Gå til innhold

Hvor finner man fine og lange bukser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 36 i lengde, og syns det er vanskelig å finne bukser som jeg liker og som er lange nok.

Vet jo om long tall sally, men der syns jeg klærne er litt for kjerring for meg.Dorothy perkins har også en egen tall kolleksjon, men klærne deres syns jeg er av veldig dårlig kvalitet.

Syns at mange av klærne og skoene som selges til dem som faller utenfor standardstørrelsene er ganske utdaterte.Spesielt når man handler i butikk i Norge.

Hvor kjøper dere andre langbeinte damer bukser?

Liker egentlig best skinny jeans, også bør de ha normale størrelser rundt livet også.

Anonym poster: 05793f942b2feb29bf463b1cdb3c2852

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Topshop Tall har 36 i lengde. Enkelte Acne- og Cheap Monday-bukser har 34 som er betraktelig lengre i beina enn andre 34.

AnonymBruker
Skrevet

Topshop Tall har 36 i lengde. Enkelte Acne- og Cheap Monday-bukser har 34 som er betraktelig lengre i beina enn andre 34.

Topshop sender ikke til Norge. Hvis de hadde gjort det så ville jeg bestilt derfra.

Anonym poster: 07ffd22d6b7654b81a1f9dd76968af44

Skrevet

Jeg vet det, men det er jo ikke slik at beina blir kortere med tiden, og svært mange er innom London iblant.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det, men det er jo ikke slik at beina blir kortere med tiden, og svært mange er innom London iblant.

Nei, det er greit nok, men jeg ønsker meg alternativer som jeg ikke trenger å reise til for å kjøpe.

Er ikke ofte jeg et i London for å si det sånn. Har ikke vært der til dags dato faktisk.

Anonym poster: 07ffd22d6b7654b81a1f9dd76968af44

Skrevet

Er ganske håpløst for å si det sånn. Jeg bruker og 36-lengde i bukser. Vet at vero moda kan ha enkelte modeller i 36-lengde, men veldig sjeldent. Noen butikker kan også bestille for deg. Men det jeg ofte gjør er å legge ned buksene, de har ofte 1-2 cm å gå på.

På dressbuksene mine har jeg vært å funnet en gammel dressbukse på fretex og klipt av nederst og sydd på mine bukser:)

Skrevet

Ilse Jacobsen, Paleet

Skrevet

Huff, ja, det er vanskelig nok å finne bukser som passer i fasongen, men når man i tillegg trenger ekstra benlengde så er det veldig lite å velge i mellom. Jeg gikk faktisk inn på dette forumet for å spørre om akkurat det samme: tips til hvor de selger bukser meg ekstra benlengde.

Selv ønsker jeg absolutt ikke de som er smale nederst, og jeg trenger at de er høye i livet for at de skal sitte fint på meg.

Og hvis noen vet om hvor man får kjøpt gode, sterke tights eller strømpebukser med ekstra lengde så si i fra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...