme når de dukker opp på nettet. 1
Gjest Snoopy_93mobil Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Jeg ville ikke gjort det. Jeg ble behandlet ca på samme måten av en gutt en gang - sett bort ifra at han skulle ta livet av meg dersom jeg ikke gjorde det han sa. (Han skulle drepe meg hvis jeg ikke ville være sammen med han også!) Og for hvert bilde han fikk sa han stygge ting til meg for og så be om flere. Naiv, dum og alt for ung. (13-14 år)
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #8 Skrevet 5. januar 2013 Hvis han ignorerer deg pga. dette er han en drittsekk du bør holde deg unna uansett. Og hvis du uansett sender bilde så ikke vis ansiktet ditt. De bildene er nemlig ikke like moromme når de dukker opp på nettet. Jeg tror ikke han bevisst har ignorert meg.. Velger å tro det hvertfall. (Og er det bevisst så er han en drittsekk og helt annerledes enn hva jeg har fått inntrykk av).Midt oppi en travel hverdag er et bilde mer spennende og interessant enn en melding om man har tid til en kaffe. Men allikevel; litt frustrerende å måtte gjøre noe drastisk for at han skal ta seg tid til å svare. Tror ikke jeg sender bilde med det første. Men blir det mas å sende en melding og bare høre hvordan det går? Anonym poster: a3e439c9a66900f1b45bbd71be787d24
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #9 Skrevet 5. januar 2013 Jeg ville ikke gjort det. Jeg ble behandlet ca på samme måten av en gutt en gang - sett bort ifra at han skulle ta livet av meg dersom jeg ikke gjorde det han sa. (Han skulle drepe meg hvis jeg ikke ville være sammen med han også!) Og for hvert bilde han fikk sa han stygge ting til meg for og så be om flere. Naiv, dum og alt for ung. (13-14 år) Huff og huff. Jeg er ung, men myndig. Heldigvis presser ikke denne gutten så veldig på, og han overøser meg med komplimenter... Jeg vil jo ikke "skuffe" han, men samtidig har jeg jo grenser, og det er jo litt rart å bare sende bilder for å oppnå kontakt. Anonym poster: a3e439c9a66900f1b45bbd71be787d24
Gjest badeand1 Skrevet 5. januar 2013 #10 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Ganske billig og desperat ja. I tillegg er det ikke så veldig trygt så jeg hadde droppa det hadde jeg vært deg. Endret 5. januar 2013 av Mortem
Ellevill Skrevet 5. januar 2013 #11 Skrevet 5. januar 2013 Herregud, dette "forholdet" er på ville veier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå