Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har bestilt time ved adam og eva nedr slottsgate med ei som heter Carina Lund. Har litt lenger enn mellomlangt blondt hår. Det eg ønsker er å få en sølvgrå farge med mørkt under hår. Har googla ulike frisyrer og ønsker en type der eg beholder en del lengde men klippet opp i hakkete lagdelt litt rocka stil.

Gleder meg men har og litt angst for at det ikkje blir bra, at frisøren tolker meg feil, ikkje finn stil som passer ansikt osv.

Så kjære dere. Har noen erfaringer å dele eller bilder av stilige frisyrer i den retning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, beklager, finner ingen bilder av meg selv med fjortisshår.

• Liker 2
Skrevet

Vel det var ikkje akkuratt fjortis frisyre jeg vil ha. Grunnen til ønske om grå blondt er at eg er ganske grå hvit i håret og kler kalde farger best, dessuten unngå hvit ettervekst etter 2 uker. Vil ha det mørkere under for mer variasjon i fargen. Eg kler faktisk litt typete frisyre og ønsker det. Har ingen ønske om å se ut som en 14 åring.

Håret no er blondt/hvit/med gyldne blond deler/striper som eg overhodet ikkje kler. Ser brassy og og er langt brusete og bølgete med lugg. Vil ha endring, men kan ikkje ha kort hår. Det kler jeg overhodet ikke.

Skrevet

Så tåpelige svar! Finner ikke bilder , men lykke til og kos deg hos frisøren , takk for at vi alle kan velge forskjellige frisyrer etter hva vi er finest med og liker best! Du blir sikkert kul , og viktigst - frisyren blir sikkert helt DEG! ;-)

Skrevet

Personlig er jeg ikke veldig rocka, men kommer med forslag likevel. Tenkte litt på Hayley Williams når jeg leste innlegget. Personlig synes jeg Hilary Duff sitt hår er kult til tider, men kanskje ikke så veldig rocka: http://popularhairstyles2013.blogspot.no/2010/04/hilary-duff-hairstyles.html (1 og 5 bilde)

Eventuelt noe slik: http://4.bp.blogspot.com/-aH2ivmJQjaM/UNIbmPAlCZI/AAAAAAAAD5U/rcug8vYciW8/s1600/Kate-Moss-Hair.jpg

Lykke til! :)

Skrevet

Takk for skikkelig svar:) De to frisyrene du linker til var fine og ikke så veldig stor endring fra det eg har nå, men samtidig ulik da de er oppklipt mer en det håret mitt er idag.

Og til deg satoshi: Desverre verken 14 eller i midtlivskrise. Arvelig belastet med tidlig grå/hvit hår før 30. Har til nå hatt blonde striper i men ser egentlig gusj ut og min naturlige gråhvite farger er faktisk fin om den er ren. Sveisen var egentlig et ønske om en liten variasjon samt å heve volumet på hodet, da volum idag er nedover ryggen.

Faktisk hadde det vert kjekt å se et bilde av deg som tilsynelatende føler deg perfekt? Utagnene dine tyder på lite innsikt og lav grad av indre styrke.

Skrevet

Adam og Eva har rykte på seg for å ha veldig dyktige frisører. Dette går nok bra skal du se:)

AnonymBruker
Skrevet

Denne synes jeg var rocka og fin.

beautiful-edgy-hairstyles-for-long-hair.jpg

Eller denne:

Bangs-hairstyles-trends-for-2011-03.jpg

Anonym poster: 3b67c0243da476731942246dfa234b37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...